Stránka 2 z 6
Napsal: 03 lis 2010, 16:20
od Okura
jo ještě kolik je % regulace tlaku paliva při točení??
Napsal: 03 lis 2010, 16:48
od Toncek
a neteče nějaký vstřik do přepadu?
Napsal: 03 lis 2010, 17:08
od wojto33
Okura píše:jo ještě kolik je % regulace tlaku paliva při točení??
ved prave to neviem ked pri starte sa strati komunikacia
Napsal: 03 lis 2010, 17:10
od wojto33
Toncek píše:a neteče nějaký vstřik do přepadu?
pri startovani som tiez odpojil hadicku prepadu od vstrekov a tiekla tadial nafta to je pravda
Napsal: 03 lis 2010, 20:02
od sikin1987
to cidlo kliky vazne nemusi vyskocit v zavadach kor pokud to nekdy chytne.
Napsal: 03 lis 2010, 20:31
od wojto33
no len problem je ten ze ono to uz vobec necyhtne
Napsal: 03 lis 2010, 20:34
od Okura
dej si tam paralelně nabíječku
spadne to kvuli podpětí, je duležitý tlak a regulace
a je fakt že nesmí nic jít ze zpátečky
Napsal: 03 lis 2010, 20:45
od wojto33
no to s tym podnapetim asi je pravda lebo ked som dal rano nabitu bateriu tak vtedy to fungovalo a komunikacia drzala aj pocas startovania ... skusim s tou nabijackou zajtra ....
Napsal: 03 lis 2010, 21:13
od alfik
Ak nema ta nabijacka funkciu start,tak daj pozor az ju neodfajcis. Ak je startovaci tlak 300 barov,tak DRV bude otroveny na startovacie percenta,co je 30. Keby aj niektory vstrek pusta,tak to musi blafnut. Podla mna je chyba v elektrike.
Nemam pred sebou autodata,ale pri starte by malo ist do vstrekov nejake napetie na ich otrovenie. Chce to zmerat.
Napsal: 03 lis 2010, 22:13
od wojto33
alfik píše:Ak nema ta nabijacka funkciu start,tak daj pozor az ju neodfajcis. Ak je startovaci tlak 300 barov,tak DRV bude otroveny na startovacie percenta,co je 30. Keby aj niektory vstrek pusta,tak to musi blafnut. Podla mna je chyba v elektrike.
Nemam pred sebou autodata,ale pri starte by malo ist do vstrekov nejake napetie na ich otrovenie. Chce to zmerat.
nabijacka nema funkciu start ale je to taka obrovska 60 kilova nabijacka zo Zilu alebo z coho tak verim ze nejaky start to znesie... objednal som osciloskop ten co sa pise o nom tu na fore ze Lacny osciloskop tak daco nameram hadam

Napsal: 04 lis 2010, 08:35
od Okura
ok
pokud tam je tlak a je immo ok, tak je jedině problém s načtením polohy motoru spíše indetifikace 1 válce. a to jest klika-vačka.
klika muže být ok ale vačk už nemusí být.
Napsal: 04 lis 2010, 09:50
od joe
neviem ako stillo, ale marea JTD ma za odkladacou skrinkou take dve poistky. ak je jedna vypalena, riadiacka sice napatie ma, ale nizke, a pri startovani este klesne pod 8 V, takze nechyti.
a este si rozober riadiacku a pomeraj si v nej vsetky diody - ak je co len jedna prerazena, nechyti. casta zavada.
Napsal: 04 lis 2010, 22:21
od wojto33
skusal som to zase s nabitou bateriou a tlak nafty pri startovani nabehne az na 500 Bar ... otacky to ukazuje...regulator tlaku 40%
Napsal: 04 lis 2010, 22:25
od wojto33
joe píše:neviem ako stillo, ale marea JTD ma za odkladacou skrinkou take dve poistky. ak je jedna vypalena, riadiacka sice napatie ma, ale nizke, a pri startovani este klesne pod 8 V, takze nechyti.
a este si rozober riadiacku a pomeraj si v nej vsetky diody - ak je co len jedna prerazena, nechyti. casta zavada.
za skrinkou pred spolujazdcom ???
Napsal: 05 lis 2010, 09:19
od joe
ano, na marei je to tam.