1,9 Tdi PD rozvody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zkus se podívat sem:www.drapertools-online.com/b2c/b2citmds ... mno=71204"
myslim že stojí za to si ty stránky prohlídnout, podle mě tam maj uplně všechno. Už sem s nima psal a dostal jsem od nich kontakt na firmu která pro ně dělá zastoupení v čechách, bohužel už ho nemám. Ovšem neni problem ho znova získat
myslim že stojí za to si ty stránky prohlídnout, podle mě tam maj uplně všechno. Už sem s nima psal a dostal jsem od nich kontakt na firmu která pro ně dělá zastoupení v čechách, bohužel už ho nemám. Ovšem neni problem ho znova získat
Hazet je super ale aj dost stoji ale ja mam dojem ze u nas predavaju na 99% BGS za cenu Hazetu
To: Zajac v tvojom okoli nechodi dealer BGS ?
http://www.bgstechnic.sk/katalog-zariadeni.html

To: Zajac v tvojom okoli nechodi dealer BGS ?
http://www.bgstechnic.sk/katalog-zariadeni.html
A znáš ceny u vás?bubocbr píše:Hazet je super ale aj dost stoji ale ja mam dojem ze u nas predavaju na 99% BGS za cenu Hazetu![]()
To: Zajac v tvojom okoli nechodi dealer BGS ?
http://www.bgstechnic.sk/katalog-zariadeni.html
- Zajic
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 113
- Registrován: 05 pro 2006, 13:18
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
Odpovědi: 0
Nechal sem si udělat rozvody u jednoho šmudly v garáži. Nevím jestli používá nějaké přípravky, ale řekl bych že spíš ne. Ve VIS píšou, že u PD jde nastavení počátku vstřiku (a tím snad správné seřízení rozvodů) zkontrolovat přes VAG v Základním nastavení- viz obr. Nevíte jestli je ta hodnota 25-80 pro všechny PD motory? Pokud ne, jaká je hodnota pro motor AUY 85kW v Alhambře? Mě to ukázalo v poli 2 hodnotu 125, je to velkej problém, musí se přenastavit rozvody?


Alhambra 1.9 TDI PD 85kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Odpovědi: 0
Mě to podle VAGU píše 115-125 podle teploty motoru a je to dělaný podle přípravků.V tom Visu asi bude nějaká chyba.Nastavovat předvstřik u PD nejde,pokud ho budeš nastavovat tak si s největší pravděpodobností rozhodíš celý nastavení.Já bych to tak nechal,stejně s tím nic neuděláš.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
- Zajic
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 113
- Registrován: 05 pro 2006, 13:18
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
Odpovědi: 0
Díky, těch 125 je OK, už jsem spokojenejlaurin.clement píše:Mě to podle VAGU píše 115-125 podle teploty motoru a je to dělaný podle přípravků.V tom Visu asi bude nějaká chyba.Nastavovat předvstřik u PD nejde,pokud ho budeš nastavovat tak si s největší pravděpodobností rozhodíš celý nastavení.Já bych to tak nechal,stejně s tím nic neuděláš.

;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C
;0,1-Engine Speed................;39-43(820-900 rpm)
;0,2-Start of Injection...........;124-134(1°BTDC-2.5°ATDC)
;0,3-Trottle Position..............;0(0%)
;0,4-Injection Quantity..........;11-40(3.0-11.0 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press..;90-108(910-1110mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure.....;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp......;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp.....;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature...........;85-170 (20-80°C)
;0,10-Air Mass(EGR on)..........;70-126(230-420 mg/H)
;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip)
;
;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm
;0,1-Engine Speed.................;136-150(2850-3150 rpm)
;0,2-Start of Injection............;63-53(20°BTDC-23°BTDC)
;0,3-Trottle Position...............;255(100%)
;0,4-Injection Quantity...........;160-172(44-47 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press..;197-215(2000-2200mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure.....;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp......;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp......;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature...........;85-201(20-102°C)
;0,10-Air Mass.......................;245-255(820-850 mg/H)
Alhambra 1.9 TDI PD 85kW