Zhaviče Beru vs.Bosh vs.NGK vs.Champion

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

slovacek.milos píše:vcelku tě nechápu říkáš že čumíš vagem do řj kvůli teplotě a pak píšeš jestli to čilo vyměni či ne


vagem vidíš jakou máš teplotu motoru v řj a na přístrojích vidíš teplotu tu druhou, pokud obje souhlasí tak je čidlo OK nesmí být rozdílní

chápeš mě :? miloš
Dik za vysvetlenie.Som zle pochopil princip.Skratka na kanale 1 a 7 som pozeral teplotu rano bolo tam 15 stupnov.isiel som sa previesť a pozoroval som že teplota rástla aj na VAG-u aj na budikoch.Takže čidlo pracuje správne.Ale prečo tie dlhe ranne štarty a kudole čierneho dymu.Potom chytne na drc.A prečo vypisuje chybu RJ motoru??Da sa vymazať,teda teraz sa už neobjavila,ale počitam tak za mesiac tam bude opäť :( Ked som to čidlo odpojil tak to horšie štartovalo ako s čidlom,dlho žhavilo a poom dlho natačalo.Robili mi nedávno vačku,povedal že predvstrek kontroloval,že je dobyry.Čo dalej poradiš?Lebo bojim sa zimy,mávam auto vonku pred barakom a bojim sa toho že budem potrebovať isť niekde súrne a nenatočim to :( Preto sa zaoberam tým teraz ky je ešte na to čas.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Zlatuška Eduard
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 11 říj 2010, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zlatuška Eduard »

Před 5lety jsem namontoval žhaviče Brisk Twin-O1S 355 AHF.Jsou to
dvouspirálové.Jeden kousek mne stál 150 Kč.Zimní starty OK.
Letos se na ně už kouknu a hodím je do šrotu i když jdou v pohodě.Určitě budou zasratý karbonem jak tý německý co tam byly před tím.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To tak bývá u vznětového motoru ;)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Johny_RS píše:
slovacek.milos píše:vcelku tě nechápu říkáš že čumíš vagem do řj kvůli teplotě a pak píšeš jestli to čilo vyměni či ne


vagem vidíš jakou máš teplotu motoru v řj a na přístrojích vidíš teplotu tu druhou, pokud obje souhlasí tak je čidlo OK nesmí být rozdílní

chápeš mě :? miloš
Dik za vysvetlenie.Som zle pochopil princip.Skratka na kanale 1 a 7 som pozeral teplotu rano bolo tam 15 stupnov.isiel som sa previesť a pozoroval som že teplota rástla aj na VAG-u aj na budikoch.Takže čidlo pracuje správne.Ale prečo tie dlhe ranne štarty a kudole čierneho dymu.Potom chytne na drc.A prečo vypisuje chybu RJ motoru??Da sa vymazať,teda teraz sa už neobjavila,ale počitam tak za mesiac tam bude opäť :( Ked som to čidlo odpojil tak to horšie štartovalo ako s čidlom,dlho žhavilo a poom dlho natačalo.Robili mi nedávno vačku,povedal že predvstrek kontroloval,že je dobyry.Čo dalej poradiš?Lebo bojim sa zimy,mávam auto vonku pred barakom a bojim sa toho že budem potrebovať isť niekde súrne a nenatočim to :( Preto sa zaoberam tým teraz ky je ešte na to čas.
A co řešíš? To že to po 2-3 dneh po ranu nechytne nadrc , tak s tím cidlo nic splecnýho mýt nemusí. mužes mít horší baterku, kdy to to po ranu točí pomalejc ( když pojezdis tak se dobije a ožije a už toci jak ma a chyta na brnk) , nebo ti spadava nafta ( nepatrne nekde prisava vzduch) po studeným startu to vetsinou zahulí. Co je to točí dýl, 5-10 vteřin.........
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Zdeněk M píše:
Johny_RS píše:
slovacek.milos píše:vcelku tě nechápu říkáš že čumíš vagem do řj kvůli teplotě a pak píšeš jestli to čilo vyměni či ne


vagem vidíš jakou máš teplotu motoru v řj a na přístrojích vidíš teplotu tu druhou, pokud obje souhlasí tak je čidlo OK nesmí být rozdílní

chápeš mě :? miloš
Dik za vysvetlenie.Som zle pochopil princip.Skratka na kanale 1 a 7 som pozeral teplotu rano bolo tam 15 stupnov.isiel som sa previesť a pozoroval som že teplota rástla aj na VAG-u aj na budikoch.Takže čidlo pracuje správne.Ale prečo tie dlhe ranne štarty a kudole čierneho dymu.Potom chytne na drc.A prečo vypisuje chybu RJ motoru??Da sa vymazať,teda teraz sa už neobjavila,ale počitam tak za mesiac tam bude opäť :( Ked som to čidlo odpojil tak to horšie štartovalo ako s čidlom,dlho žhavilo a poom dlho natačalo.Robili mi nedávno vačku,povedal že predvstrek kontroloval,že je dobyry.Čo dalej poradiš?Lebo bojim sa zimy,mávam auto vonku pred barakom a bojim sa toho že budem potrebovať isť niekde súrne a nenatočim to :( Preto sa zaoberam tým teraz ky je ešte na to čas.
A co řešíš? To že to po 2-3 dneh po ranu nechytne nadrc , tak s tím cidlo nic splecnýho mýt nemusí. mužes mít horší baterku, kdy to to po ranu točí pomalejc ( když pojezdis tak se dobije a ožije a už toci jak ma a chyta na brnk) , nebo ti spadava nafta ( nepatrne nekde prisava vzduch) po studeným startu to vetsinou zahulí. Co je to točí dýl, 5-10 vteřin.........
Zdenek riešim to,že odstavim auto napr.nejdem tri dni nikam je vonku odstavene a ked pridem sadnem a zaštartujem toči niekedy 5 až 10 sekund ono toči toči toči potom vidieť ako sa snaži už chytať,ale niekedy musim pustiť zapalovanie a ešte raz točiť potom pretoči dva krat a už naštartuje a za mnou kudole čierneho dymu.Baterka je nabita na 100% nabijal som ju pred tyždnom.V priesvitnej hadici sem tam preletia bublinky ale ked vypnem motor tak je čira s naftou,aj ked pridem o tri dni tak v tej hadičke je nafta.Predtym mi tam išli bublinky,ale pretesnil som spätny ventil,dal som nove Eska-pasky aj som pozeral sitko v nadrži je čiste.Už som z toho .... predtym to chytalo aj ked tam boli bublinky aj v zime,ale odvtedy ako mi robili tesnenie na vačke a boli dole rozvody tak to takto štartuje.Pytal som sa ho či pozeral predvstrek že áno je dobry(Je to rodinny kamarat).Zajtra ho musim ešte pozrieť,lebo mam doma VAG len sa teraz na tom učim a nevedel som ako sa k tomu dopracovať,ako skontrolovať predvstrek ale dnes som to našiel vo VIS.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Johny_RS píše:
Zdeněk M píše:
Johny_RS píše: Dik za vysvetlenie.Som zle pochopil princip.Skratka na kanale 1 a 7 som pozeral teplotu rano bolo tam 15 stupnov.isiel som sa previesť a pozoroval som že teplota rástla aj na VAG-u aj na budikoch.Takže čidlo pracuje správne.Ale prečo tie dlhe ranne štarty a kudole čierneho dymu.Potom chytne na drc.A prečo vypisuje chybu RJ motoru??Da sa vymazať,teda teraz sa už neobjavila,ale počitam tak za mesiac tam bude opäť :( Ked som to čidlo odpojil tak to horšie štartovalo ako s čidlom,dlho žhavilo a poom dlho natačalo.Robili mi nedávno vačku,povedal že predvstrek kontroloval,že je dobyry.Čo dalej poradiš?Lebo bojim sa zimy,mávam auto vonku pred barakom a bojim sa toho že budem potrebovať isť niekde súrne a nenatočim to :( Preto sa zaoberam tým teraz ky je ešte na to čas.
A co řešíš? To že to po 2-3 dneh po ranu nechytne nadrc , tak s tím cidlo nic splecnýho mýt nemusí. mužes mít horší baterku, kdy to to po ranu točí pomalejc ( když pojezdis tak se dobije a ožije a už toci jak ma a chyta na brnk) , nebo ti spadava nafta ( nepatrne nekde prisava vzduch) po studeným startu to vetsinou zahulí. Co je to točí dýl, 5-10 vteřin.........
Zdenek riešim to,že odstavim auto napr.nejdem tri dni nikam je vonku odstavene a ked pridem sadnem a zaštartujem toči niekedy 5 až 10 sekund ono toči toči toči potom vidieť ako sa snaži už chytať,ale niekedy musim pustiť zapalovanie a ešte raz točiť potom pretoči dva krat a už naštartuje a za mnou kudole čierneho dymu.Baterka je nabita na 100% nabijal som ju pred tyždnom.V priesvitnej hadici sem tam preletia bublinky ale ked vypnem motor tak je čira s naftou,aj ked pridem o tri dni tak v tej hadičke je nafta.Predtym mi tam išli bublinky,ale pretesnil som spätny ventil,dal som nove Eska-pasky aj som pozeral sitko v nadrži je čiste.Už som z toho .... predtym to chytalo aj ked tam boli bublinky aj v zime,ale odvtedy ako mi robili tesnenie na vačke a boli dole rozvody tak to takto štartuje.Pytal som sa ho či pozeral predvstrek že áno je dobry(Je to rodinny kamarat).Zajtra ho musim ešte pozrieť,lebo mam doma VAG len sa teraz na tom učim a nevedel som ako sa k tomu dopracovať,ako skontrolovať predvstrek ale dnes som to našiel vo VIS.
Tak bud ti pada nafta nebo mas blbě fora, zejtra to zkontroluj kanal 000 druhe okno, za tepla 55-65. ;)
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Tak teraz chlapi poradte.Podľa pokynom som chcel pozrieť predvstrek,najprv pisalo priliš studeny motor a to som prišiel z 50km vzdialenosti..tak som ho ohrial na 90C a potom som dal zaklad.nastavenia 000 štart a TDI Graf a ukazalo mi totoObrázek
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
vladik
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 22 lis 2008, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: kosice

Příspěvek od vladik »

máš príliš skorý predvstrek na to aby bol zobrazený,je tam len žlta bodka medzi hodnotami 120-130.treba ho nastaviť do grafu,t.j.vratiť čerpadlo proti smeru otáčania.
G4/99,ALH,trysky ASV
O3/2018
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

vladik píše:máš príliš skorý predvstrek na to aby bol zobrazený,je tam len žlta bodka medzi hodnotami 120-130.treba ho nastaviť do grafu,t.j.vratiť čerpadlo proti smeru otáčania.
Môže to maš súvis zo zlými rannými štartmi? :(
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
vladik
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 22 lis 2008, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: kosice

Příspěvek od vladik »

myslím,že určite áno
G4/99,ALH,trysky ASV
O3/2018
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

vladik píše:máš príliš skorý predvstrek na to aby bol zobrazený,je tam len žlta bodka medzi hodnotami 120-130.treba ho nastaviť do grafu,t.j.vratiť čerpadlo proti smeru otáčania.
ma to tam napsany vpravo dole (LOL)
vladik
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 22 lis 2008, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: kosice

Příspěvek od vladik »

fabiátor píše:
vladik píše:máš príliš skorý predvstrek na to aby bol zobrazený,je tam len žlta bodka medzi hodnotami 120-130.treba ho nastaviť do grafu,t.j.vratiť čerpadlo proti smeru otáčania.
ma to tam napsany vpravo dole (LOL)
ja viem :D len pre istotu som mu to zopakoval
G4/99,ALH,trysky ASV
O3/2018
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

fabiátor píše:
vladik píše:máš príliš skorý predvstrek na to aby bol zobrazený,je tam len žlta bodka medzi hodnotami 120-130.treba ho nastaviť do grafu,t.j.vratiť čerpadlo proti smeru otáčania.
ma to tam napsany vpravo dole (LOL)
Ved ja viem,že to tam je napisane,ja som len chcel vedieť čo s tym dalej.Čo to znamena (LOL)
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Tak nakoniec nastaveny predvstrek a rano naštartovalo hneď.hadam to dlho vydrži.Len mechanik mi to nastavil len medzi 45-46 že to je dobre.Keď som mu hovoril nech to da medzi 55-65 nad modru tak povedal,že sa tomu nerozumiem (LOL)
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Chalani nový problem.
Dnes som nabil baterku.Zhodil som lištu na žhavičoch a priložil som kabel s plusom na špičku žhaviča a nič nezaiskrilo na prvych troch,ku štvrtemu som sa nedostal,lebo malo priestoru.Potom som to zmeral multimetrom na "prechode".Mínus na blok motora a plus na špičku žhaviča a nič neukazalo na prvych troch,na štvrtom ukazalo hodnotu,tak ten by mal pravdepodobne žhaviť.Potom som to vyskušal,minus na baterku a plus na špičku a nameral som to iste. Pritom auto stalo tri dni vonku,tri krat som nažhavil a zaštartoval a chytilo hneď.Naštartuje motor pri -5 bež troch žhavičoch. Poprosil by som aku značku mam kupiť na ALH motor.Su dva typy: N10140104 Bosh a N10140105 Beru. Ktore kupiť?
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“