Stránka 2 z 2

Napsal: 18 říj 2010, 15:12
od batoo
SMAZAT PLS

Napsal: 18 říj 2010, 15:13
od batoo
SMAZAT PLS

Napsal: 18 říj 2010, 15:13
od batoo
SMAZAT PLS

Napsal: 18 říj 2010, 15:15
od batoo
SMAZAT PLS

Napsal: 18 říj 2010, 15:15
od batoo
Lukkas píše:Tak t mě překvapilo .. dostat se bezpečně na 100HP by bylo good.
Jen aby to ten motor snesl. Ale tohle zase nejsou tak velký úpravy, aby to nevydrželo jen půl roku - rok ..

A jak máš vedený trubky k IC ? od sání, kolem chladiče -> pak do IC -> z druhé strany koleno zase kolem chladiče a do Turba ... nepletu se ?
no u tdcka je jina ta pixla do ktery jdou hadice a z ni to jde do valcu myslim vzduch. Je dvojita. Horni cast je pruchozi z filtru do turba a z turba je pak hadice vyvedena do spodni casti pixly je to oddelene plechem. Nejlepsi je sehnat si tu z atmosfery ta ma jen jeden vstup. Vyhodit origo air box a dat spirt filtr do turba z turba to vest do ic a z nej pak pak do ty pixly. Usetris na hadicich a lip se to pasuje. Pisu z mobilu tak kdyby ti to nebylo jasny tak se ptej.

Napsal: 18 říj 2010, 15:39
od Lukkas
já právě myslim ( dle obrázku) že vede jedna trubka ze sání do IC a druhá trubka vede z IC do spodní části IC .. ten IC dám za nárazník a jen prodloužim trubky, nastavim kolenama a napojení bude pořád stejný .. jen delší trubky, to snad nebude vadit ne ? Halvně, že tam bude Cooler .. ? na délce trubek nezáleží nebo ano ?

Napsal: 19 říj 2010, 19:30
od Brembo.SV
Isuzu 1,7 TD ma riesene sanie tak,ze hadica od filtra ide do sacieho kolena ,odtial do turba,z turba do IT a z IT spat do sacieho potrubia. Isuzu nemali AGR,ten mali len len modernejsie,s elektronikou. Alternator a starter sa standardne montovali znackz Hitachi,starter bolo mozne nahradit Boshom. Tento motor ma 4 hydrauliske silentbloky+1 na prevodovke. Isuzu sa robilib i bez turba,turbo verzie boli zasadne s IC

Napsal: 20 říj 2010, 20:01
od Lukkas
brambo dík, ty hadice budu muset prodloužit, abych to dostal až k nárazníku .. nebude vadit, že ty truhby prodloužim ? nevadí to nějak .. ?

Napsal: 21 říj 2010, 15:15
od henk
RE- Batoo rozdil mezi 1.7TD a 1.7TDS neni je intercoler ale 1.7 TD je něměc. A 1.7TDS je Isuzu :?

Napsal: 21 říj 2010, 15:29
od batoo
Jop to jsem psal a jestli ne tak jsem to opomnel. Kazdopadne i tak to pujde. Jo ja mu to psal do pm:-)

Napsal: 21 říj 2010, 17:42
od Brembo.SV
predlzenie by nemalo vadit,treba dodrzat priemer,nemal by sa zmensovat. Kod Isuzu motora je X17DT alebo TC4EE1

Napsal: 23 říj 2010, 11:19
od Lukkas
Super .. to je snad vše, co jsem potřeboval vědět .. pomalu začnu schánět motor ..
Zatim dík