O1 stále nouzák nevím jak dál :-)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

[/quote]

no mozno mne salahko pise lebo ja mam doma montaznu jamu...ja radsej dam dole ten velky plast...robota na 5 minut a v pohode pristup ku vsetkemu...[/quote]

No tak to jo :) , to je jina, ja kdyz musim pod auto, tak to musim zvednout dvouma heverama a valet se po zemi, a tomu se rad vyhnu, pokud to jde :)... Ale na baraku pocitam taky s jamou v garazi, bo zvedak by mi tam zas vadil pri parkovani ;)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

MirekX píše:podle mě to váha není, netlačí turbo. Jestli je to motor AHF, tak tam je v turbu 9 lopatek a když se otočí prstenec, tak je to vháji. Mrkni se, zda se po startu zatáhne páčka na turbu až na ten dorazový šroubek, musí na něm úplně sedět. to že to nejede z nízkých dělá až po tom vyčištění turba?
turbo samozřejmě netlačí ale váha taky nic nedává,musí něco dávat ať turbo tlačí nebo ne.
váha :rip:
turbo je pravděpodobně špatně složené (wallbash)
picus jako Píčus
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

picus16 píše:
MirekX píše:podle mě to váha není, netlačí turbo. Jestli je to motor AHF, tak tam je v turbu 9 lopatek a když se otočí prstenec, tak je to vháji. Mrkni se, zda se po startu zatáhne páčka na turbu až na ten dorazový šroubek, musí na něm úplně sedět. to že to nejede z nízkých dělá až po tom vyčištění turba?
turbo samozřejmě netlačí ale váha taky nic nedává,musí něco dávat ať turbo tlačí nebo ne.
váha :rip:
turbo je pravděpodobně špatně složené (wallbash)
Je to možné, proto sem taky radil jako první věc nalogovat to s jinou váhou, která určitě funguje... Ale podle mně se to taky nespraví jen výměnou té váhy a bude to i špatně složené nebo blbě nastavené táhlo... Budem muset počkat na ten log s jinou váhou ;)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nejdřív opravit turbo a pak nalogovat a uvidí se jak je na tom váha.Jestli mu to padne do nouzáku ve 2500 ot, tak to asi nebude váhou. proto jsem se ptal, co to píše za chybu, podle mě regulační mez nedosažena, ale odpověď není, ani nevíme, jestli to z nízkejch začalo blbě jet až po opravě turba. Každopádně tyto dvě veličiny spolu souvisí, uvidíme.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

jen nová váha to nespraví,samozřejmě turbo musí tlačit (crazy)
picus jako Píčus
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

Ahoj, tak jsem dneska vyhodil ven tu váhu a dal jsem tam jinou, udělal jsem log : http://leteckaposta.cz/218426442, můžu říct, že to jelo líp a bylo to znát ale stejně to nebylo ono.
Pak jsem si všimnul, že je prasklá ta plastová hadice od vývěvy na podtlak. Vyměnil jsem jí ale log jsem udělal s tou starou váhou http://leteckaposta.cz/692452379 auto bych řekl, že jezdí ted asi v poho ale už jsem z toho zkoušení tak zmagořelej, že to nedokážu porovnat. Závadu to už žádnou nepíše ale stejně se mi zdá, že jede až od cca 2500 ot, ale to je jen doměnka. To turbo jsem si jistej,že je složený dobře. Prosím jen ,jestli se někdo podívá na ty dva logy. Všem moc děkuju za pomoc.
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

100% těsnost rozvodu podtlaku je základ,sebemenší netěsnost ovlivnuje polohu táhla na turbu.Zkontroluj celý vedení-začni hned na vývěvě-ten holendr na tu krátkou gumovou hadici se NESMI' VůBEC hýbat a postarší opletený hadičky jsou sázka do loterie
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ten první log mi nejde otevřít
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

Ten první log se nějak nepoved tak tady je ještě jednou http://leteckaposta.cz/124653598

Ahoj
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

to je teda jaká váha nová stará?
Podle logu ta stará,nemám pravdu?
picus jako Píčus
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

na obou logách je údaj z váhy nízkej a to i v momentě, kdy konečně doroste skutečný tlak na požadavek. Je tam správný typ váhy? správný tubus? nepřisává to někde vzduch za váhou? co to turbo? zkusil bych i egr ventil, jestli nepropouští.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vám se zdá málo při 4 tisících otáčkách 780mg? To kdyby uměla moje váha, tak si pískám...
Oct asv 2000, DieselPower
patkan
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 04 dub 2011, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od patkan »

:) zdravim mam podobny problem na 81kW AHF pri zatazi .. nudzak,

chyba
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 -- 35-00 - -

tu je log, ked to padne tak pri tych 3000 ot.
pozrel by sa prosim niekto na to vdaka
link:
http://leteckaposta.cz/608468346
O1 81kW AHF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“