jo to je onoFantik píše:Je to ta přívěra?
už nevim jak dál 2.0TDI 125KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Někdo původní DPF vrtá, ale nemám tucha, jestli se to po čase nezačne rozpadat...
Musíš docílit toho aby rozdíl tlaků byl v toleranci, ale před DPF byl větší než za...takže nějaký škrcení tam mít musíš...
nezkoušel už někdo, jestli jednotka hodí chybu, když rozdíl tlaků je v toleranci, ale nezvyšuje se s otáčkami motoru? Jestli by čidlo šlo demontovat a nahradit odpory?
Musíš docílit toho aby rozdíl tlaků byl v toleranci, ale před DPF byl větší než za...takže nějaký škrcení tam mít musíš...

***VAG,PSA,Renault***
Bodejt vyndat DPF nestaci, ECU to pres cidla diferencialniho tlaku pozna a upravi podle toho motormanagement, mela by ti svitit kontrolka DPF. Ale tak jako tak soft maji ty auta s DPF stejne udelanej tak, ze to odspoda moc nejede. Musi se to honit v otackach.12skvarka píše: no jo ale kdyz jsem jezdil s rozpojenym výfukem hned za turbem tak to taky v nízkech nejelo
A jak tady pisete nahradit trubkou o dostatecne maly svetlosti, tak to uz mi prijde daleko jednodussi tam strcit ten odpor na cidlo, cimz se vytvori stejna diference hodnot, nez davat dalsi spunt za turbo.