Stránka 2 z 3

Napsal: 28 čer 2010, 09:58
od 12skvarka
Fantik píše:Je to ta přívěra?

Obrázek
jo to je ono

Napsal: 28 čer 2010, 09:59
od 12skvarka
losfazeros píše:já osobně si myslím,že tyhle zajímavý průběhy v nízkejch otáčkách má na svědomí DPF,je to pěknej šit,a většinou se ani neroužne ta kontrolka...
(wallbash)
no jo ale kdyz jsem jezdil s rozpojenym výfukem hned za turbem tak to taky v nízkech nejelo

Napsal: 28 čer 2010, 13:01
od Fantik
Bohužel nic podrobnějšího jsem k tý přívěře nenašel. :(

Vačka i hydra jsou OK?

Napsal: 28 čer 2010, 16:58
od jericho-3
Sice je to diesel,ale jízda s rozpojeným výfukem za turbem má na jízdu také vliv....Zkusit to s vymontovaným DPF ,ale spojeným výfukem...

Napsal: 29 čer 2010, 19:16
od 12skvarka
dneska jsem vyndal DPF a vypadá to jako že je pruchozí pouze část filtru............otazka je jestli kdyz dam místo DPF jen trubku jestli to aspon na zkoušku nespadne hned do nouzáku.........kdyz nebudou mít čidla žadný hodnoty??

Napsal: 29 čer 2010, 20:18
od Huml
musíš dát menší průměr než je pak výfuk, uškrť to z těch 55 na 50

Napsal: 29 čer 2010, 20:24
od 12skvarka
Huml píše:musíš dát menší průměr než je pak výfuk, uškrť to z těch 55 na 50
takze dam místo DPF jen rouru 50 a čidla teplot , tlaku a sondu necham jen tak viset?

Napsal: 29 čer 2010, 20:26
od Huml
čidla tam nech, ale rozdíl tlaků místo DPF uděláš tak, že to uškrtíš menším průřezem

Napsal: 29 čer 2010, 21:27
od 12skvarka
Huml píše:čidla tam nech, ale rozdíl tlaků místo DPF uděláš tak, že to uškrtíš menším průřezem
takze vytlouct DPF a dovnitř navarit přepážku s rourou co ma mensi pumer nez vyfuk a je to ?? a co na to soft ten si bude myslet ze tam DFP normalne je

Napsal: 29 čer 2010, 21:33
od chosepm
Někdo původní DPF vrtá, ale nemám tucha, jestli se to po čase nezačne rozpadat...
Musíš docílit toho aby rozdíl tlaků byl v toleranci, ale před DPF byl větší než za...takže nějaký škrcení tam mít musíš...

(offtopic) nezkoušel už někdo, jestli jednotka hodí chybu, když rozdíl tlaků je v toleranci, ale nezvyšuje se s otáčkami motoru? Jestli by čidlo šlo demontovat a nahradit odpory?

Napsal: 29 čer 2010, 21:41
od 12skvarka
něco svařim a dam vedet jak to dopadlo...............kdyz to nebude tim DPF tak uz nevim vacky i tlaky jsou taky ok........nechal jsem tam dat i chip a narust tlaku je porad pomalej při cca 2500ot to vystrelí jako krava...takze chip zase ven a zkoumat a zkoumat

Napsal: 29 čer 2010, 22:04
od Fantik
Nezkoušel si zaslepit EGR ?

Napsal: 30 čer 2010, 05:31
od fabiátor
12skvarka píše: no jo ale kdyz jsem jezdil s rozpojenym výfukem hned za turbem tak to taky v nízkech nejelo
Bodejt vyndat DPF nestaci, ECU to pres cidla diferencialniho tlaku pozna a upravi podle toho motormanagement, mela by ti svitit kontrolka DPF. Ale tak jako tak soft maji ty auta s DPF stejne udelanej tak, ze to odspoda moc nejede. Musi se to honit v otackach.

A jak tady pisete nahradit trubkou o dostatecne maly svetlosti, tak to uz mi prijde daleko jednodussi tam strcit ten odpor na cidlo, cimz se vytvori stejna diference hodnot, nez davat dalsi spunt za turbo.

Napsal: 23 črc 2010, 16:26
od 12skvarka
tak jsem se konečne dostal na vykuchání DPF....navaril jsem prepazky s rourou dal všechno zpátky a auto konečne jede jak má ....zatim ten vykuchanej DPF nevadí ani jednotce.....uvidíme po více kilometrech

Napsal: 28 črc 2010, 19:14
od dist01
taky mam ten samej problem DPF venku a stene pomalý nárust tlaku turba, všechno nové včetne EGR a nic turbo zkontrolované na stolico a OK fak taky už nevim