Stránka 2 z 3

Napsal: 04 lis 2010, 09:03
od subz3ro_tdi
nogis: Upravoval si soft po vyradeni katalyzatora?

Napsal: 04 lis 2010, 11:01
od Golf-GT
Persan píše:Omlouvám se za OT, ale přesně to co píše subzero jsem čekal od svýho auta (1.8T 154 kW) a bez katu se to chová přesně naopak, spodek nepatrně lepší, střední otáčky mnohem lepší a vršek bez katu naopak chybí...
Nezávisle na mě mi to potvrdil další kluk s 1.8T 132 kW. Jen pro zajímavost ;)
švagr má 1.8 bez turba a po vyhození katu auto jelo krásně do 2500 ot. ale pak to bylo uplně mrtvý (LOL) když jsem vykuchal GII 1.8 GTI vejfuk celej schnilej tak jsem dal jen trubku a laďák, řvalo to, jelo to do 170 a pak to bylo uplně mrtvý jakokdyby se přiškrtila hadice od benzinu

Napsal: 04 lis 2010, 11:12
od tiff
Nahore vam to bez katu nejede, protoze to mate chudy, ne proto, ze by tam ten kat chybel.
O co lip to jede dole, o to lip by to jelo i nahore, kdyz by se spravne doladila bohatost smesi.

Napsal: 04 lis 2010, 12:25
od Vici
tak je asi třeba rozlišovat motory s turbem a bez.
u atmosféry je výfuk celkem důležitá věc ze spousty důvodů............ a vyndání katu může opravdu i uškodit (o rovné trubce od motoru a podobně ani nemluvě (LOL) )

Napsal: 04 lis 2010, 13:11
od nogis
subz3ro_tdi píše:nogis: Upravoval si soft po vyradeni katalyzatora?
Jj, soft až pak. ;) Ale nahoře to bez něj bylo pocitově lepší.

Napsal: 04 lis 2010, 13:15
od Vici
nogis : a spodek ? :-)

Napsal: 04 lis 2010, 23:43
od Persan
tiff píše:Nahore vam to bez katu nejede, protoze to mate chudy, ne proto, ze by tam ten kat chybel.
O co lip to jede dole, o to lip by to jelo i nahore, kdyz by se spravne doladila bohatost smesi.
Kat-off je základ pro chip, kterej brzy bude ;) Pak se toho asi dost změní...

Napsal: 05 lis 2010, 05:59
od nogis
Vici píše:nogis : a spodek ? :-)
Jako jestli je lepší? Ne, není. :D Od začátku tvrdím, že jsem nepocítil žádný rozdíl, ale možná bych ho pocítil, kdybych KAT vrátil zpátky. (rofl)

Napsal: 15 lis 2010, 21:19
od danone
subz3ro_tdi píše:Ak ti ide len o spodok, len ho tam nechaj....... urcite to naspodu neublizi, skor naopak ;) Protitlak vo vyfuku ti pomoze...
Nvm nvm. Ja s tymto moc nesuhlasím. Neviem sice o aký motor ide ale bolo by dobré rozlišovať či sa jedná o benzín ci diesel. Čo som sa tu na fore dočítal tak u dieslu kat off celkom dost pomoze skoršiemu nabehu turba a najlepšia je podla mna za turbom už len trubka :)
U atmosferickych benzínov to spraví viac škody ako užitku
a u 1,8T to môže byť fajn ale len ak sa potom dobre vyriešia lambdasondy

Napsal: 15 lis 2010, 22:35
od Vici
jogurt : jde o ASZ + hybrid (případně taky kříženec či skládačka)... no ve čtvrtek u FUNa se ukáže.. a nebo ne (LOL)
každopádně výlety do Těšína mě baví :D

Napsal: 15 lis 2010, 22:35
od subz3ro_tdi
nogis píše:Jako jestli je lepší? Ne, není. :D Od začátku tvrdím, že jsem nepocítil žádný rozdíl, ale možná bych ho pocítil, kdybych KAT vrátil zpátky. (rofl)
U mna na tej istej konfiguracii s odladenym programom v RJ, ked to bolo merane na MAHA len s priechodnym tlmicom namiesto holej trubky v mieste kde bol KAT malo turbo prefuk... mne z toho logicky vyplyva ze dosiahlo plniaci tlak skor ako s holou trubkou... co turbo a motor to to moze byt samozrejme ine, ako nogis pise u neho to na VB turbo ma skor opacny efekt, ja mam hybrid a nemam PD vstrekovanie... dovolim si vsak tvrdit ze vyfuk ako taky na TDI, pokial sa bavime o fungujcom vyfuku, robi velmi malo... v ramci zachovania komfortu to uz ja osobne na svojom aute nijako radikalne riesit nejdem... pokial je niekomu dobry kazdy PS a Nm tak je to samozrejme o inom... dalsia vec je akusticka stranka ;)
danone píše:Čo som sa tu na fore dočítal tak u dieslu kat off celkom dost pomoze skoršiemu nabehu turba a najlepšia je podla mna za turbom už len trubka :)
Na forach sa docitas vselico, treba ziskavat vlastne skusenosti a nimi argumentovat :)
danone píše:U atmosferickych benzínov to spraví viac škody ako užitku
Asi si si to pomylil, na atmosferickych motoroch je vyfuk velmi velmi velmi dolezita vec a ma omnoho vacsi potencial pri zvysovani vykonu motora do neho investovat.

Napsal: 16 lis 2010, 19:19
od danone
Ja som si nič nepomylil. Ak bereš vyrezanie katu z atmosferickeho motora ako investíciu tak to je asi celkom mrzute. Reč je tu o vybraní ktau, nie o investíciach do výfukového systemu... Skus ešte ras pozornejšie prečítat čo som vlasne pisal v predchádzajucom príspevku

Napsal: 16 lis 2010, 22:23
od subz3ro_tdi
danone píše:Ak bereš vyrezanie katu z atmosferickeho motora ako investíciu tak to je asi celkom mrzute. Reč je tu o vybraní ktau, nie o investíciach do výfukového systemu...
Ok. Ak sa nebavime o vyfuku ako celku tak je to v poriadku. Ja som bol v tom ze ked spominas KAT off a holu ruru dozadu na TDI ze sa uz bavime vo vseobecnej rovine. Hadam som sa ta nedotkol, snazil som sa to formulovat citlivo ;) Investiciou som samozrejme myslel komplet vyfuk, od motora az dozadu.... vyrezat katalyztor alebo dat holu trubku namiesto tlmicov nie je problem pre nikoho, avsak zvody tu ma upravovane malokto...

Napsal: 17 lis 2010, 08:47
od majkl1
Mohl by mi někdo vysvětlit proč bez katu by u TDI měl být nějaký rozdíl ve výkonu? Logicky vzatu součet ploch průřezů všech otvorů v katu je dle mě stejný jako plocha průřezu holé trubky (né-li větší), tudíž odpor výfukovým plynům by to klást nemělo. Leda, že by se tvořily nějaké turbulence za katem :roll:

Napsal: 17 lis 2010, 12:24
od Martin Kanňuch
Ten sucet tych ploch bude asi stejny ale pri novom katalizatore ale co myslis ake to je po takych 200 000km ktore tu ma asi skoro kazdy na tdi urcite uz nebude tak priechodny ten kat ako za nova si myslim.