Octa 81kw - nouzák, prosím o kontrolu LOGu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tibik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2011, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: ustecko

Příspěvek od tibik »

Dnes jsem vyměnil jednu "podezřelou" podtlak.hadičku - projel to a nouzák. Prohodil jsem i váhu vzduchu preventivně - a nouzák. Vizuálně se jeví že táhlo na baňce jezdí - neměl jsem ho ale odpojené takže nevím zda nedrhne, no asi je téměř 90% jistota v lopatkách turba. Ještě jak jsem zmínil, mě auto občas škubalo (1500 - 2500t) při roztahování rychlostí - zkusmo jsem odpojil a zaslepil hadičku k EGR ventilu a uvidíme či se to nezlepší.
O1 r02, 81kw ASV
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

tibik píše:Dnes jsem vyměnil jednu "podezřelou" podtlak.hadičku - projel to a nouzák. Prohodil jsem i váhu vzduchu preventivně - a nouzák. Vizuálně se jeví že táhlo na baňce jezdí - neměl jsem ho ale odpojené takže nevím zda nedrhne, no asi je téměř 90% jistota v lopatkách turba. Ještě jak jsem zmínil, mě auto občas škubalo (1500 - 2500t) při roztahování rychlostí - zkusmo jsem odpojil a zaslepil hadičku k EGR ventilu a uvidíme či se to nezlepší.
Váha vzduchu by měla být podle logu OK... Taky bych to viděl na to naklápění lopatek v turbu... To táhlo musí jezdit od dorazu k dorazu, je to asi 1cm, jinak když na něj prstem zatlačíš, tak musíš cítit odpor, ale musí jít v celé délce bez drhnutí zmáčknout... Dej vědět co ten EGR, ale to s tím turbem nebude mít souvislost, spíš to cukání, ale nejprv bych vyřešil jedno a pak druhý, ať je v tom pořádek... To škubání- koukni ještě jestli ti nejdou bubliny v naftě...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
tibik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2011, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: ustecko

Příspěvek od tibik »

Tak po odpojení podtlakové hadičky k EGR ventilu a zaslepení šroubkem jezdím zatím bez škubání. Bubliny v naftě žádné a paliv.filtr nedávno měněný. Uvidíme co dál. Každopádně již mám objednané nerez záslepky na ten čertovský vynález egr - což mě vede i k otázce zda stačí jen jedna k ventilu nebo je lepší dát dvě záslepky. Na čištění turba se pak objednám k Andremu, a snad bude baňka ok aby se nenavýšili náklady. Díky všem za předchozí rady.
O1 r02, 81kw ASV
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

tibik píše:Tak po odpojení podtlakové hadičky k EGR ventilu a zaslepení šroubkem jezdím zatím bez škubání. Bubliny v naftě žádné a paliv.filtr nedávno měněný. Uvidíme co dál. Každopádně již mám objednané nerez záslepky na ten čertovský vynález egr - což mě vede i k otázce zda stačí jen jedna k ventilu nebo je lepší dát dvě záslepky. Na čištění turba se pak objednám k Andremu, a snad bude baňka ok aby se nenavýšili náklady. Díky všem za předchozí rady.
dej jeden pod ventil,tam staci slabsi plech,a na svody dej tu tlustou zaslepku,,,,dej tam obě
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

tibik píše:Tak po odpojení podtlakové hadičky k EGR ventilu a zaslepení šroubkem jezdím zatím bez škubání. Bubliny v naftě žádné a paliv.filtr nedávno měněný. Uvidíme co dál. Každopádně již mám objednané nerez záslepky na ten čertovský vynález egr - což mě vede i k otázce zda stačí jen jedna k ventilu nebo je lepší dát dvě záslepky. Na čištění turba se pak objednám k Andremu, a snad bude baňka ok aby se nenavýšili náklady. Díky všem za předchozí rady.
Tak super, žes vyřešil aspoň to škubání, ten EGR je fakt prevít, zasraná ekologie (hm) (wallbash) ....
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od Rohol »

Tak já jsem dnes vytahal všechny hadice kolem turba. Nikde jsem žádnou dírku nenašel. Cvaká v N75 na volnoběh, takže bude asi v háji. Syčení nezmizelo, ještě zkusím vyměnit ten ventil a uvidím. Jinak díky všem za rady.
Uživatelský avatar
tibik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2011, 15:21
Odpovědi: 0
Bydliště: ustecko

Příspěvek od tibik »

Tak dnes opraveno (výlet do Jablonce) a první dojmy jsou super - auto krásně táhne. Vyčištěné turbo, vyměněná banka za novou, zaslepený egr. 8)
O1 r02, 81kw ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“