Napsal: 12 lis 2010, 18:59
Trysky - moje AL daly 200PS a FUN říkal že by šlo ještě víc, kdyby to zvládalo turbo...
jedno to neni......pri delsim vedeni se musi turbina vic roztacet tzn. ze dochazi k vyssim teplotam nez u jednostraneho IC zas je ale minus to kratke vedeni, nevim mnohokrat vyskouseno...lip chladi IC s vyvody na stranach obou nez na jedne.....ale to uz je na delsi povidani......Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
Cim min ohybu a pokud mozno s co nejvetsim radiusem tim lip. Jinak co se zmen sire trubek tyce, tak by se mela smerem k motoru zvysovat, protoze kazdy prvek, ktery je uzsi tak degraduje predchozi rozsireni na jeho uroven, ve sve podstate lze pouzit porekadlo "retez je tak silny, jak silne je jeho nejslabsi oko".Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...
Myslim si, ze to az zbytecne bagatelizujes a nekdo by mohl dojit k zaveru, ze je to vlastne jedno. Mimochodem, 5-10% ze 100tkm neni zanedbatelna hodnota, alespon pro me aneb vse souvisi se vsim.Slavkov píše:...
tak to je pak jedno jaký tam dám průměr žj... když se spočítá objem, tak to třeba výjde nastejno jako kdybych nechal původní vedení jen ho trochu prodloužil, nebo dal kratší vedení v širším provedení? je to o dost víc práce, nebo má tak velkej vliv tok vzduchu ve větším průměru trubky? dýl turbo nafukuje?KamilGTTDI píše:jedno to neni......pri delsim vedeni se musi turbina vic roztacet tzn. ze dochazi k vyssim teplotam nez u jednostraneho IC zas je ale minus to kratke vedeni, nevim mnohokrat vyskouseno...lip chladi IC s vyvody na stranach obou nez na jedne.....ale to uz je na delsi povidani......Hegesak píše:myslim ze je to jedno spis jak se to komu hodi vic ja tim usetril plno ohybu a trubek...