už nevim jak dál 2.0TDI 125KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Fantik píše:Je to ta přívěra?

Obrázek
jo to je ono
603917329
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

losfazeros píše:já osobně si myslím,že tyhle zajímavý průběhy v nízkejch otáčkách má na svědomí DPF,je to pěknej šit,a většinou se ani neroužne ta kontrolka...
(wallbash)
no jo ale kdyz jsem jezdil s rozpojenym výfukem hned za turbem tak to taky v nízkech nejelo
603917329
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Bohužel nic podrobnějšího jsem k tý přívěře nenašel. :(

Vačka i hydra jsou OK?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Sice je to diesel,ale jízda s rozpojeným výfukem za turbem má na jízdu také vliv....Zkusit to s vymontovaným DPF ,ale spojeným výfukem...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

dneska jsem vyndal DPF a vypadá to jako že je pruchozí pouze část filtru............otazka je jestli kdyz dam místo DPF jen trubku jestli to aspon na zkoušku nespadne hned do nouzáku.........kdyz nebudou mít čidla žadný hodnoty??
603917329
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

musíš dát menší průměr než je pak výfuk, uškrť to z těch 55 na 50
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Huml píše:musíš dát menší průměr než je pak výfuk, uškrť to z těch 55 na 50
takze dam místo DPF jen rouru 50 a čidla teplot , tlaku a sondu necham jen tak viset?
603917329
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

čidla tam nech, ale rozdíl tlaků místo DPF uděláš tak, že to uškrtíš menším průřezem
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Huml píše:čidla tam nech, ale rozdíl tlaků místo DPF uděláš tak, že to uškrtíš menším průřezem
takze vytlouct DPF a dovnitř navarit přepážku s rourou co ma mensi pumer nez vyfuk a je to ?? a co na to soft ten si bude myslet ze tam DFP normalne je
603917329
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Někdo původní DPF vrtá, ale nemám tucha, jestli se to po čase nezačne rozpadat...
Musíš docílit toho aby rozdíl tlaků byl v toleranci, ale před DPF byl větší než za...takže nějaký škrcení tam mít musíš...

(offtopic) nezkoušel už někdo, jestli jednotka hodí chybu, když rozdíl tlaků je v toleranci, ale nezvyšuje se s otáčkami motoru? Jestli by čidlo šlo demontovat a nahradit odpory?
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

něco svařim a dam vedet jak to dopadlo...............kdyz to nebude tim DPF tak uz nevim vacky i tlaky jsou taky ok........nechal jsem tam dat i chip a narust tlaku je porad pomalej při cca 2500ot to vystrelí jako krava...takze chip zase ven a zkoumat a zkoumat
603917329
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Nezkoušel si zaslepit EGR ?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

12skvarka píše: no jo ale kdyz jsem jezdil s rozpojenym výfukem hned za turbem tak to taky v nízkech nejelo
Bodejt vyndat DPF nestaci, ECU to pres cidla diferencialniho tlaku pozna a upravi podle toho motormanagement, mela by ti svitit kontrolka DPF. Ale tak jako tak soft maji ty auta s DPF stejne udelanej tak, ze to odspoda moc nejede. Musi se to honit v otackach.

A jak tady pisete nahradit trubkou o dostatecne maly svetlosti, tak to uz mi prijde daleko jednodussi tam strcit ten odpor na cidlo, cimz se vytvori stejna diference hodnot, nez davat dalsi spunt za turbo.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

tak jsem se konečne dostal na vykuchání DPF....navaril jsem prepazky s rourou dal všechno zpátky a auto konečne jede jak má ....zatim ten vykuchanej DPF nevadí ani jednotce.....uvidíme po více kilometrech
603917329
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

taky mam ten samej problem DPF venku a stene pomalý nárust tlaku turba, všechno nové včetne EGR a nic turbo zkontrolované na stolico a OK fak taky už nevim
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“