Opravdu inteligentní postup od Tebe.....radeji dát uplatek technikovi než mít auto vpořádku.....A co kdyby Ti rupla ta kladka někde při předjíždění kde by to bylo jen tak tak ???? --- Neni lepší mít motor vpořádku a vpohodě projít emisema, když zdravýmu motoru přebehový otáčky nikdy nemohou uškodit, hm ??? A navíc si bejt jist, že nezamořuju okolí zbytečně lítajícíma briketama z vejfuku ??? Přemejšlej trochu !!!!profik píše:Taky jsem kdysi neměl projít. Udělal jsem na ňho oči tak dal punčochu na sondu a hned byl výsledek jak vínoNicméně za týden mi rupla napínací kladka - asi z toho jak to honil do červeného.... takže raději dát kilo at to vůbec ani nestartuje
kourivost / neprosel jsem emise
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Nejdřív si zjisti co jsou emise u nafťáku a co znamená měření kouřivosti a pak tady můžeš v klidu prudit s těma tvejma ekologickejma kecama. A vytočit motor na přeběhový otáčky pod zátěží a na volno je taky pěknej rozdíl. Přemejšlej trochu!!!Dani34el píše:Opravdu inteligentní postup od Tebe.....radeji dát uplatek technikovi než mít auto vpořádku.....A co kdyby Ti rupla ta kladka někde při předjíždění kde by to bylo jen tak tak ???? --- Neni lepší mít motor vpořádku a vpohodě projít emisema, když zdravýmu motoru přebehový otáčky nikdy nemohou uškodit, hm ??? A navíc si bejt jist, že nezamořuju okolí zbytečně lítajícíma briketama z vejfuku ??? Přemejšlej trochu !!!!
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
A ty přeběhový otáčky jsou do omezovače,čož u Cordoby jsem měl 6300ot.Bylo to na listu protokolu.Octu už jsem tam ani nikdy nedal.Takže způsob měření emisí na naftu vymyslel debil,kterej nikdy neměl ani koloběžku a neví,co je to motor.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Som zvedavy, ci by tvoja zelena hlava nezozelenela este viac ak by si isiel na emisie po svojich a z emisnej kontroly rovno do dielne na odtahovke s rozbitym motorom.Dani34el píše: Opravdu inteligentní postup od Tebe.....radeji dát uplatek technikovi než mít auto vpořádku.....A co kdyby Ti rupla ta kladka někde při předjíždění kde by to bylo jen tak tak ???? --- Neni lepší mít motor vpořádku a vpohodě projít emisema, když zdravýmu motoru přebehový otáčky nikdy nemohou uškodit, hm ??? A navíc si bejt jist, že nezamořuju okolí zbytečně lítajícíma briketama z vejfuku ??? Přemejšlej trochu !!!!
Naftaky zvlast, starsie su konstruhovane ako nizkootackove motory a vytacanie bez zataze im dost ublizuje, kedze za normalnych okolnosti ma motor dymivost tazko meratelnu, tak sa tie hovada na EK musia odbavovat v maximalnych otackach. Aby toho nebolo malo, kedze odmerat vedia len dymivost a to je moc jednoduche tak to musia vytocit niekolko krat aby zistili aj rozptyl. Debilovi co to vymyslel by som ruky polamal.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
dibarbora píše:Som zvedavy, ci by tvoja zelena hlava nezozelenela este viac ak by si isiel na emisie po svojich a z emisnej kontroly rovno do dielne na odtahovke s rozbitym motorom.Dani34el píše: Opravdu inteligentní postup od Tebe.....radeji dát uplatek technikovi než mít auto vpořádku.....A co kdyby Ti rupla ta kladka někde při předjíždění kde by to bylo jen tak tak ???? --- Neni lepší mít motor vpořádku a vpohodě projít emisema, když zdravýmu motoru přebehový otáčky nikdy nemohou uškodit, hm ??? A navíc si bejt jist, že nezamořuju okolí zbytečně lítajícíma briketama z vejfuku ??? Přemejšlej trochu !!!!
Naftaky zvlast, starsie su konstruhovane ako nizkootackove motory a vytacanie bez zataze im dost ublizuje, kedze za normalnych okolnosti ma motor dymivost tazko meratelnu, tak sa tie hovada na EK musia odbavovat v maximalnych otackach. Aby toho nebolo malo, kedze odmerat vedia len dymivost a to je moc jednoduche tak to musia vytocit niekolko krat aby zistili aj rozptyl. Debilovi co to vymyslel by som ruky polamal.
JJ uplná pravda
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Je zajímavé pozorovat rozdíly na toto téma na diskusích v Česku a v Německu. V Německu vesměs kvitují diskutující povinné měření emisí jako "nutné zlo" ale souhlasí s tím, kdežto tady v Česku se to hemží nadávkami.mamartin1 píše:A nevíte jak to potom je, když to technik vytočí do otáček a něco se v motoru poškodí. Kdo je pak odpovědný za škodu?
Pokud jde o náhradu škody, pak existuje v Německu soudní rozhodnutí Vrchního zemského soudu ve Frankfurtu n.M., rozsudek ze dne 31.01.2003 - 2 U 35/02 .
Žalobci při povinné kontrole emisí u vozu Citroen XM-TRD, 126.000 km, přeskočil rozvodový řemen. Zkušební komisař předtím nezjistil vizuálné žádné vady a zeptal se majitele zda je vozidlo vpořádku. Žaloba na náhradu škody byla zamítnutá. Soud dospěl k závěru, že zkušební komisař neporušil žádnou povinnost, naopak je jeho povinností zkoušku emisí provést. Nemá povinnost kontrolovat stav rozvoďáku - je naopak povinností majitele vozu mít vozidlo pro zkoušku emisí perfektně připravené. Podle soudu je procedúra vytočení motoru nutně spojená se zatížením celého rozvodového mechanismu a je tak procedura způsobilá přivodit poškození nekteré pohyblivé části motoru, vzhledem k proceduře stanovené zvláštním předpisem a schválené výrobcem vozidla by k poškození stejně tak mohlo dojít při vysokých otáčkách motoru v provozu, pokud by motor nebyl vpořádku. Soud m.j. uzavírá, že k poškození motoru nedošlo procedurou jeho vytáčení při zkoušce emisí, nýbrž tato zkouška pouze "iniciovala" již skrytou předchozí vadu některého z dílů motoru.
Zkušební komisař by zkoušku nesměl provést pouze v případě, že by majitel deklaroval, že rozvodový řemen včetně dalších součástí nebyly v předepsaném intervalu vyměneny a nebo pokud by vizuálně komisař zjistil zjevnou závadu. V souzeném případě však nic takového nebylo prokázáno.
Podle vyjádření výrobce motoru udržovaný avšak značně opotřebovaný motor při dodržení výměny intervalu rozvodového mechanismu musí při skoužce obstát. Zkouška simuluje maximální zátěž motoru a namísto hmotnosti vozidla se využívá hmotnosti klikového mechanismu včetně setrvačníku, kdy takové zatížení je srovnatelné s vytočením motoru do maximálních otáček při poředjíždění.
Soud žalobu na náhradu škody zamítl.
http://www.kanzlei-doehmer.de/bgb839_2.htm
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Před časem jsem sem dával obdobnej příspěvek:
Dneska jsem byl s Octou na emisích.
Při měření kouřivosti je max. dovolená hodnota 1,20 (1/m)
Mě naměřili při 5000ot. hodnotu 6,39 (1/m)
Auto jezdí normálně, startuje na otočení, spotřeba 6L dlouhodobě, za provozu nekouří, jen když jí naložím, tak si zadýmá, ale nic hroznýho. Mám najeto 119 100km a chystám se udělat rozvody. Může to být způsobené opotřebením komponentů rozvodů?
Celá diskuse je tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Technik byl rozumnej, cvaknul páčkou a emise byly v cajku, motor klapal na volnoběh, žádný vytáčení.
Když jsem jel v září ze srazu Octavia Clubu, měl jsem čerstvě po rozvodech, tak jsem Octu po dálnici prohnal, ale tím nemyslím 140kou, ale jak to šlo, tak do kopečka plnej knedlík, nějakejch 210tacho, pak zase zklidnit, chvíli jet kolem 150 a na chvilku zase naložit plnej kýbl. Od tý doby auto nekouří. Zkrátka, chce to vymetat saze.
Dneska jsem byl s Octou na emisích.
Při měření kouřivosti je max. dovolená hodnota 1,20 (1/m)
Mě naměřili při 5000ot. hodnotu 6,39 (1/m)
Auto jezdí normálně, startuje na otočení, spotřeba 6L dlouhodobě, za provozu nekouří, jen když jí naložím, tak si zadýmá, ale nic hroznýho. Mám najeto 119 100km a chystám se udělat rozvody. Může to být způsobené opotřebením komponentů rozvodů?
Celá diskuse je tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Technik byl rozumnej, cvaknul páčkou a emise byly v cajku, motor klapal na volnoběh, žádný vytáčení.
Když jsem jel v září ze srazu Octavia Clubu, měl jsem čerstvě po rozvodech, tak jsem Octu po dálnici prohnal, ale tím nemyslím 140kou, ale jak to šlo, tak do kopečka plnej knedlík, nějakejch 210tacho, pak zase zklidnit, chvíli jet kolem 150 a na chvilku zase naložit plnej kýbl. Od tý doby auto nekouří. Zkrátka, chce to vymetat saze.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Hezké.Motor je konstruován na max.výkon u TDI cca 4200ot.Červené pole otáčkoměru začíná na cca 4500ot.Na otáčkoměru je stupnice do 5500ot a kde se tedy vzalo,že se to musí točit na 6300ot. ? ! Vědomě chtějí zničit motor.Dani34el píše:Je zajímavé pozorovat rozdíly na toto téma na diskusích v Česku a v Německu. V Německu vesměs kvitují diskutující povinné měření emisí jako "nutné zlo" ale souhlasí s tím, kdežto tady v Česku se to hemží nadávkami.mamartin1 píše:A nevíte jak to potom je, když to technik vytočí do otáček a něco se v motoru poškodí. Kdo je pak odpovědný za škodu?
Pokud jde o náhradu škody, pak existuje v Německu soudní rozhodnutí Vrchního zemského soudu ve Frankfurtu n.M., rozsudek ze dne 31.01.2003 - 2 U 35/02 .
Žalobci při povinné kontrole emisí u vozu Citroen XM-TRD, 126.000 km, přeskočil rozvodový řemen. Zkušební komisař předtím nezjistil vizuálné žádné vady a zeptal se majitele zda je vozidlo vpořádku. Žaloba na náhradu škody byla zamítnutá. Soud dospěl k závěru, že zkušební komisař neporušil žádnou povinnost, naopak je jeho povinností zkoušku emisí provést. Nemá povinnost kontrolovat stav rozvoďáku - je naopak povinností majitele vozu mít vozidlo pro zkoušku emisí perfektně připravené. Podle soudu je procedúra vytočení motoru nutně spojená se zatížením celého rozvodového mechanismu a je tak procedura způsobilá přivodit poškození nekteré pohyblivé části motoru, vzhledem k proceduře stanovené zvláštním předpisem a schválené výrobcem vozidla by k poškození stejně tak mohlo dojít při vysokých otáčkách motoru v provozu, pokud by motor nebyl vpořádku. Soud m.j. uzavírá, že k poškození motoru nedošlo procedurou jeho vytáčení při zkoušce emisí, nýbrž tato zkouška pouze "iniciovala" již skrytou předchozí vadu některého z dílů motoru.
Zkušební komisař by zkoušku nesměl provést pouze v případě, že by majitel deklaroval, že rozvodový řemen včetně dalších součástí nebyly v předepsaném intervalu vyměneny a nebo pokud by vizuálně komisař zjistil zjevnou závadu. V souzeném případě však nic takového nebylo prokázáno.
Podle vyjádření výrobce motoru udržovaný avšak značně opotřebovaný motor při dodržení výměny intervalu rozvodového mechanismu musí při skoužce obstát. Zkouška simuluje maximální zátěž motoru a namísto hmotnosti vozidla se využívá hmotnosti klikového mechanismu včetně setrvačníku, kdy takové zatížení je srovnatelné s vytočením motoru do maximálních otáček při poředjíždění.
Soud žalobu na náhradu škody zamítl.
http://www.kanzlei-doehmer.de/bgb839_2.htm
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené