Stránka 2 z 2
Napsal: 28 pro 2010, 19:49
od Petráš
ty světla jsou uni12-24v těm je napětí lhostejné,spínané napětí je napětí po zapnutí zapalování(pojistková skříň,spínač couváčku na převodovce atd.)

Napsal: 28 pro 2010, 20:24
od johnyd1
skus pozriet aj normalne svetla je te slabo vidiet,ale za jazdy v tme to robia aj hlavne svetla.Ak ano je vadny snimac uhlu riadenia.
Napsal: 01 led 2011, 16:10
od besoun
Tady ty světla mám přesně na octavii a dělaly mi to samé,kamarádovi na Bmw taky.Tam stačí nepatrná výchylka napětí a ony zhasnou a opět se rosvítí. Vyřešil jsem to tím,že jsem vyřadil z provozu tu černou krabičku co to ovláda a napojil jsem to přes relé světel z felicie. A je klid

Napsal: 01 led 2011, 17:20
od Petráš
Já používám od stualarmu
http://www.stualarm.cz/produkt/drl135/1 ... omologace/ přímo ze světel vedou tři dráty a jsou naprosto bezproblémové. Pokud ty tvoje opravdu reagují na změnu napětí tak je reklamuj

Napsal: 02 led 2011, 22:49
od ROMEK
spínaný plus je kontakt 15 - čiže kontakt kde sa ti po zapnutém klučiku objaví +12V a po vypnutí klučika zasa spadne na 0V
led světla
Napsal: 06 led 2011, 18:35
od dafan
a nemůže to dělat protočení volnoběžky alternátoru?když se pjede a pak náhle ubere tak se protočí volnoběžka a mění se napěti.vypíná se to když se mění otáčky?nebo ikdyž jedeš ve stálích otáčkách a neubíráš a nepřidáváš?
Napsal: 06 led 2011, 18:47
od besoun
je to v těch světlech,každý alternátor ma výkyv a ty světla prostě při to výkyvu vypnou a zapnou.Je to odzkoušené,děla to na všech vozech(myslím přímo ten typ světel)
Napsal: 06 led 2011, 21:05
od Grandák
Zapoj to at to svítí po zapnutí klíčku a máš klid, taky jsem nad tim laboroval a nakonec jsem to ovládací relé co k tomu dávaj reklamoval a stejně vyhodil a je klid.
Napsal: 07 led 2011, 09:38
od Filas
Nebo zkus připojit stálé napájení světel někam dále od baterie. U některých aut to tohle dělá. Je to způsobeno principen fungování řídící jednotky denních světel. Neměří napětí, ale střídavou část napětí, která leze z alternátor. Pokud ti při určitých otáčkách motoru hůře dobíjí, světla se mohou zhasínat.
Napsal: 15 led 2011, 20:12
od smoula
Jak to tu ctu tak se i nestacim nekdy divit.Ja sem montoval daleko hezci a levnejsi nez mas ty samozrejme s homologaci a byli tam tri draty cerny se pripoji na kostru(-pol) cerveny na plus(+pol) a oranzovy na parkovacky.Po zapnuti klicku to se musi roznut a sviti porad az do doby kdy vypnes klic nebo zapnes parkovacky.Vse ostatni je spatne.V tvom pripade bych to videl na spatnou krabicku s elektronikou a reklamoval bych to
Napsal: 15 led 2011, 20:30
od Filas
Ty co mas ty, ale funguji uplne na jinem principu nez ty se samostatnou jednotkou.
Napsal: 22 led 2011, 21:31
od vyktorio
A nepomohlo by pred to zapjit nejaky stabilizator na 12V? Napr. Nejaky 7812 alebo nieco podobne?
Napsal: 14 úno 2011, 02:03
od Sonnyneo
Napoj tie svetla priamo na svorku z alternatora. a 100% to pojde ako ma.
Napsal: 15 úno 2011, 19:24
od Marek P.
Ke světlům DRL se dodává podobná řídící krabička. Mám je na Ivecu Daily a funguje to celkem bez problému. Jen když nechám nabíječku od mobilu v zapalovači tak se v určitém intervalu samovolně rozsvěcejí i při vypnutém motoru.
Krabičku lze normálně vynechat a použít relé, do diod. světel DRL jde celých 12V. Zrovna nedávno jsem to měřil, poněvadž mi uhnili po 9měs. provozu oba konektory u světel.