nejede TDi - Turbo nebo váha?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

carlos01
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:13
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Příspěvek od carlos01 »

Po stažení mi to píše že v souboru je crc chyba a dál nic (LOL)
Passat B5 81kW, AFN, automat 01M
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI 103 kW / 140 HP[/url]
__Arny__
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 13:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od __Arny__ »

Me to teda stahnout jde,rozbalim to a dostanu se i na instalaci...
Seat Leon 1.9TDi Sport
carlos01
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:13
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Příspěvek od carlos01 »

Tak to znovu zkusím, asi je chyba u mne.
Passat B5 81kW, AFN, automat 01M
Audi A3 81 kW, AHF, automat 01M
passat variant 2.0 tdi 103kw, CBAB, DSG
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT 2.0 TDI 103 kW / 140 HP[/url]
__Arny__
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 13:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od __Arny__ »

Tak co zkusil jste na to nekdo kouknout.
Seat Leon 1.9TDi Sport
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já na to koukám a máš zatuhlý lopatky na turbu nebo vadnou tu plechovku, ale to už na začátku někdo psal. Nejdřív prověř jestli se dá pohejbat s tou páčkou na turbu nebo aspoň ať ti někdo nastartuje a ty se koukej jestli se ta tyčka vtáhne, to je základ. Jestli to edělá některou z věcí, tak neřeš žádný čipy a rovnou to turbo vykuchej. A navíc jak na to koukámkdoví jestli tam nějakej čip je, protože nastavení turbotlaku se mi zdá sériový.(1bar)
Uživatelský avatar
Seoš Leoš
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 19:53
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od Seoš Leoš »

jak píše Huml,mě to dělala ta páčka na turbu.někdy to jelo jenom 120 a víc nic(jako když to spadne do nouzáku)táhlo to jenom od 2-2,5.tis otáček,mám to chipnutý a zřejmě to stačilo aby to trochu jelo.páčku jsem jakžtakž rozhejbal a ted to táhne asi tak do 4.tis otáček,ale turbo stejně vyčistím!
Seat Alhambra 1.9 TDI ASZ
__Arny__
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 13:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od __Arny__ »

Dobra tak se budu smerovat k turbu a te pacce,ale z jakeho uhlu a mista se k ni nejlepe dostanu abych ji zkontroloval.Koukal jsem na servisni manual okty 1.9TDI 66kW ale na Leonovy mi to prijde jiny,ja mam 81kW.Jak ji prohlidnu abych s tim nemusel do servisu.Dik
Seat Leon 1.9TDi Sport
Milan Moša
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 11:10

Příspěvek od Milan Moša »

mám podobný problém s výkonem a taky by mě zajímalo jak zkontrolovat to turbo , nebyl by nějaký postup??
Uživatelský avatar
Seoš Leoš
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 19:53
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od Seoš Leoš »

__Arny__ píše:Dobra tak se budu smerovat k turbu a te pacce,ale z jakeho uhlu a mista se k ni nejlepe dostanu abych ji zkontroloval.Koukal jsem na servisni manual okty 1.9TDI 66kW ale na Leonovy mi to prijde jiny,ja mam 81kW.Jak ji prohlidnu abych s tim nemusel do servisu.Dik
u Leonu je ta páčka dobře vidět zleva(beru to že stojím před autem),ale i ve dne jsem si svítil baterkou.zkoušel jsem to tak,že jsem naleh na ten černej plast krytí motoru,pravou rukou za rourou sání nahmatal páčku a zkusil páčkou hejbat.u mě vůbec nic,úplně natvrdo!pomocí tyče zleva jsem to lehce zatlačil dolu a aspoň trochu rozhejbal.
Seat Alhambra 1.9 TDI ASZ
__Arny__
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2006, 13:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od __Arny__ »

Oki to chapu,tak uvidime zda ji tam az bude svetlo najdu :-)
Seat Leon 1.9TDi Sport
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

rozhejbal zvenku?? to je pěkná kravina. to nikdy nerozhejbáš ani omylem. na 90procent je vždycky problém v lopatkách.. už ty auta mají něco najeto, motory už mají v háji trysky, už něco málo berou oleje, pak ty "kvalitní" čipy co tam valijou nafty a to turbo se pěkně pomalu zanáší. pokud to furt jezdí tak to docela chodí, ale pak stačí aby to stálo chvilu a je problém na světě. ani to nezkoušej a vyndej turbo. už jsem řešil aji pár případů. kdy to zvenku chodilo pěkně plynule. řešily to aji v autorizovaným a když jsem to dostal na sál a chvilu měřil tak šlo turbo ven. občas se to po ohřátí motoru zadrhlo a padlo do nouzáku. po důkladném vyčištění(tzn. rozpůlení turba, vyčištění, a zalapování drhnoucích lopatek) to bylo všechno ok a auto začalo jezdit. A navíc podle toho co jste naměřily tak ta regulace chodí dost býdně. pro sichr zkus jestli to chodí volně. pokud jo tak zkus vyměnit N75. pokud to minimálně drhne tak turbo ven a vyčistit.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Úplná kravina, to není někdy to pomůže.Turbo se nejvíc zasere když to auto jezdí převážně městský provoz.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jestli někdo čistil turbo a měl ho rozdělaný tak ví že z venku to je nemožný rozchodit. je to vždycky zatuhlý na tom lopatkovím kotouči, anebo unašeči lopatek a ten je vevnitř v turbu. a tím že tím párkrát pomeleš to fakt nerozhejbeš.. pokud to nevypínáš minutu po startu a pak to takhle děláš celej den tak ani ten městskej provoz tomu moc neublíží..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Tak ja to skousel vetsi strikackou-delat podtlak a pokud se to necuka a jde na doraz, tak to asi bude v poho,nee?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

dá se říct, že pokud to chodí plynule od dorazu k dorazu tak je to ok. ale už jsem řešil, že to šlo plynule, ale po ohřátí se to za chodu občas zadrhlo. po zchladnutí bylo vše ok a chodilo to volně. řěšilo to mraky lidí a všichni že turbo je stopro ok. po vyčištění vše ok.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“