Stránka 2 z 6
Napsal: 09 led 2011, 18:39
od besoun
protektory tak max na š120
Napsal: 09 led 2011, 19:42
od Hanzz
Nevím jak teď, ale já je měl na Feldě letní a co se dělo za mokra hnus
Napsal: 09 led 2011, 20:01
od besoun
protektory nekupuj,stojí za prd. Když si koupíš auto tak si kup i pneumatiky a ne pneušmejdy

jízda na nové pneu se neda srovnat z protektorem
Napsal: 09 led 2011, 22:27
od Richi
Jestli jezdíš po horách a sněhu, jsou v pohodě a najezdíš s nimi spoustu kilometrů, dálnice je nesmysl.
Jinak hučej jako svině a často dříve nebo později hážou tak, že se na nich nedá skoro jezdit.
Když mají tři milimetry tak na ranním vlhku kloužou a je to docela o hubu.
Na zimu a sníh jsou dobrý, ale jak je trochu sjedeš tak v létě už je moc nedojedeš. Kloužou a házej, takže jejich dojetí je problematické.
Vzhledem k cenám těchto protektorů a cenám nových slušných pneumatik, je jejich koupě nevýhodná.
Diskuze o tom, že je to jen protektor se vším co k tomu patří je téma samo o sobě.
Napsal: 09 led 2011, 22:36
od live69
Už jen když sem protekjtor hodil na vyvažovačku bylo mi zle

a davali jsme sázky kolik bude chtít tento kousek

Jako vyvážit jde cokoliv ale toho závaží

Napsal: 09 led 2011, 23:28
od Ondras83
live69 píše:Už jen když sem protekjtor hodil na vyvažovačku bylo mi zle

a davali jsme sázky kolik bude chtít tento kousek

Jako vyvážit jde cokoliv ale toho závaží

presne...davat 80g na 155/70 R13 obnova, to uz sem cumel...
Napsal: 10 led 2011, 13:53
od Biimbo
ja si už pár let říkám,že až domydlim gumy,seženu zanovní a ušetřím nějaký peníze. Ale pokaždý mi rozum povída,kašli na to.. A když vezmu v potaz že na zimnich michelinách jedu už 4 sezonu a 15 tis za zimu udělám, a ta 4tá mi na nich akorát tak do těch 4mm vyjde tak asi nemá cenu nic řešit.. A ušetřit pá stovek za Vraník,nechat si vymlatit napravu,ložiska a jestě je vyvažovat,častějc měnit a hlavně poslouchat hučení.. To je dle mýho šetření na nesprávným místě
Napsal: 10 led 2011, 14:53
od gabo00000
vranik na zimu pecka! obieham auta v hlbokom snehu kldune aj v zakrute, su hrozne hlucne na asfalte ale mne to nevadi, cena a grip ma presvedcili, pre neuznavacov protektorov: ani ja som ich neuznaval az kym som an zavodaku niekolko vraniov nestrhal, skakal som s nimi cez obrubniky, kamene, trhali ich na sotoline, asfatle aj snehu a vsetko prezili, preto som ich kupil aj na oktavku a som spokojny, na leto si urcite kupim tiche a kavalitne pneu, na zimu mi vsak vranik uplne vyhovuje...
Napsal: 10 led 2011, 14:55
od gabo00000
Biimbo píše:ja si už pár let říkám,že až domydlim gumy,seženu zanovní a ušetřím nějaký peníze. Ale pokaždý mi rozum povída,kašli na to.. A když vezmu v potaz že na zimnich michelinách jedu už 4 sezonu a 15 tis za zimu udělám, a ta 4tá mi na nich akorát tak do těch 4mm vyjde tak asi nemá cenu nic řešit.. A ušetřit pá stovek za Vraník,nechat si vymlatit napravu,ložiska a jestě je vyvažovat,častějc měnit a hlavně poslouchat hučení.. To je dle mýho šetření na nesprávným místě
neviem neviem, ci si rozbit auto pri jazde na tvrdych zimakoch co maju 4mm pre boha, alebo kupit protektor.... videl si uz na vlastne oci aby na vraniku hadzala vzorka???
Napsal: 10 led 2011, 18:36
od Biimbo
nevim na cem jezdis,ale kdyz srovnam 5mm micheliny s lehce ojetyma barumkama co obouvame ve firme,tak to ani srovnat nejde.. A ze by ta michelinka byla nejaka tvrda po 3 az 4 letech,to se mi nezda vubec.. Je fakt ze po okreskach nebo hopsastrasse D1 je to asi jedno co obujes ale pokud jezdis po lepsi silnici tak bys PROTEKTORATY urcite neobul.. Zajimam se o pneumatiky na nakladni auta a i kdyz je protektor udelanej sebelip,tak i presto kde mas tu jistotu ze kostra na kterou je renovace udelana je stoprocentni. Pri protektorovani projit kontrolou muze,ale co po najezdu dalsich x tisic km,kort kdyz ten pred tebou jezdil na podhustenych gumach nebo sem tam pres obrubnik,to plati i v pripade osobaku. I na nakladni auta je zasada,nedavat protektor na predek,vzadu at se deje cokoliv,ale na predek jen nove,uz jen kvuli zavazi ktery nestoji malo. A i co se tyce celoprotektoru od patky k patce,taky zadnej zazrak..
Napsal: 10 led 2011, 19:14
od cosby
Hoši,mám pneuservis.Byl jsem na exkurzi ve protektorovně a jen říkám:
Co se týče koster,vůbec bych se nebál,kontrola je docela dost dobrá.Pokud nějaký chuj při montáží neurve patku tak není co řešit.
protektor neobsahuje siliku-nevýhoda že za mrazu není měkký jako nová pneu,výhoda že při suché zimě se neojíždí tolik jako pneu se silikou.
Taxikáři berou jen proketory a nestěžují si na náběh s nimi mají jako s origo pneu.Co se týče závaží tak je to jak kdy.řekl bych že 40% jsou OK.
Jinak bereme 3 typy a musím říct,že ty ostré vyjedou a brzdí tak ,jako žádná jiná new pneumatika.
Já zastávám to,že pokud někdo jezdí hodně,hodně dálnice atd,ať protektor nedává,pokud někdo kolem komína,není co řešit.Stejně jako různé typy new pneu.Jsou pneu,které jsou špica na sníh-hory a nehodí se na dálniční provoz a naopak.
Napsal: 10 led 2011, 19:36
od Boban
Některé protektory jsou dobře udělaný a jednu dvě zimy vydržej ale já mám třeba na Octavii vyzkoušené Debiky Frygo 2 ( vzorek Goodyear) a nemůžu na ně dopustit. Poprvé jako zimní gumy jsem je vyzkoušel na Feldě tyto Debiky a byl jsem spokojenej, ve sněhu berou dobře, sice jsou horší když je nad nulou pak jsou dost měkké jinak dobrý. Pak jsem je měl na Octavii protože byla na nich dobrá cenovka a opět jsem byl s nima spokojenější, než na Barumkách ty mi klouzali ale byli 4 roky staré. Debiky mi vydrželi 6 roků, klidná jízda. V loni jsem je chtěl koupit znova ale byli dražší než jiné značkové v akci, tak jsem koupil Good year utra grip7 a také spokojenost

Barunky už bych si já osobně někoupil jen letní Bravuris, cena výkon ujdou.
Když se podíváš na různé výprodejové akce Debik třeba i nákupáku tak je také pořídíš za dobré peníze, já je kupoval cca 900,-Kč hypernově a good

Napsal: 10 led 2011, 19:37
od Tomas.cz
S těma Debicama Frigo 2 mám taky dobré zkušenosti.
Napsal: 10 led 2011, 19:43
od Richi
O kostry se možná nebojíš, ale mydlej to na každou kostru co maj, takže u jednotlivých protektorů budou velké rozdíly.
Já si vybíral dvě gumy třeba z deseti protektorů aby byly tuhostí boků a běhounů alespoň trochu podobné.
Už je druhou zimu nejezdím, ale v 195r15 byly do sněhu velmi slušný, to jo.
Napsal: 10 led 2011, 19:46
od Ladas
debica nejni protektor ale levná guma od goodyearu vyráběná poláky něco jako licenční výroba...