ic z biturbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

vlivem toho "rozšíření" se proudění vzduchu v IC zpomalí, takže má taky jakoby víc času na to se ochladit. Čím větší IC, tím větší zpomalení proudu, tím studenější vzduch.

jinak k tý fábii... myslím že ve směru toku vzduchu nejsou, myslím že je tam "klasicky" chladič. Ovšem neviděl bych to tragicky, ten úhel naklopení toho chladiče není zase tak veliký a na druhou stranu, ten vzduch, co se o vodní chladič "zabrzdí" tak pokračuje nahoru směrem k IC, takže to má jistě pozitivní vliv na teplotu vzduchu. Navíc si myslím, že celá tahle soustava bude mít i částešně přítlačný efekt, protože vzduch nasávaný dole v nárazníku, projde kolem vodního chladiče, skrz IC a pak ven kapotou :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

turbo kamna power píše:vlivem toho "rozšíření" se proudění vzduchu v IC zpomalí, takže má taky jakoby víc času na to se ochladit. Čím větší IC, tím větší zpomalení proudu, tím studenější vzduch.

jinak k tý fábii... myslím že ve směru toku vzduchu nejsou, myslím že je tam "klasicky" chladič. Ovšem neviděl bych to tragicky, ten úhel naklopení toho chladiče není zase tak veliký a na druhou stranu, ten vzduch, co se o vodní chladič "zabrzdí" tak pokračuje nahoru směrem k IC, takže to má jistě pozitivní vliv na teplotu vzduchu. Navíc si myslím, že celá tahle soustava bude mít i částešně přítlačný efekt, protože vzduch nasávaný dole v nárazníku, projde kolem vodního chladiče, skrz IC a pak ven kapotou :)
vim ze se resilo naporove nasavani vzduchu misto svetla hadice, slo by neco poresit co by takto nabralo vzduch na chlazeni dva naporaky a dovest ho nakou hadici na ic?
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

turbo kamna power píše:...
... a tim delsi nabeh turba, tim vetsi jeho zatezovani atd. Proste to chce kompromis v rozmezi 50-70mm (u ctyrvalce TDI) dle zvoleneho turbodmychadla.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

nikdo nic? zadny nazor na ofukovanie ic vzduchom vedeny nakou "hadicou" ?:) nieco na sposob naporoveho sanie ale miesto do sania to proste bude "ofukovat"
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

v narazniku je ofukovanej naporove,nevim co vic si prat,leda na nej dat saharu (crazy)
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Uživatelský avatar
Komouš_
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 22 bře 2012, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: K.H.

Příspěvek od Komouš_ »

A je dobrej nápad proříznout za sériovím intercoolerem do podběhu mřížku aby vzduch proudil ven?
Superb 3U AWX 96KW+soft. EGR-off. Supersport podvozek
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

dělá se to celkem běžně, takže ano
Uživatelský avatar
Komouš_
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 22 bře 2012, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: K.H.

Příspěvek od Komouš_ »

Jayson píše:dělá se to celkem běžně, takže ano
Náhodou nevíš z čeho tam implantovat tu mřížku aby to bylo taky esteticke a ne jen nějakej bastl pájkou, flexou a horkovzduškou (rofl)
Superb 3U AWX 96KW+soft. EGR-off. Supersport podvozek
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

je tu i návod,hledej.Je to jako kdyby to tam patřilo když to uděláš pořádně
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Komouš_ píše:
Jayson píše:dělá se to celkem běžně, takže ano
Náhodou nevíš z čeho tam implantovat tu mřížku aby to bylo taky esteticke a ne jen nějakej bastl pájkou, flexou a horkovzduškou (rofl)
dej FMIC ;)
Naposledy upravil(a) r.martinec dne 04 lis 2012, 20:16, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Komouš_
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 22 bře 2012, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: K.H.

Příspěvek od Komouš_ »

r.martinec píše:
Komouš_ píše:
Jayson píše:dělá se to celkem běžně, takže ano
Náhodou nevíš z čeho tam implantovat tu mřížku aby to bylo taky esteticke a ne jen nějakej bastl pájkou, flexou a horkovzduškou (rofl)
Rudo,dej FMIC (noteeth)
Neplánuju jít s výkonem nějak razantně nahoru. Stačí mě soft úprava. Tak teď vymýšlím jen nějaké drobnosti pro zlepšení. :-D No a teda krom tohohle mě nic jiného zatím nenapadlo. (rofl)
Superb 3U AWX 96KW+soft. EGR-off. Supersport podvozek
Uživatelský avatar
Komouš_
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 22 bře 2012, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: K.H.

Příspěvek od Komouš_ »

Stifko píše:je tu i návod,hledej.Je to jako kdyby to tam patřilo když to uděláš pořádně
Tak sem hledal a našel. Diky ;) http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/icVetrani.htm
Superb 3U AWX 96KW+soft. EGR-off. Supersport podvozek
Uživatelský avatar
Stifko
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 15 srp 2012, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Stifko »

tak pak přidej foto až se na to vrhneš,jak se ti to povedlo
Suzuki Burgman 650 40,5kW 2003
VW Multivan T5 2.5TDi 128kW 4-Motion 2008
Škoda Octavia Combi 1.9TDi 81kW 2003
Škoda Yeti 1.2TSi 77kW 2012
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“