Stránka 2 z 2
Napsal: 10 pro 2010, 09:14
od DutchDixon
misa.89 píše:ovšem udržba HDi když natrefíš na kus, kterej už si začne řikat o výměnu vstřiků, čerpadel, řemenice atd je mnohem dražší. A že těch kusů je hodně. Kup si TDi VW

věř že vím o čem mluvím
Ak kupi 306 hdi so systemom bosch tak pomaly v kazdom vacsom meste uz repasuju trysky a cerpadlo /narozdiel od siemensu co opravit nejde/. Moja rada je kup si benzinak nie diesel

Napsal: 10 pro 2010, 13:01
od mio
Jako první u TD , vyhoď EGR , demontuj sání vyčisti a popř. vylešti zevnitř ,byly by dobré i kanálky v hlavě je tam taky humus. Na výfuku demontuj prostřední tlumič nahraď trubkou , kat bych nechal bez něj je to opravdu hlučnější.Poslední díl výfuku dej seriový pokud je zdravý. Motor jde lehčeji už od 1000 ot. , pocitově více táhne .Zvýšení výkonu to asi není ale možná se to trochu přiblíží udávanému seriovému výkonu

.