
Rozvody Fabia 1.9 TDi PD ATD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jasně. Ale podle Autodat je psáno, že dvojnásobný interval má jen napínací kladka. Vodicí se má měnit společně s řemenem.
Ale větší je opravdu o pořádný kus, řekl bych tak o centimetr na průměru určitě, spíš víc.
Jen pro zajímavost - já mám na motoru AFN v Galaxy najeto 255.000 a napínací kladka je původní.
Ale větší je opravdu o pořádný kus, řekl bych tak o centimetr na průměru určitě, spíš víc.
Jen pro zajímavost - já mám na motoru AFN v Galaxy najeto 255.000 a napínací kladka je původní.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Fabia ATD má 90 a 120.000 km, stejně Superb AVF, AWX a AVB. Ale třeba Sharany s PD motory mají 60 a 90.000 km, přestože díly jsou stejné. Tomu sice trochu nerozumím, ale neřeším to (především proto, že ani jeden z těch motorů nemám
).

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33656
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mala otazka. Nevie niekto upresnit ako to vlastne je? Az doterz som zil v tej iluzii ze PDcka mali do r.v.12/2003 stary typ rozvodov s tym hydronapinakom a novsie PDcka od r.v. 01/2004 uz novy typ s klasickou napinacou kladkou. No prednedavnom som robil Superba 3U AWX r.v.2003 a teraz maminu Fobiu 6Y ATD r.v.2002 a je tam uz novy typ rozvodov. Pochybujem ze hitlerovci by to v servise v Merkelreichu prerobili na novy typ. Samozrejme ze mam ztoho radost kedze rozvody su lacnejsie a hlavne napnutie kladky je jednoduche proste klasika. Len som z toho tak trochu v zmatku, ale ako sa hovori, ze vynimka potvrdzuje pravidlo. Este ze som automaticky neobjednal rozvody na stary typ ako som to mal v plane. Robil som aj fabiu ATD r.v. 2003 a tam bol stary typ ten s hydronapinakom 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
- vlastik.vitek
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 srp 2015, 18:10
Trochu to tu oživím, ať nezakládám nové téma.
Taky se chystám na výměnu rozvodů na Fabii a tato varianta mě zajímá.
Vy, kteří jste tento upgrade dělali, měli jste díru v bloku motoru na nové umístění kladky?
Taky se chystám na výměnu rozvodů na Fabii a tato varianta mě zajímá.
Vy, kteří jste tento upgrade dělali, měli jste díru v bloku motoru na nové umístění kladky?
Audi S6 Avant 4.2 V8 Quattro , Fabia 1.9 TDI PD, Yamaha R1, ex Audi S4 B5 Sprint Blue , ex GTI 16V
To bych se na nějaký vrtání díry pěkně vys...ral. Dal bych tam starej typ a hotovo. Jinak proboha neplašte s těma intervalama (měnit rozvod na pédu po 60 000km)je magořina. Je to řemen jak tele a jezdí mi sem taxík sharan a ten na jedny rozvody najel 300 000 a pak to umřelo na vodní pumpě která začala téct tak to tak neprožívejte.
To bych se na nějaký vrtání díry pěkně vys...ral. Dal bych tam starej typ a hotovo. Jinak proboha neplašte s těma intervalama (měnit rozvod na pédu po 60 000km)je magořina. Je to řemen jak tele a jezdí mi sem taxík sharan a ten na jedny rozvody najel 300 000 a pak to umřelo na vodní pumpě která začala téct tak to tak neprožívejte.