Napsal: 04 lis 2010, 09:03
nogis: Upravoval si soft po vyradeni katalyzatora?
švagr má 1.8 bez turba a po vyhození katu auto jelo krásně do 2500 ot. ale pak to bylo uplně mrtvýPersan píše:Omlouvám se za OT, ale přesně to co píše subzero jsem čekal od svýho auta (1.8T 154 kW) a bez katu se to chová přesně naopak, spodek nepatrně lepší, střední otáčky mnohem lepší a vršek bez katu naopak chybí...
Nezávisle na mě mi to potvrdil další kluk s 1.8T 132 kW. Jen pro zajímavost
když jsem vykuchal GII 1.8 GTI vejfuk celej schnilej tak jsem dal jen trubku a laďák, řvalo to, jelo to do 170 a pak to bylo uplně mrtvý jakokdyby se přiškrtila hadice od benzinu
)Jj, soft až pak.subz3ro_tdi píše:nogis: Upravoval si soft po vyradeni katalyzatora?
Kat-off je základ pro chip, kterej brzy budetiff píše:Nahore vam to bez katu nejede, protoze to mate chudy, ne proto, ze by tam ten kat chybel.
O co lip to jede dole, o to lip by to jelo i nahore, kdyz by se spravne doladila bohatost smesi.
Jako jestli je lepší? Ne, není.Vici píše:nogis : a spodek ?
Nvm nvm. Ja s tymto moc nesuhlasím. Neviem sice o aký motor ide ale bolo by dobré rozlišovať či sa jedná o benzín ci diesel. Čo som sa tu na fore dočítal tak u dieslu kat off celkom dost pomoze skoršiemu nabehu turba a najlepšia je podla mna za turbom už len trubkasubz3ro_tdi píše:Ak ti ide len o spodok, len ho tam nechaj....... urcite to naspodu neublizi, skor naopakProtitlak vo vyfuku ti pomoze...

U mna na tej istej konfiguracii s odladenym programom v RJ, ked to bolo merane na MAHA len s priechodnym tlmicom namiesto holej trubky v mieste kde bol KAT malo turbo prefuk... mne z toho logicky vyplyva ze dosiahlo plniaci tlak skor ako s holou trubkou... co turbo a motor to to moze byt samozrejme ine, ako nogis pise u neho to na VB turbo ma skor opacny efekt, ja mam hybrid a nemam PD vstrekovanie... dovolim si vsak tvrdit ze vyfuk ako taky na TDI, pokial sa bavime o fungujcom vyfuku, robi velmi malo... v ramci zachovania komfortu to uz ja osobne na svojom aute nijako radikalne riesit nejdem... pokial je niekomu dobry kazdy PS a Nm tak je to samozrejme o inom... dalsia vec je akusticka strankanogis píše:Jako jestli je lepší? Ne, není.Od začátku tvrdím, že jsem nepocítil žádný rozdíl, ale možná bych ho pocítil, kdybych KAT vrátil zpátky.
Na forach sa docitas vselico, treba ziskavat vlastne skusenosti a nimi argumentovatdanone píše:Čo som sa tu na fore dočítal tak u dieslu kat off celkom dost pomoze skoršiemu nabehu turba a najlepšia je podla mna za turbom už len trubka
Asi si si to pomylil, na atmosferickych motoroch je vyfuk velmi velmi velmi dolezita vec a ma omnoho vacsi potencial pri zvysovani vykonu motora do neho investovat.danone píše:U atmosferickych benzínov to spraví viac škody ako užitku
Ok. Ak sa nebavime o vyfuku ako celku tak je to v poriadku. Ja som bol v tom ze ked spominas KAT off a holu ruru dozadu na TDI ze sa uz bavime vo vseobecnej rovine. Hadam som sa ta nedotkol, snazil som sa to formulovat citlivodanone píše:Ak bereš vyrezanie katu z atmosferickeho motora ako investíciu tak to je asi celkom mrzute. Reč je tu o vybraní ktau, nie o investíciach do výfukového systemu...