Stránka 2 z 4

Napsal: 20 črc 2010, 19:46
od David-pv
jericho-3 píše:Nic proti tomu, ale zažil někdo z vás zadřenou kladku, tak aby se řemen protáčel a smrděl...?U PD bych vůbec nepropadal panice při prětažení a odborně předtím provedených rozvodech...a u rotačky to chce sem,tam kontrolu ..Už mě kolikrát krká vyhazovat kladky ,které jsou stejné jako ty nové....Trochu prachu nevadí...Víte jaká je jistota nepřijít do jiného stavu a nedostat AIDS?On preservativ a ona danu a dívat se na sebe a pouze onanovat... :D :D
V 90tis jsou vesměs ty kladky jako nové, po 120tis km už tomu tak není.

Napsal: 20 črc 2010, 20:42
od Julinaa
výrobce sice napíše,že interval je 90 tis,ale stejnak tam je dost veliká rezerva.Ale stát se může samozřejmě cokoliv a klidně se to po..re i dřív,ale jsou taky případy kdy řemen a kladky jedou dvojnásobek své psanné životnosti.
Dej rozvody udělat a máš klid,u toho ti zjistí,že ti prosakuje turbo,že máš čepy řízení taky už na pokraji životnosti,že by si autí zasloužilo už i nový tlumiče a brzdy,že se máš připravit na novej vejfuk atd. a máš na zimu vystaráno :)

Re: Měnit rozvody Octavia TDI (ASV)

Napsal: 20 črc 2010, 21:47
od Marek77
jear ewing píše:Mám nyní najeto 90.tis km na rozvodech (výměna včetně vodní pumpy-výměnný díl Škoda, stála 2200,-Kč :( ).
Je tam toto orig.rozvody VW :
řemen 038 109 0119M
nap.kladka 038 109 243N
velká vodící rolna 038 109 244M
malá vodící rolan 038 109 244E
malá vodící rolna 058 109 244

Mám ještě jezdit 30.tis km nebo to nechat vyměnit ?

Dík.
S tímto osazením je výměnný interval rozvodů 150.000 km. Pokud velká vodicí kladka má na konci M a řemen má na konci M (označil jsem to červeně), je to sada na 150.000 km, takže buď v klidu A JEZDI.

Napsal: 20 črc 2010, 22:02
od jericho-3
Ono se kolikrát všechno svede na rozvody,ale já měnil rozvody u Opel Movano 2,5 dti a po 90 000 mi volal majitel,že se to potkalo,že měl přijet dřív,ale hold,že je to tak akorát,že se nedá nic dělat..Motor se opravil ,ale bylo mi to divné ,dávám si na tom dost záležet,dělal jsem si na ty krátké rozvody přípravky,atd.Kladkám nic nebylo automat fungoval a řemen byl přetržený jako tkanička..Ale všiml jsem si,že je výfuk za turbem celý jako "olejový "a hochům se to stalo na dálnici..Měl jsem takový dojem,že si motor nacuc olej a přetočil se..Když jsem ho nahodil hulil modře ...asi plný tlumič oleje..Řek jsem to majiteli ,ale ten slepě věřil údajům bazaru...Asi za rok jeli po dálnici/jinak blafali po stavbách/ a ojnice si našla místo ven...Ono kolikrát se všechno svádí na rozvody,ale majitel/nebo ten kdo s tím jel, neřekne,že motor dostal jinou dimenzi...Přitom řidič řekl,že motor nejdřív začal hrozně kouřit bíle.....

Re: Měnit rozvody Octavia TDI (ASV)

Napsal: 20 črc 2010, 22:06
od jear ewing
Marek77 píše:
jear ewing píše:Mám nyní najeto 90.tis km na rozvodech (výměna včetně vodní pumpy-výměnný díl Škoda, stála 2200,-Kč :( ).
Je tam toto orig.rozvody VW :
řemen 038 109 0119M
nap.kladka 038 109 243N
velká vodící rolna 038 109 244M
malá vodící rolan 038 109 244E
malá vodící rolna 058 109 244

Mám ještě jezdit 30.tis km nebo to nechat vyměnit ?

Dík.
S tímto osazením je výměnný interval rozvodů 150.000 km. Pokud velká vodicí kladka má na konci M a řemen má na konci M (označil jsem to červeně), je to sada na 150.000 km, takže buď v klidu A JEZDI.
Díku draku, rozvody už mám sice koupený, ale proč je měnit, když tam je tam originální díl a navíc výše uvedeným kilometrovým průběhem :?

Re: Měnit rozvody Octavia TDI (ASV)

Napsal: 20 črc 2010, 22:07
od Zdeněk M
Marek77 píše:
jear ewing píše:Mám nyní najeto 90.tis km na rozvodech (výměna včetně vodní pumpy-výměnný díl Škoda, stála 2200,-Kč :( ).
Je tam toto orig.rozvody VW :
řemen 038 109 0119M
nap.kladka 038 109 243N
velká vodící rolna 038 109 244M
malá vodící rolan 038 109 244E
malá vodící rolna 058 109 244

Mám ještě jezdit 30.tis km nebo to nechat vyměnit ?

Dík.
S tímto osazením je výměnný interval rozvodů 150.000 km. Pokud velká vodicí kladka má na konci M a řemen má na konci M (označil jsem to červeně), je to sada na 150.000 km, takže buď v klidu A JEZDI.
Ono asi takhle, pokud jezdís po dalnici a to s 90% tak to 150000km vydrží v pohodě. Pokud to jezdí 90% mesto a denně cekas v kolonah tak než najedes 150000km tak se ty kladky vysypou :D Normalní clověk to pozna že se ozejvaj, není nic jednodušího než sundat např. při 90000km dekl od rozvodů , prstem zmacknout řemen a tu malou kladku roztocit, pokud bude volna a chrastit tak bude vymena, pokud je festova tak se jede dal.l ;)

Napsal: 20 črc 2010, 22:14
od Marek77
Možné to je. Ale podle mého názoru by rozvody měly vždy a za všech okolností vydržet to, co jim výrobce deklaruje, a to i v těch nejnáročnějších provozních podmínkách. Jestliže výrobce tvrdí, že rozvody se mají měnit po 150.000 km, pak to rozvody musí vydržet.

Re: Měnit rozvody Octavia TDI (ASV)

Napsal: 20 črc 2010, 22:25
od jear ewing
Zdeněk M píše:
Marek77 píše:
jear ewing píše:Mám nyní najeto 90.tis km na rozvodech (výměna včetně vodní pumpy-výměnný díl Škoda, stála 2200,-Kč :( ).
Je tam toto orig.rozvody VW :
řemen 038 109 0119M
nap.kladka 038 109 243N
velká vodící rolna 038 109 244M
malá vodící rolan 038 109 244E
malá vodící rolna 058 109 244

Mám ještě jezdit 30.tis km nebo to nechat vyměnit ?

Dík.
S tímto osazením je výměnný interval rozvodů 150.000 km. Pokud velká vodicí kladka má na konci M a řemen má na konci M (označil jsem to červeně), je to sada na 150.000 km, takže buď v klidu A JEZDI.
Ono asi takhle, pokud jezdís po dalnici a to s 90% tak to 150000km vydrží v pohodě. Pokud to jezdí 90% mesto a denně cekas v kolonah tak než najedes 150000km tak se ty kladky vysypou :D Normalní clověk to pozna že se ozejvaj, není nic jednodušího než sundat např. při 90000km dekl od rozvodů , prstem zmacknout řemen a tu malou kladku roztocit, pokud bude volna a chrastit tak bude vymena, pokud je festova tak se jede dal.l ;)
Zkoušel jsem jak říkáš, pouze bez té rolny, řemen je našponovaný, prstem ho neprohnu, netřepí se, nemá praskliny..

Re: Měnit rozvody Octavia TDI (ASV)

Napsal: 20 črc 2010, 22:35
od Zdeněk M
jear ewing píše:
Zdeněk M píše:
Marek77 píše: S tímto osazením je výměnný interval rozvodů 150.000 km. Pokud velká vodicí kladka má na konci M a řemen má na konci M (označil jsem to červeně), je to sada na 150.000 km, takže buď v klidu A JEZDI.
Ono asi takhle, pokud jezdís po dalnici a to s 90% tak to 150000km vydrží v pohodě. Pokud to jezdí 90% mesto a denně cekas v kolonah tak než najedes 150000km tak se ty kladky vysypou :D Normalní clověk to pozna že se ozejvaj, není nic jednodušího než sundat např. při 90000km dekl od rozvodů , prstem zmacknout řemen a tu malou kladku roztocit, pokud bude volna a chrastit tak bude vymena, pokud je festova tak se jede dal.l ;)
Zkoušel jsem jak říkáš, pouze bez té rolny, řemen je našponovaný, prstem ho neprohnu, netřepí se, nemá praskliny..
Asi sem to blbě napsal, zmacknes na řemen a uvolní se ti ta mala kladka(rolna) a tu prstem zkusíš roztocit, pokud není volna, nechrastí a je jakoby festová, jezdíš dál.

Napsal: 21 črc 2010, 07:10
od jear ewing
Vyzkušam a dám vědět

Napsal: 21 črc 2010, 10:53
od jurosdi
Máš aj guferá na kluke a vačkovej hriadeli,ktoré vydržia 150.00km??????
Videl som teraz motor,kde tečúce gufero na kluke spôsobilo preskočenie remena a total crash motora......

Napsal: 21 črc 2010, 11:01
od jear ewing
jurosdi píše:Máš aj guferá na kluke a vačkovej hriadeli,ktoré vydržia 150.00km??????
Videl som teraz motor,kde tečúce gufero na kluke spôsobilo preskočenie remena a total crash motora......
Marek 77 píše, že podle čísla dílu jsou rozvody na 150.tis km, tak jaká gufera ?
Když má někdo rozvody na 90.tis km a jezdí s nima 150.tis km tak je to hloupost a hrozí poškození motoru, ale pokaď jsou na 150.tis km tak proč je měnit v 90.tis km, opotřebení tedy 60%, ty také měníš olej v motoru při 9.tis km (při intervalu 15.tis km), když víš co tam je a nebere ti to olej ?

Napsal: 21 črc 2010, 11:11
od jurosdi
Nechcem s Tebou polemizovat o intervale 150.000km pri použitých komponentoch na tento interval. Len som chcel podotknút,že občas sa pri rozvodoch menia aj iné diely. Napr.guferá. Pokial má ten motor málo celkových km,tak je to v pohode.

Napsal: 21 črc 2010, 14:51
od jericho-3
Jurosdi-co by to bylo za gufera,aby nevydrželi 150000km ?Ovšem pouze v případě ,že to nemá o 100000 víc.... :)

Napsal: 21 črc 2010, 15:35
od Biimbo
Marek77 píše:Možné to je. Ale podle mého názoru by rozvody měly vždy a za všech okolností vydržet to, co jim výrobce deklaruje, a to i v těch nejnáročnějších provozních podmínkách. Jestliže výrobce tvrdí, že rozvody se mají měnit po 150.000 km, pak to rozvody musí vydržet.
Tak to je nejvetsi sracka co sem kdy slysel. Kamarada tata ma ALH 05',dle vyrobce rozvody na 150tis. a pri 140 sustily kladky a tekla pumpa. Auto jezdilo 50tis rocne ale jen kolem komina. Zajimalo by me jak by se to v zaruce resilo,kdyby to nevydrzelo.. Nebyt ty tekouci pumpy, mozna to tak dopadlo..