Stránka 2 z 4

Napsal: 28 lis 2010, 22:58
od jurki888
:havaj:

Napsal: 28 lis 2010, 23:52
od P_J
holy píše:Přidejte aditiva a minimálně se zklidní chod motoru...už to je přínos. O zvýšení mazivosti a cetanového čísla ani nemluvim.
Presne tak! Ja loni v zime tankoval Vervu, mel jsem novy pf a zamrzlo mi to :o

Napsal: 29 lis 2010, 09:50
od holy
Prémiový paliva vůbec neberu - lidi to nekupujou, dlouho to stojí v tancích, je to samá voda a pak to takhle dopadá. Krom toho, leckdy je prémiová pouze cena. Stačí kvalitní obyč nafta + aditiva a je klid.

Napsal: 29 lis 2010, 10:13
od Marek77
Je rozhodně lepší koupit vyzkoušenou "obyčejnou" naftu a přidat VIF. Rázem z toho je prémiová nafta, jejíž cena je však o pouhých 40 haléřů vyšší.

Já tankuju na ONO a dávám VIF celoročně v doporučeném dávkování 1:1000. Motor je mnohem tišší, kouřivost nulová a celkově z toho mám dobré pocity.

Napsal: 29 lis 2010, 12:40
od hranicka
Se celkem divím, že to tak řešíte. O víkendu jsem byl s bráchou v orlickejch, teplota klesla na -10°C, tak jsme šli zkusit, jestli ty naše auta půjdou nastartovat. U mě friťák s benzínem v lucasovi bez předehřevu po chvilce kašlání naskočil, u bráchy vyjetej olej v boschovi, na startovací sprej bez žhavení (utavený žhavičky) taky. :D

Napsal: 29 lis 2010, 12:47
od Marek77
Jenže my většinou rádi startujeme komfortně, na poprvé a bez kašlání.

Napsal: 29 lis 2010, 14:54
od martinsidlo
Auto na drc,jen já pokašlávám od kouření.Aditiv TDA od Castrolu nebo VIF,podle toho,kde se zastavím ho koupit.

Napsal: 29 lis 2010, 15:39
od lucky.jack
VIF léto i zima ;)

Napsal: 29 lis 2010, 18:15
od Biimbo
dáváme Kernite a nikdy žádný problém.. Teda jeden-cena :-D Na 15tis.litru,15tis.Kč

Napsal: 29 lis 2010, 18:25
od holy
hranicka píše:Se celkem divím, že to tak řešíte. O víkendu jsem byl s bráchou v orlickejch, teplota klesla na -10°C, tak jsme šli zkusit, jestli ty naše auta půjdou nastartovat. U mě friťák s benzínem v lucasovi bez předehřevu po chvilce kašlání naskočil, u bráchy vyjetej olej v boschovi, na startovací sprej bez žhavení (utavený žhavičky) taky. :D
Bejt tvým motorem, tak ti nafackuju a jedu se prodat do bazaru. To platí i o bráchovi.

Napsal: 29 lis 2010, 18:45
od Richi
holy píše:
hranicka píše:Se celkem divím, že to tak řešíte. O víkendu jsem byl s bráchou v orlickejch, teplota klesla na -10°C, tak jsme šli zkusit, jestli ty naše auta půjdou nastartovat. U mě friťák s benzínem v lucasovi bez předehřevu po chvilce kašlání naskočil, u bráchy vyjetej olej v boschovi, na startovací sprej bez žhavení (utavený žhavičky) taky. :D
Bejt tvým motorem, tak ti nafackuju a jedu se prodat do bazaru. To platí i o bráchovi.
Lidi mají různé úchylky, jo jo.

Napsal: 29 lis 2010, 19:00
od cosby
Používám VIF,ale nějak to nepoznám,jestli tam je nebo ne.Spíš bych řekl pro lid mysli,něco jako Pseudo

Napsal: 29 lis 2010, 19:07
od kodemi
Používám prvním rokem aditiva a jedine VIF letní a zimní. :)

Napsal: 29 lis 2010, 20:45
od radekandy
Co se týká VIFu a startování, tak nevím jestli je to nějak poznat. Podle mě pokud je motor v pořádku a funguje žhavení, tak v těhle mrazech naskočí spolehlivě a hned i na normální naftu. Ale kde jsem se již několikrát přesvědčil o jeho účinku je co se týká mazivost a čištění vstřikovacího systému. S kamarádem jsme měla oba BMW 3.0d 150kw a když jsme byli u známého na diagnostice, tak já který dávám aditiva VIF stále jsem měl nejhorší hodnotu vstřiku 0,18 (limit je prý -4 až +5) a on měl na dvou válcích kolem pěti, tak zkusit vyjet 2 plné nádrže s dvojnásobnou dávkou aditiv, pak to znova změřil a najednou tam bylo 2,70, takže nějakej účinek to asi mít bude.

Napsal: 30 lis 2010, 08:49
od Bobanius
Souhlas taky VIF