Stránka 2 z 4

Napsal: 26 led 2011, 14:29
od Vici
hele.. a nemůže to být jinak? co když se to zavzdušní a vzduchová bublina zůstane v tom systému s termostatem? a buď pak znemožní funkci, a nebo zblbne čidlo teploty??
to by i odpovídalo tomu že se to stane jen na fungl novém autě při prvním výjezdu.. a to ještě ne na každém... a pak už se to neopakuje, ono asi jak auto schládne tak se to doodvzušní a je to...

Napsal: 26 led 2011, 14:54
od roman1648
Ventil je součástí sestavy - viz. obrázek úplně nahoře jak do toho vede ta hadička, dodává nám to Pierburg, je to podobný ventil jako třeba na ovládání turba

Napsal: 26 led 2011, 14:58
od roman1648
To je otázka s tím evtl. zavzdušněním - taky mě to napadlo.
problém je, že AUDI při jakémkoliv problému neposkytne žádné pořádné informace ale kope všude kolem sebe ( teda jako všechny automobilky co mám zkušenost ), věřím tomu že už rozeslali reklamce na dodavatele od chladičů přes vodní pumpy až po fridex...

Napsal: 26 led 2011, 16:53
od jericho-3
Tyhle snímače měly vždy jednu nevýhodu..Fungují pouze ve vodě..Když měly vozy červenou kontrolku přehřátí a rozsvítila se, bylo již pozdě...Když neotevře thermostat a voda vře,tak snímač se rozsvítí, ale u starších vozů dřív praskne hadice a když vyteče voda, je snímač prd platný,než se ohřeje od potrubí, je po motoru..Jsou sice kontrolky stavu hladiny chladiva,ale když praskne hadice, jde to tak rychle, že než auto zastaví, může být pozdě...A teplota 130, kdy ŘJ vypne motor je již destruktivní a u dnešních celohliníkových motorů je konec...

Napsal: 27 led 2011, 07:53
od txx
s tou přehřátou A8 už někdo teď jezdí :D

Napsal: 27 led 2011, 09:12
od profik
Tak to bude zrovna kus, který bude v servise pečený VAŘENÝ (noteeth)

Napsal: 28 led 2011, 09:56
od txx
tak co naměřili pánové v Audi ? :)

Napsal: 28 led 2011, 10:29
od roman1648
Čau,
no nejsme z toho moudří ani mi,ani oni abych pravdu řekl...
V té podtlakové dóze je membrána z takové jako silikonové gumy, problém je, že ta dóźa je asi 7-8cm od katalizátoru - můj názor na danou problematiku je, že se to ohřeje a źůstane přilepený když je ventil zavřenej. Udělá to jen na autě když to necháš stát na místě nastartovaný, když hned jedeš tak ne.
A te´d raď... :o
Ale aspoň jsem si pojezdil v A8 4.2 , jako jede to jak pila :D

Napsal: 28 led 2011, 10:33
od roman1648
Stav k dnešnímu dni 10.00 - všechna auta pozastavena do odstranění problému (noteeth) , tak jestli to máte někdo objednaný - musíte si počkat :x

Napsal: 28 led 2011, 11:09
od makov
tak to je celkom slusny pruser.
Dnesny konstrukteri by mali rozmyslat nie ako to spravit co najkomplikovanejsie ale co najjednoduchsie - byva to vacsinou aj najlacnejsie.
Ale ked vidim čo dokažu konstrukteri namalovať.......kolegovia hovoria nech si radsej vymenia maliara - a na všetko tolerancie v stotinach (na ohybany drôt) :D

Napsal: 28 led 2011, 11:21
od Tomas.cz
A ten termostat jak celek vymyslel kdo? Vám dá automobilka požadavek a vypadne od vás z konstrukce tenhle tvar / prvotně jsem si to spletl s hřeben řízení :D / a nebo automobilka si to sama na vrhne a po Vás chce jen výrobu?

Napsal: 28 led 2011, 11:23
od txx
takže sem se docela trefil 8) Bude to chtít testovat i za tepla.
To je přímo vaše konstrukce nebo ste jen výroba ? jak se to bude řešit (jiný materiál, silnější pružina nebo jen trochu oleje ;-)

Napsal: 28 led 2011, 12:23
od roman1648
Návrh vychází z konceptu AUDI, my to "jen vyrábíme".
Jedná se o nový koncept dvojstupňového ohřevu motoru, toto je pouze pomocný termostat který po zahřátí zcela uzavřeného motoru pustí vodu do malého okruhu, až se prohřeje i tento, pak až hlavní termostat oteře velkej okruh.

Napsal: 28 led 2011, 12:27
od roman1648
Příčina patrně objevena - když termostat v peci celej nahřeju na 150°C a pak ho podtlakem zavřu a odpojím podtlak, zůstane zavřenej ale měl by se otevřít, ventil drhne v uložení - viz deformace na obrázku

Obrázek

Za studen síla pro otevření 5-6N, za tepla skoro 20N - i plasty reagují na teplo....

Je to slušnej průser kuva.... (wallbash)

Napsal: 28 led 2011, 12:30
od roman1648
Ještě jedna věc - výměna tohoto tělaesa stojí ca. 1800,- EUR , musí motor i s převodovkou ven, jinak se na to člověk nedostane. Jestli to budouch chtít měnit na všech pozastavených autech, bude to raketa jak kráva... (crazy)