Stránka 2 z 2
Napsal: 22 lis 2010, 20:27
od Huml
nevím jestli je ESP zapsaný v TP, ale všechny auta s ESP maj vzadu kotouče, tzn. že v dost případech by tato argmentace odradila technika v dalších spekulacích

, tzn. třeba zaměnit tlačítko ASR za ESP nebo jen na šmé nacvaknout
Napsal: 22 lis 2010, 20:28
od jericho-3
Tam může být pouze problém v tom, jak dotyčný nápravu namontoval a zda nebude přebrzděná nebo naopak..Záleží na omezovači...Kdysi jsem měl upravenou Š 1100 MB a s nacpaným motorem nešla zastavit, protože všechny bubny, které jsem měl a sehnal měly pecky, tak mi je soustružník vždy vyhodil, protože mu nůž skákal /tolik vadné litiny jsem najednou již nikdy neviděl/, tak jsem tam nandal př. nápravu z Š 110 a starý mechanici mě strašili, že ta obyč. jednookruhová pumpa bez posilovače to neutáhne, že kotouč potřebuje větší sílu a že dělám zbytečnou práci...Prdy ,vrdy brzdilo to na tehdejší dobu bezvadně, ale muselo se hold šlápnout...Ale jelikož tehdy STK nebyly, mohli mi všichni včetně SNB vlézt na záda...

Napsal: 22 lis 2010, 22:27
od rehak6co
Byl sem minulej tejden, na kanále zaškubal s předkem a do zadu ani nešel. Zkouší jen brzdnej účinek. Tak sem se ho sám zeptal jestli by to byl problém a řekl mi že ne. Že to vidí jako zaměnitelnej díl a je mu to jedno a ještě mi odrazoval že brzdnej účinek je stejnej naopak u kotoučů je problém s ručkou....
Tak tet nevim jestli do toho pudu, ale to je u mě otázka spíš peněz.
Napsal: 23 lis 2010, 15:54
od jogofogo
Ako makov pisal, je na to nejaky pripis specialne na Fabie, prve ked som vosiel na kontrolu tak mi ho dali do ruky prestudovat

Napsal: 26 lis 2010, 18:55
od miraspetrowski
koukám ,že na slovensku dělají na STK ještě školící střediska ohledně zadních brzd,jak tu ale řiká několik lidí, zadek je zajímá jen na válcích,když šlápne na pedál a zatáhne za ručku, a zadní nápravu mít na deskách je dobré,ale taky si to někde zkusit zašlajfovat v rychlosti,proto že se mohou chovat dost jedovatě a smyk je na světě,je dobrý namontovat regulátor zátěže a ten když se dobře nastaví tak je radost brzdit,dělal jsem to u starýho uno 1,3d, a STK supr bez problému

Napsal: 26 lis 2010, 19:05
od Dr.Buben11
Pánové, sorráč, ale kolegu z STK vylili za to, že měl na Fábce zadní nápravu místo bubnové kotoučovou.
Napsal: 26 lis 2010, 19:10
od miraspetrowski
Dr.Buben11 píše:Pánové, sorráč, ale kolegu z STK vylili za to, že měl na Fábce zadní nápravu místo bubnové kotoučovou.
tak asi jak kde,ale s tím nic nenaděláme
Napsal: 26 lis 2010, 20:55
od Kec
rehak6co píše:Byl sem minulej tejden, na kanále zaškubal s předkem a do zadu ani nešel. Zkouší jen brzdnej účinek. Tak sem se ho sám zeptal jestli by to byl problém a řekl mi že ne. Že to vidí jako zaměnitelnej díl a je mu to jedno a ještě mi odrazoval že brzdnej účinek je stejnej naopak u kotoučů je problém s ručkou....
Tak tet nevim jestli do toho pudu, ale to je u mě otázka spíš peněz.
Nevím proč by měl být u kotoučů problém s ručkou. Na golfu mám vzadu kotouče a dával jsem nový a na první zub to už brzdí na druhým s autem nehneš a na třetí zub dáš jen velkou silou.
Na ventu mám vzadu buben a ručka běhá 4 zuby žádná míra. Učinnost nic moc. Asi to budetím že buben má již něco naběháno.
Za mě - dozadu kotouče, ručka super a na STK jsem mu s válců utek.