Stránka 2 z 3
Napsal: 23 lis 2006, 12:02
od Jim
to je teda síla, ty fotky...
já měnil asi před 2mi měsíci sání, dával jsem z PD 96kW, a to původní nebylo zdaleka tak zasviněný jako tohle, i když dost oleje tam bylo...jinak s předchozím sáním najeto přes 200tkm...
Napsal: 23 lis 2006, 12:28
od lt.kubosh
Martix> K tem matickam - pocital jsi je pri nasypavani / vysypavani?
Ja mam z podobnych akci strach, aby se nejaka nekde neprilepila a casem neodlepila.

Napsal: 23 lis 2006, 12:34
od Matrix
No myslím že motor jde chípnout i jinak než klíčkem, třeba manuálně ručně podržet tu uzavírací klapku v EGR ventilu... Ale podle mého průzku šlo skutečně velké množství oleje z toho vyústění odvětrání, protože od něja začíná byt trubka zaolejovaná a to docela fest. U mě by mohlo být příčinou taky prasklé potrubí od ventilu odvětrání klikovky, tím se jednak přisává falešnej vzduch a poruší se podtlak, který ten odvětrávací ventil zavírá při zvyšujícím se podtlaku v saní. Myslím si tedy, že mě to přisávalo odvětrání v jednom kuse, místo aby to ten ventil otevíralo jen v nízkách a volnoběžných otáčkách. Proto se dostalo do sání tolik oleje... Možná sem si to jen blbě vysvětlil, ale protože sem zkoumal i tu funkci regulačního ventilu odvětrání klikovky, myslím si že by to tak mohlo být. Funguji na principu podtlaku, pokud je za ventilem směrem k saní podtlak vysoký, bventil se zavře, popřípadě pouští málo, pokud nizký, prpouští olejové výpary do sání. Opravte mě někdo, pokud sem to napsal blbě, anebo sem to špatně pochopil.
Napsal: 23 lis 2006, 12:38
od Matrix
Jinak matičky sem nepočítal, pak sem tam hodil ještě jednu velikou a ta taky ještě trochu pomohla s většíma kusama... Ale taky mám strach, aby tam třeba nezůstal ještěkus saze, kterej by se utrhl... Vždycky když už sem si mysle, že to je opravdu čisté, vypadl ještě velikej kus. Ale teď sem s kvalitou čištění toho sání spokojenej. Když tak udělám ještě fotky toho sání, jak to vypadá po tom vypálení.
Napsal: 23 lis 2006, 18:05
od Matrix
Takže vyčištěné sání vypadá
takhle
Napsal: 23 lis 2006, 19:04
od Tomas.cz
Vypadaá to pěkně, ale neumaž si stůl (:
Napsal: 23 lis 2006, 20:10
od Matrix
To je právě tak čisté, že sem si to dovolil dát i na stůl

Napsal: 23 lis 2006, 21:34
od Matrix
Tak jsem to všechno poskládal dokupy, nastartoval a auto jezdí, tak snad se žádný saze neurvaly... A pokud ano, tak to s motorem nic neudělalo. Doufám že dalších 200.000 km na to nebudu muset šahat.
Napsal: 30 lis 2006, 22:21
od Matrix
Takže abych ohodnotil výsledek své práce: když to bylo zanešené, jezdilo to stejně

Napsal: 02 pro 2006, 13:30
od MaxC
Matrix píše:Takže abych ohodnotil výsledek své práce: když to bylo zanešené, jezdilo to stejně

jojo byla to zbytečná práce, sám jsem to taky letos dělal u Passata a bez efektu.
Napsal: 02 pro 2006, 13:56
od Matrix
Teď sem ještě menil ten těsnící "O" kroužek co je mezi EGR a sacím potrubím, páč sem ho před tím zrovna neměl, tak sem udělal fotku, jak to zase vypadá po najetí 1.000 km

Napsal: 02 pro 2006, 14:19
od Matrix
Tak tady jsou ty fotečky, je vidět že už se tam udělal slabý olejový film, takže destrukce sání začíná nanovo

. Jen prostě nechápu, proč je to mastné. Když sem to měl otevřené při asi 200.000 km, tak tam sice pár sazí bylo, ale byly úplně suché, i EGR ventil, ale teď je to mastné. Mohla by na to mít vliv změna oleje ? Pokud se do toho před tím lil olej 5W-40, neboly syntetický a já teď dávám 10W-40 ??? Že by polosyntetika třeba produkovala více výparů ??? Anebo to bude, jak již zde někdo napsal sáknoucí gufero někde na turbu. Ale olej to zase nežere, sice mezi výměnou něco ubyde, ale tak nepatrně, že je to stále v míře.

Napsal: 02 pro 2006, 14:26
od jayd
zadna zmena?no treba to napocitali na prumer zaneseneho potrubi

Napsal: 01 led 2007, 21:18
od koco
dnes som aj ja cistil sani a prisiel som na lepsi system. sanie polozit do najakej vecsej misky zaliat odmastnovacom pockat asi hodinu a potom vydrhnut kefkou na flase. hnusna robota, ale super efekt.

Napsal: 01 led 2007, 22:40
od TOMI
To je pekne. Mozem Ti poslat aj moje?
