Stránka 2 z 2

Napsal: 09 říj 2013, 18:48
od JasteR

Napsal: 09 říj 2013, 19:09
od r.martinec
odpověď na to třetí místo teď v sobotu? ;)
fakt hezký.jaký hybrid to je?jasný,že z Jablonce.

Napsal: 09 říj 2013, 19:19
od JasteR
Jede to lepe, dalo by se i vice, ale nechtel jsem aby to moc kourilo, tlacim "jen" 2,3 ..ale spodek by mohl byt lepsi, dneska bych radsi 2260VKLR..

Napsal: 09 říj 2013, 19:33
od Vory tdi
A jakyho hybrida tam mas ted?hw zustal stejny az na turbo.ic mas prevareny boky,nebo ten s3?

Napsal: 09 říj 2013, 19:34
od sh.w
krasa :worthy: :worthy:
trysky zustaly RACE783?

Napsal: 09 říj 2013, 21:07
od JasteR
Turbo stejny uz delsi dobu 300ps hybrid turbosport.cz ,ic prevareny na celohlinik +vedeni, trysky. stejny fb race783..nechci zadny uhuleny, rozezrany firady +80..byt by tam byl vyssi vykon ..

Napsal: 09 říj 2013, 21:24
od LadisV6
Mas nejaky video zrychlení? Ne na brzde...z provozu 8)
Jinak pekny, jak uz jsem psal na YT.

Napsal: 09 říj 2013, 21:27
od JasteR
Nevim..pri 230ps bylo zmereny racelogicem 6s..ted sem nemeril neni treba je to vice nez dostatecny ;)

Napsal: 10 říj 2013, 07:45
od TDIfun
Ten nabeh predtim a ted na stejne turbo stejne trysky jen misto plastu hlinik je ted podstatne horsi. Cim to vysvetlis? To je 100Nm. Docela dost ne?

Napsal: 10 říj 2013, 08:30
od Zata S-line
TDIfun píše:Ten nabeh predtim a ted na stejne turbo stejne trysky jen misto plastu hlinik je ted podstatne horsi. Cim to vysvetlis? To je 100Nm. Docela dost ne?
Ma pravdu ten chlapec

Napsal: 10 říj 2013, 09:03
od mgbiker
preco by si teraz radsej 2260VKLR? koli tomu nabehu od spodu?
Ako to jazdi s tou keramickou spojkou? Da sa s tym v pohode normalne rozbiehat, alebo to kuse a piska?

Napsal: 10 říj 2013, 09:04
od TDIfun
Si odpovim sam, asi tam byla prestavba turba na vetsi a to nema zmereno. Asi si leona necham jeste na porovnani :D

Napsal: 10 říj 2013, 11:22
od JasteR
Zata S-line píše:
TDIfun píše:Ten nabeh predtim a ted na stejne turbo stejne trysky jen misto plastu hlinik je ted podstatne horsi. Cim to vysvetlis? To je 100Nm. Docela dost ne?
Ma pravdu ten chlapec

Na to jsi prisel prosim jak ? Posledni mereni je na DT4 hybrid... aktualne je tam porad stejny turbo jako uz pomalu 2roky tj. 300PS hybrid, ktery ma bohuzel stejny (tj. horsi nez DT4) nabeh jako mel vzdycky.. pouze se konecne upravil IC+ vedeni a doladil SW, nekteri neumeji cist, vcera jsem to zde psal.. viz. vyse.. a pokud vim, tak jsme se o turbodmychadlu bavili i osobne..
PS: Na obektivni porovnani bys musel ridit oboje ty, jsi lepsi ridic ;)
PPS: Uz konecne zmer svoji at vidine tech 300ps.. +by me zajimal spodek..

Napsal: 10 říj 2013, 13:10
od Zata S-line
JasteR píše:
Zata S-line píše:
TDIfun píše:Ten nabeh predtim a ted na stejne turbo stejne trysky jen misto plastu hlinik je ted podstatne horsi. Cim to vysvetlis? To je 100Nm. Docela dost ne?
Ma pravdu ten chlapec

Na to jsi prisel prosim jak ? Posledni mereni je na DT4 hybrid... aktualne je tam porad stejny turbo jako uz pomalu 2roky tj. 300PS hybrid, ktery ma bohuzel stejny (tj. horsi nez DT4) nabeh jako mel vzdycky.. pouze se konecne upravil IC+ vedeni a doladil SW, nekteri neumeji cist, vcera jsem to zde psal.. viz. vyse.. a pokud vim, tak jsme se o turbodmychadlu bavili i osobne..
PS: Na obektivni porovnani bys musel ridit oboje ty, jsi lepsi ridic ;)
PPS: Uz konecne zmer svoji at vidine tech 300ps.. +by me zajimal spodek..
Co patri me?