ESP vs. geometrie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mě se ted přihodilo : Golf IV tdi,esp mk60. Známej udělal přední čepy na řízení,jedu na geometrii,v levé zatáčce mě to problikalo přibrzdilo a esp svítí. Udělala se geometrie,volant je rovně jak má být,v měřených hodnotách také,ale pamět závad: uhel volantu-mechanická chyba. Jak se dělá základní nastavení nebo ví někdo co s tím? Díky
► AutoVELVET Šumperk ◄
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
PRODEJ / DOVOZ / SERVIS vozidel 773 886 911
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Podobný problém mám na Passate 2001, pravdepodobne vyvolaný prestavbou z automatu, občas si to za jazdy pribrzdí, hlavne v tiahlej dialničnej zákrute doľava, a niekedy to pre istotu ESP vypne, aby mi to hubu nerozbilo. Chová sa to ale striedavo, niekedy je mesiac pokoj, a niekedy to vypadne po 20 km jazdy.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Podobný problém mám na Passate 2001, pravdepodobne vyvolaný prestavbou z automatu, občas si to za jazdy pribrzdí, hlavne v tiahlej dialničnej zákrute doľava, a niekedy to pre istotu ESP vypne, aby mi to hubu nerozbilo. Chová sa to ale striedavo, niekedy je mesiac pokoj, a niekedy to vypadne po 20 km jazdy.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Passat B5.5 - r.v. 2002. Výměna čepů řízení a trvale mi svítí ESP (ABS je ok). Volant je dost vychýlený doprava. Snad dnes zvládnu geo, tak jsem zvedavej, zda to pomuze.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
jÁ NIC NEMĚNIL, JEN JSEM NASTARTOVAL BEZ ZAPOJENÉHO KROUŽKU POD VOLANTEM, A MUSEL JSEM ZNOVU přizpůsobit ESP, ale pořád se mi po chvilce jízdy rozvítí ESP a ABS zároveň, nevíte někdo nějakou radu? je pravda že volant nesedí na značce která je na volantové tyči. Zřejmě by to chtělo taktéž Geo + přesadit volant a nastavit znovu ESp přes VAG, ale zaráží mě to ABS. díky za rady
A hele,,to mě zajímá,,páč mi to furt tahá do prava,,na různých kolech i po geo..Bývalý kolega ve škodovce mi jí dělal a prej "nemáme udělanou kalibraci,tak si pak přesaď volant když bude šedrem" ..no a taky byl a táhne to furt,,sice málo,ale sere mě to.. A to mi geo dělal na layserovce..tomiisp píše:nic ? odkedy ? nulova pozicia serva ti nieco hovori ? tie pripravky na vystredenia serva nerobili len pre srandu kralikovmysacek píše:přesadit volant nemá se servem nic společnýho, je to jenom estetická záležitost. Mám i tisícihran i momenťák, tak kdyby si to někdo chtěl srovnat a měl cestu do Pardubek, tak se stavte, klidně půjčím.a je jedno ci je to klasicke servo alebo elektro-hydraulicke, pokial nieje v strede tak su tam rozdielne tlaky a ma tendeciu tahat do tej strany a to iste hrboloch.
Octavia II RS