Octa 81kw - nouzák, prosím o kontrolu LOGu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dnes jsem vyměnil jednu "podezřelou" podtlak.hadičku - projel to a nouzák. Prohodil jsem i váhu vzduchu preventivně - a nouzák. Vizuálně se jeví že táhlo na baňce jezdí - neměl jsem ho ale odpojené takže nevím zda nedrhne, no asi je téměř 90% jistota v lopatkách turba. Ještě jak jsem zmínil, mě auto občas škubalo (1500 - 2500t) při roztahování rychlostí - zkusmo jsem odpojil a zaslepil hadičku k EGR ventilu a uvidíme či se to nezlepší.
O1 r02, 81kw ASV
Váha vzduchu by měla být podle logu OK... Taky bych to viděl na to naklápění lopatek v turbu... To táhlo musí jezdit od dorazu k dorazu, je to asi 1cm, jinak když na něj prstem zatlačíš, tak musíš cítit odpor, ale musí jít v celé délce bez drhnutí zmáčknout... Dej vědět co ten EGR, ale to s tím turbem nebude mít souvislost, spíš to cukání, ale nejprv bych vyřešil jedno a pak druhý, ať je v tom pořádek... To škubání- koukni ještě jestli ti nejdou bubliny v naftě...tibik píše:Dnes jsem vyměnil jednu "podezřelou" podtlak.hadičku - projel to a nouzák. Prohodil jsem i váhu vzduchu preventivně - a nouzák. Vizuálně se jeví že táhlo na baňce jezdí - neměl jsem ho ale odpojené takže nevím zda nedrhne, no asi je téměř 90% jistota v lopatkách turba. Ještě jak jsem zmínil, mě auto občas škubalo (1500 - 2500t) při roztahování rychlostí - zkusmo jsem odpojil a zaslepil hadičku k EGR ventilu a uvidíme či se to nezlepší.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Tak po odpojení podtlakové hadičky k EGR ventilu a zaslepení šroubkem jezdím zatím bez škubání. Bubliny v naftě žádné a paliv.filtr nedávno měněný. Uvidíme co dál. Každopádně již mám objednané nerez záslepky na ten čertovský vynález egr - což mě vede i k otázce zda stačí jen jedna k ventilu nebo je lepší dát dvě záslepky. Na čištění turba se pak objednám k Andremu, a snad bude baňka ok aby se nenavýšili náklady. Díky všem za předchozí rady.
O1 r02, 81kw ASV
dej jeden pod ventil,tam staci slabsi plech,a na svody dej tu tlustou zaslepku,,,,dej tam obětibik píše:Tak po odpojení podtlakové hadičky k EGR ventilu a zaslepení šroubkem jezdím zatím bez škubání. Bubliny v naftě žádné a paliv.filtr nedávno měněný. Uvidíme co dál. Každopádně již mám objednané nerez záslepky na ten čertovský vynález egr - což mě vede i k otázce zda stačí jen jedna k ventilu nebo je lepší dát dvě záslepky. Na čištění turba se pak objednám k Andremu, a snad bude baňka ok aby se nenavýšili náklady. Díky všem za předchozí rady.
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba 

Tak super, žes vyřešil aspoň to škubání, ten EGR je fakt prevít, zasraná ekologietibik píše:Tak po odpojení podtlakové hadičky k EGR ventilu a zaslepení šroubkem jezdím zatím bez škubání. Bubliny v naftě žádné a paliv.filtr nedávno měněný. Uvidíme co dál. Každopádně již mám objednané nerez záslepky na ten čertovský vynález egr - což mě vede i k otázce zda stačí jen jedna k ventilu nebo je lepší dát dvě záslepky. Na čištění turba se pak objednám k Andremu, a snad bude baňka ok aby se nenavýšili náklady. Díky všem za předchozí rady.


BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG