Stránka 2 z 4

Napsal: 16 bře 2011, 19:29
od Boader
http://www.youtube.com/watch?v=qDuxvtmb ... re=related


tady aby ste videli jak to vipada v realu,ten druhej sem lip odstartoval a stejne me takhle rychle dotah (LOL)

Napsal: 16 bře 2011, 20:18
od kozelpub
Boader píše:http://www.youtube.com/watch?v=qDuxvtmb ... re=related


tady aby ste videli jak to vipada v realu,ten druhej sem lip odstartoval a stejne me takhle rychle dotah (LOL)
mozno blbost aleee, nemaju tie dva stroje uplne ine prevodovky? :P ze by to urobilo rozdiel?

Napsal: 17 bře 2011, 18:07
od Boader
no to ja prave nevim jestli to ma jiny prevodovky ja si myslim ze jo pze kamos koukal na obaly a ty sou jiny ted jde o to jestli jinej i vnitrek a hl. si myslim ze to bude upklne jinak zprevodovany chce to nekoho kdo stim ma zkusenost

Napsal: 17 bře 2011, 19:52
od kozelpub
Boader píše:no to ja prave nevim jestli to ma jiny prevodovky ja si myslim ze jo pze kamos koukal na obaly a ty sou jiny ted jde o to jestli jinej i vnitrek a hl. si myslim ze to bude upklne jinak zprevodovany chce to nekoho kdo stim ma zkusenost
tak voe si mrkni etku :) pripadne sem napis aka je prevodovka v ktorom aute a 100 % sa najde niekdo kdo ti k tomu priradi hodnoty ;)

Napsal: 17 bře 2011, 22:07
od Maslo23
ja bych to videl na: lepe zajety mozna i upraveny motor ve Frs, stav komponentu, ty tam mas spolujezdce co toci? jaky mate oba kola? Preci jenom si uz takhle tezsi...na jakym kvaltu ti ujede nejvic? Trojka se ho drzi a 4 nestiha?

Napsal: 18 bře 2011, 00:27
od woodyalan
Natáčel sem to já ale my sme měli przdnou nádrž on plnou.kola na octě 225/45 17 FRS 195/60 15 asi? tak že možná valivej odpor se řešil jinak nejvíc ujíždí na 4 skoušeli sme letmej start na dálnici jak padne 4 tak ta fábie prostě zrychluje jak prokoplá (wallbash)

Napsal: 18 bře 2011, 07:26
od seatjiritoledo
octavka ma 1425kg a rs ma 1229kg a ty kola delaji jeste vic :)

Napsal: 18 bře 2011, 07:35
od yf79
Nejdřív je potřeba hodit oba auta na brzdu a porovnat grafy. Tohle hádání co by to mohlo bejt je fakt o ničem, když nemáte graf z brzdy

Napsal: 18 bře 2011, 07:58
od fabiátor
V ETKA zjistis jaky vsechny prevodovky se do urcityho typu auta davaly. Jak do FRS tak do O1 se davaly ruzny, s ruznym pomerem. Pokud nemas ulozeny soubory s identifikaci svyho auta podle VIN, tak stejne nezjistis jakou prevodovku tam ty dva konkretni kusy maji.

Jinak rozdily jsou dany vahou, prevodama, prubehem krivek vykonu a toc momentu atd. NELZE ty auta srovnat jen podle maxima vykonu, navic odhadovanyho.

Napsal: 18 bře 2011, 08:01
od DVORAKTTT
seatjiritoledo píše:octavka ma 1425kg a rs ma 1229kg a ty kola delaji jeste vic :)
No moje FRS váži 1320kg,záleží na výbavě auta.

Napsal: 18 bře 2011, 08:20
od seatjiritoledo
do roku 2004 vazily 1320kg a nad rok 2004 vazi 1229kg z vybavou.

Napsal: 18 bře 2011, 09:48
od TK
seatjiritoledo píše:do roku 2004 vazily 1320kg a nad rok 2004 vazi 1229kg z vybavou.
jj před úpravou jsem vážil FRS r.v. 2004 a s půlkou nádrže měla 1250 kg

Napsal: 18 bře 2011, 11:14
od DVORAKTTT
Já měl 2 FRS obě rok 2004(duben a srpen výroba) a vážily 1320kg.Nebo to myslíte tak,že od roku 2005 mají 1229kg??

Napsal: 18 bře 2011, 11:23
od Forest
Boader píše:tech 120 kw neni z brzdy no je to odhad no :? takze je mozny ze to tam vubec ani neni co ? borec rikal ze 120 -125 kw je prj v klidu takovy optimum no myslite ze je to dost ??
120-125kW je rozhodne optimum ... otazkou je pro co, podle me pro pravidelny repas turba (noteeth) Ale neboj, k Tvemu stesti to tam nebude ;) Otazkou je, za predpokladu, ze k tomu pristupoval takto, jaka bude kvalita toho chipu.

Napsal: 18 bře 2011, 15:06
od Maslo23
jako jestli octa ma 17 a fabka 15 tak se ani nediv, ted jak sem presel na letni 17 stejnej rozmer jak ty, tak si myslim ze to vubec nejede, oproti tem 15