Stránka 2 z 2

Napsal: 12 lis 2010, 18:59
od Vici
Trysky - moje AL daly 200PS a FUN říkal že by šlo ještě víc, kdyby to zvládalo turbo...

Napsal: 18 lis 2010, 15:19
od Hegesak
ja dělal na FRS a trvalo to pul dne a zadne prilis velke upravovani...Obrázek

Napsal: 18 lis 2010, 16:47
od AlesShi
je u IC citelnej rozdil jestli vystupy na jedny strane nebo naproti?

Napsal: 18 lis 2010, 18:50
od jirius1
Tady jsem vyfotil ten EGR pro inspiraci co se ptal člen Golf-GT. Vrchní baňka a vnitřek co je v egr z ventilu zpětného vedení plynu je odstraněna flexou, odvrtána a vyhlazena brusnýmy kotouči. Nechal jsem klapku sání pro vypínání motoru. Na vrchu jsem udělal závit M10 nebo m12 a dal zaslepovací šroub. Zespodu se dá záslepka místo té trubky, co vede do výfukových svodů, a do ní jsem připevnil to čidlo tlaku v sání.Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 18 lis 2010, 19:34
od Hegesak
myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...

Napsal: 18 lis 2010, 20:12
od KamilGTTDI
Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
jedno to neni......pri delsim vedeni se musi turbina vic roztacet tzn. ze dochazi k vyssim teplotam nez u jednostraneho IC zas je ale minus to kratke vedeni, nevim mnohokrat vyskouseno...lip chladi IC s vyvody na stranach obou nez na jedne.....ale to uz je na delsi povidani......

Napsal: 19 lis 2010, 09:09
od Slavkov
Jednostranný / oboustranný na to naše ladění je to celkem buřt :D
Samozřejmě, že s ohledem na směr tepelného gradientu je oboustranný lepší a i odpor pro proudící vzduch je o něco menší.... delší vedení a "prvotní díra" se až tak moc neprojevuje...

... obdobně jako, když se řešila jedna čína vs. druhá značková čína... respektive trochu jiné provedení žebrování. Výsledek (z úst BH) zněl asi tak nějak, že je o něco horší, ale za ty prachy na naše ladění OK, prostě cena výkon optimum, na extrémní ladění raději ten lepší... cca o 5-10% lepší účinnost za více než dvojnásobnou cenu 8)

Napsal: 19 lis 2010, 09:42
od Forest
Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
Cim min ohybu a pokud mozno s co nejvetsim radiusem tim lip. Jinak co se zmen sire trubek tyce, tak by se mela smerem k motoru zvysovat, protoze kazdy prvek, ktery je uzsi tak degraduje predchozi rozsireni na jeho uroven, ve sve podstate lze pouzit porekadlo "retez je tak silny, jak silne je jeho nejslabsi oko".
Slavkov píše:...
Myslim si, ze to az zbytecne bagatelizujes a nekdo by mohl dojit k zaveru, ze je to vlastne jedno. Mimochodem, 5-10% ze 100tkm neni zanedbatelna hodnota, alespon pro me aneb vse souvisi se vsim.

Timto prispevkem jsem chtel jen rict, ze pokud clovek nevi, co je spravne, pak je jeho chybovani do jiste miry omluvitelne, nicmene pokud to vi a presto to neudela (vramci rozumnych kompromisu), pak se neni o cem bavit.

Napsal: 19 lis 2010, 10:45
od Golf-GT
KamilGTTDI píše:
Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
jedno to neni......pri delsim vedeni se musi turbina vic roztacet tzn. ze dochazi k vyssim teplotam nez u jednostraneho IC zas je ale minus to kratke vedeni, nevim mnohokrat vyskouseno...lip chladi IC s vyvody na stranach obou nez na jedne.....ale to uz je na delsi povidani......
tak to je pak jedno jaký tam dám průměr žj... když se spočítá objem, tak to třeba výjde nastejno jako kdybych nechal původní vedení jen ho trochu prodloužil, nebo dal kratší vedení v širším provedení? je to o dost víc práce, nebo má tak velkej vliv tok vzduchu ve větším průměru trubky? dýl turbo nafukuje?