Stránka 2 z 2

Napsal: 07 úno 2011, 15:32
od turbo kamna power
vlivem toho "rozšíření" se proudění vzduchu v IC zpomalí, takže má taky jakoby víc času na to se ochladit. Čím větší IC, tím větší zpomalení proudu, tím studenější vzduch.

jinak k tý fábii... myslím že ve směru toku vzduchu nejsou, myslím že je tam "klasicky" chladič. Ovšem neviděl bych to tragicky, ten úhel naklopení toho chladiče není zase tak veliký a na druhou stranu, ten vzduch, co se o vodní chladič "zabrzdí" tak pokračuje nahoru směrem k IC, takže to má jistě pozitivní vliv na teplotu vzduchu. Navíc si myslím, že celá tahle soustava bude mít i částešně přítlačný efekt, protože vzduch nasávaný dole v nárazníku, projde kolem vodního chladiče, skrz IC a pak ven kapotou :)

Napsal: 07 úno 2011, 15:54
od kozelpub
turbo kamna power píše:vlivem toho "rozšíření" se proudění vzduchu v IC zpomalí, takže má taky jakoby víc času na to se ochladit. Čím větší IC, tím větší zpomalení proudu, tím studenější vzduch.

jinak k tý fábii... myslím že ve směru toku vzduchu nejsou, myslím že je tam "klasicky" chladič. Ovšem neviděl bych to tragicky, ten úhel naklopení toho chladiče není zase tak veliký a na druhou stranu, ten vzduch, co se o vodní chladič "zabrzdí" tak pokračuje nahoru směrem k IC, takže to má jistě pozitivní vliv na teplotu vzduchu. Navíc si myslím, že celá tahle soustava bude mít i částešně přítlačný efekt, protože vzduch nasávaný dole v nárazníku, projde kolem vodního chladiče, skrz IC a pak ven kapotou :)
vim ze se resilo naporove nasavani vzduchu misto svetla hadice, slo by neco poresit co by takto nabralo vzduch na chlazeni dva naporaky a dovest ho nakou hadici na ic?

Napsal: 07 úno 2011, 16:36
od Forest
turbo kamna power píše:...
... a tim delsi nabeh turba, tim vetsi jeho zatezovani atd. Proste to chce kompromis v rozmezi 50-70mm (u ctyrvalce TDI) dle zvoleneho turbodmychadla.

Napsal: 07 úno 2011, 18:53
od kozelpub
nikdo nic? zadny nazor na ofukovanie ic vzduchom vedeny nakou "hadicou" ?:) nieco na sposob naporoveho sanie ale miesto do sania to proste bude "ofukovat"

Napsal: 04 lis 2012, 14:12
od Stifko
v narazniku je ofukovanej naporove,nevim co vic si prat,leda na nej dat saharu (crazy)

Napsal: 04 lis 2012, 17:30
od Komouš_
A je dobrej nápad proříznout za sériovím intercoolerem do podběhu mřížku aby vzduch proudil ven?

Napsal: 04 lis 2012, 17:40
od Jayson
dělá se to celkem běžně, takže ano

Napsal: 04 lis 2012, 17:56
od Komouš_
Jayson píše:dělá se to celkem běžně, takže ano
Náhodou nevíš z čeho tam implantovat tu mřížku aby to bylo taky esteticke a ne jen nějakej bastl pájkou, flexou a horkovzduškou (rofl)

Napsal: 04 lis 2012, 18:53
od Stifko
je tu i návod,hledej.Je to jako kdyby to tam patřilo když to uděláš pořádně

Napsal: 04 lis 2012, 19:13
od r.martinec
Komouš_ píše:
Jayson píše:dělá se to celkem běžně, takže ano
Náhodou nevíš z čeho tam implantovat tu mřížku aby to bylo taky esteticke a ne jen nějakej bastl pájkou, flexou a horkovzduškou (rofl)
dej FMIC ;)

Napsal: 04 lis 2012, 19:51
od Komouš_
r.martinec píše:
Komouš_ píše:
Jayson píše:dělá se to celkem běžně, takže ano
Náhodou nevíš z čeho tam implantovat tu mřížku aby to bylo taky esteticke a ne jen nějakej bastl pájkou, flexou a horkovzduškou (rofl)
Rudo,dej FMIC (noteeth)
Neplánuju jít s výkonem nějak razantně nahoru. Stačí mě soft úprava. Tak teď vymýšlím jen nějaké drobnosti pro zlepšení. :-D No a teda krom tohohle mě nic jiného zatím nenapadlo. (rofl)

Napsal: 04 lis 2012, 20:40
od Komouš_
Stifko píše:je tu i návod,hledej.Je to jako kdyby to tam patřilo když to uděláš pořádně
Tak sem hledal a našel. Diky ;) http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/icVetrani.htm

Napsal: 04 lis 2012, 20:55
od Stifko
tak pak přidej foto až se na to vrhneš,jak se ti to povedlo