startovací mapy octavia

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hany píše:Tak problém vyřešen. Cestou na výlet jsem zastavil u benzínky na toaletu a už jsem nenastartoval. Takže výměna startéru za 4000 Kč můj problém neplánovaně vyřešila. Tak uvidíme jak dlouho to vydrží. Každopádně všem děkuji za rady a nápovědy. Díky.
a jak jsem řekl tak to dopadlo a jak se ti startuje nyní? (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
hany
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 18 kvě 2010, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od hany »

Mnohem líp. Jene doufám že to dlouho vydrží..
Škoda Octavia II, 1.9 TDI PD
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj vydrží to přehrátí map nejni oprava ale nouzové řešení...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Tohle jsem už zažil a užil jediné řešení uprava map. Starter šel na repas bez výsledku tak se dal nový taky bez výsledku očistily se veškeré kostry a plusy
taky bez výsledku jen to znatelněji líp točilo. Měnily se vstřiky bez výsledku.
Přitom při odpojení teplotního čidla to chytlo na otočení. Výměna čidla bez výsledku. Starty studeného motoru na otočení. Výměna baterie bez výsledku. Uprava mapy na otočení.
Tak a vaše názory ?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Mám s PD úplně stejnou zkušenost.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Udelal jsem upravu startu mozna u 500-600 aut ! nikdo nemel zadny problem ba naopak ! Vymana starteru je dobra ale za rok nekdy i driv je to zase stejne . V zime je to jine ale jak zacne leto je to horsi .

Ten start je udeny od koncernu UMYSLNE aby lidi jezdili do servisu !!

Videli jste nekdy takove problemy u automatu ? ja se s tim setkal jen u jednoho Tourana 2.0 .( tam byl problem jiny ale i tam to pomohlo ) no a prave automat uz ma nastavene vstrikovani od 0 otacek nahoru manual pri tepleme motoru musi otocit alespon 251 ot jinak 0 mg nafty ! priklad je z Octavie II 1.9 TDI BLS .

to ze to dela vyrobce umyslne je na 100% !
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

to ze to dela vyrobce umyslne je na 100% !
Nebo udělali soudruzi z NDR někde chybu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Je to naprosto triviální. Nechápu ty neustálé dohady, jestli to úprava softu vyřeší líp než novej startér. Tuto úpravu děláme také a pro nevěřící tomáše podrobně:

ECU motoru má nastavenou pevnou hodnotu otáček, při kterých otevře vstřiky, řekněme 250ot. Startér degeneruje. Nový točí třebas 260ot. A jak stárne, tak pak už jen třebas 249ot. což jednotka vyhodnotí jako nedostatečné a tak nepustí palivo. Úpravou firmware se nastaví min. hodnota třebas na 180ot. a je to na dlouhá léta vyřešeno. Jakmile nebude startér točit (po dlaších 3-6letech) ani těch 180ot. tak pak je čas na výměnu.

Je to uměle vytvořené pro podpoření prodeje startérů, jak tu již někdo psal!
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Brouk-T5 píše:Udelal jsem upravu startu mozna u 500-600 aut ! nikdo nemel zadny problem ba naopak ! Vymana starteru je dobra ale za rok nekdy i driv je to zase stejne . V zime je to jine ale jak zacne leto je to horsi .

Ten start je udeny od koncernu UMYSLNE aby lidi jezdili do servisu !!

Videli jste nekdy takove problemy u automatu ? ja se s tim setkal jen u jednoho Tourana 2.0 .( tam byl problem jiny ale i tam to pomohlo ) no a prave automat uz ma nastavene vstrikovani od 0 otacek nahoru manual pri tepleme motoru musi otocit alespon 251 ot jinak 0 mg nafty ! priklad je z Octavie II 1.9 TDI BLS .

to ze to dela vyrobce umyslne je na 100% !
Je to tam iba koly emisiam :(
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Že je to tam jenom kvůli emisím, bych neřek. Proč da automat vsttřikuje plnou dávku od 0ot? Pro upřenění: timhle netrpí všechny Pd, jen vybraná.
Např: s 96kW nastartuješ najisto se 190ot

Edit: teď se všiml, že se tu řeší octávka, tam ani 96kW nepomuze
Naposledy upravil(a) Vali dne 12 říj 2011, 21:47, celkem upraveno 1 x.
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

TDI tech píše:
Brouk-T5 píše:Udelal jsem upravu startu mozna u 500-600 aut ! nikdo nemel zadny problem ba naopak ! Vymana starteru je dobra ale za rok nekdy i driv je to zase stejne . V zime je to jine ale jak zacne leto je to horsi .

Ten start je udeny od koncernu UMYSLNE aby lidi jezdili do servisu !!

Videli jste nekdy takove problemy u automatu ? ja se s tim setkal jen u jednoho Tourana 2.0 .( tam byl problem jiny ale i tam to pomohlo ) no a prave automat uz ma nastavene vstrikovani od 0 otacek nahoru manual pri tepleme motoru musi otocit alespon 251 ot jinak 0 mg nafty ! priklad je z Octavie II 1.9 TDI BLS .

to ze to dela vyrobce umyslne je na 100% !
Je to tam iba koly emisiam :(
ze by automat mel jine emise ? nene :-) o chechtaky jde ( penize ) (noteeth)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1429
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Start u TDi musi mit urcite otacky aby dal trosku paliva.Chyba /mozna umysl/ je to napric celym koncernem, maj to PD i rotacky.Vznika to mensimi otackami starteru a nebo slabsi baterkou.Nejlevnejsi reseni je trosku pridat palivo.Pak to chytne i se slabsi baterii nebo unavenym starterem jako nove.

Cena za:

Baterie - cca 2500
Starter - cca 3000-7000
Uprava - u me 2000

Co je nejlevnejsi?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jasně že v tom je úmysl a to i ten aby se to po startu chovalo normálně a ne kloktalo jak kafemlejnek :roll: ( když to chytá postupně) prostě musí to mít startovací otáčky už i z důvodu dokonalého vytvoření směsi nebo zbytečného namáhání rozvodu jinak vzpomeňte na renaulty kdy se točily dobře ale byly už krátký uhlíky a vznikalo jiskření které rušilo signál otáček a na roztlačení chytly na metru jinak točením ani po minutě...
Prostě základ je zdravá baterka a starter nikdy jsem ještě dávku nezvyšoval a když jsem minule říkal třeba uživateli Capo že baterka je na hranici tak ho nechala v alpách na lyžích prostě ende a to točila a chytalo to...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1429
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

[quote="Ladas"]jasně že v tom je úmysl a to i ten aby se to po startu chovalo normálně a ne kloktalo jak kafemlejnek :roll: ( když to chytá postupně) prostě musí to mít startovací otáčky už i z důvodu dokonalého vytvoření směsi nebo zbytečného namáhání rozvodu jinak vzpomeňte na renaulty kdy se točily dobře ale byly už krátký uhlíky a vznikalo jiskření které rušilo signál otáček a na roztlačení chytly na metru jinak točením ani po minutě...
Prostě základ je zdravá baterka a starter nikdy jsem ještě dávku nezvyšoval a když jsem minule říkal třeba uživateli Capo že baterka je na hranici tak ho nechala v alpách na lyžích prostě ende a to točila a chytalo to...[/quote]

Ladas rikej to majitelum.Viz kalkulace.Proste zvedenes davku a je pokoj navzdy.
lim
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07 říj 2009, 11:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od lim »

nekdo z Prahy kdo provede upravy map na OII 2.0/103kW 2005?
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“