Stránka 2 z 2
Napsal: 16 úno 2011, 07:26
od Pája 19
Podle toho prvního videa bych se neodvážil typovat, ale podle toho druhýho je to klasická dvouhmota v prdeli.
Napsal: 16 úno 2011, 14:39
od gabo00000
och, tak hrozny zvuk dokaze vydavat dvojhmota? ciapna to zneje akokeby na vstupnom hriadeli neboli loziska

a stale pocuvam na svojej oktavke ci ten alebo onen zvuk uz nahodou nie je dvojhmota kezde byvali majitel bol 50tnik mam s toho strach..alet akyto zvuk sa neda prehliadnut
Napsal: 16 úno 2011, 17:11
od JohnnyBOSS
s těma koněma byla jen otázka času, kdy udělá dvouhmota pápá

Napsal: 05 dub 2011, 08:54
od Kami3120
ja mam BKP chipnute s DSG a sotva 180tkm a po nastartovani rachta za studena po chcipnuti zacinka kov. Takze to je na setrvacnik ze? To moc nevydrzel, ale jak je to s dsg musim menit i nejakou spojkovou sadu?
Napsal: 05 dub 2011, 19:40
od lukas6666
Kami3120 píše:ja mam BKP chipnute s DSG a sotva 180tkm a po nastartovani rachta za studena po chcipnuti zacinka kov. Takze to je na setrvacnik ze? To moc nevydrzel, ale jak je to s dsg musim menit i nejakou spojkovou sadu?
aka spojková sada na DSG? to si nemyslel vážne však? no môže torobiťnajskor zotrvačník ako píšeš ale na automatoch vydrží viacej ako na manual. skontroluj najprv silentbloky motora a prevodovky a daj vedieť...
Napsal: 05 dub 2011, 20:23
od Fulltank
naopak u dsg dvouhmoty padaj celkem slusne

Urcite to bude dvouhmota a tam staci jen vymenit setrvacnik, neni potreba zadna sada.
Napsal: 06 dub 2011, 07:54
od Kami3120
Lukáš6666 sorry jen mě to napadlo je pravda, že u dsg se prostě musí vyměnit spojka pokud odejde že? Ale ta je snad zatím v pohodě. A nezlob se, rád bych to zkouknul i ty silentbloky motoru, ale nejsem automechanik, ale s passatem 3c se asi brzy stanu mechanikem.

učím se, ale pomalu.. Koupil jsem si VAG teda jenom klona- na ty moje účely na origo kabel v peněžence nebylo:) tak pokud daš radu co jak zkontrolovat budu rád a udělám to nebo mužů říct mechanikovi až mi bude v pátek prezouvat a vyvažovat letní papuče.
Fulltank: taky díky za názor taky si myslím že u DSG moc setrvak nevydrží když se jede v dopravě klidně cpe tam pořád za nízkých otáček vyšší rychlosti, také bych neměl zapomenout zmínit, že je motor chipnuty, ale jen decentně o pár koní, což asi taky setrvaku nepomůže, ale bez chipu s DSG se motor dusi víc..
A dal jsem chudákovi zabrat když byl zkrat na rampě ke vstřikum a jel jsem na nouzak bohužel to jinak nešlo.. Sice po pohrabani kabelu to chytlo na 4vstřiky ale po pár kilometrech zase 3válce a domů sem musel dojet.. Teď mám dva vyměněne vstřiky hlavně i rampu kabelu a je od nich klid ale zbylé dva nebo preventivně všechny 4 nechám repasovat až budou nějaké peníze. Setrvak bych taky rád do léta vyřešil, ještě je strašák olejove čerpadlo v tom bych rád nechal repasovat hřídel a bude snad už klid.

Napsal: 12 led 2013, 10:23
od matooo
Kami3120 píše:ja mam BKP chipnute s DSG a sotva 180tkm a po nastartovani rachta za studena po chcipnuti zacinka kov. Takze to je na setrvacnik ze? To moc nevydrzel, ale jak je to s dsg musim menit i nejakou spojkovou sadu?
na uvod napisem ze taktiez ma dsg zaujalo a do noveho auta som s nou pocital na 101% (vymena auta sa trosku opozdila - samozrejme pre dobro mojej penazenky

) a casom som si dsg velmi rozmyslel!
vidim ze to mas chipnute aky mas momentalne tocivy moment???
dobre by bolo si ozrejmit skutocnost ze dsg zalezitost je stavana na max tocivy moment zalostnych 350Nm!!!!
a co sa trvanlivosti tyka tak urcite nepatri dsg ku trvacnym zalezitostiam
uz mam par poznatkou u ludi co ju jazdia a napr na 2rocnom aute s motorom 1,8tsi a 250Nm spojka pri 116 000 km presmykuje

tak dakujem pekne