pises spravne zvedaji se odpory mazaci schpnost je slabsi a motor se prehriva filtr je stavenej urcemu mnozstny a hrozi jeho selhani lambda ti odjede a nazaci okruch je neprujezdnej chtel bych te vydet nalit do sveho auta namisto predepsaneho 4L 6 NEBO DOKONCE 8LITRU OLEJE je to smesny nesmisl otaska byl jana na zacatku a odpoved je merit za stdena a nedostat se nad maximum nikdykupec18 píše:Taky si myslim že nic moc nestoupaji spis by se mohly zvětšovat odpory, ponevadž je ho zbytečne moc a překaži, ale to je asi taky zanedbatelně..boobika píše:jak stoupají tlaky v mazací soustavě, když je tam více oleje?
když teda pominu fakt, že by tam bylo např. 2x tolik než má být (a ani tak si nejsem jist, jestli by to mělo vliv na samotné mazání??)
Nic méně, olej samozřejmě před jizdou kontrolovat, asi to bude stačit,,, ja osobně olej ale kontroluju po jízdě, dam tomu oddech cca 10-15min a změřim...
Problem spíš vznika po výměne, olej se mění zahřaty, takže ho vypustim, zavřu vanu, a doliju olej kouknu na měrku a jezdim----------PROBLEM, po vyměne nalit něco oleje stači pulka měrky nebo max to je jedno, nastartovat, nechat chvili klepat aby se olej dostal všude kde se ma, potom až zkontrolovat.
dik
cave
