spotreba 10L HDi 66KW

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

[quote="shark734"]egr by som na HDi nezaslepoval, ECU s tym hovn*m rata a potom hadze blbe hodnoty na vahe vzduchu aj ked dia chybu nevyhodi...od spodu sice motor ide lepsie, ale pri vyssich otackach je lenivejsi...kamarat ma EGR na 206 2.0HDi zaslepeny, ale ide to jak zdochlina...

Větší kravinu jsem neslyšel a ani nečetl. Asi neznáš princip EGR, HDi 66 kw a nebo vůbec diesel motorů.
Opel Vivaro 2.5 dci
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od shark734 »

pozri ja to mam od mechanika co robi len PSA, takze by mal vedet co hovori....skusal som EGR odpojit od hadicky a na vahe bol hned 2 nasobny prietok vzduchu...

na 2.0HDi 80kw to uz ECU hlasi na palubaku
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Moje zkušenost . . . :
Odešla mi membrána na EGR ventilu . Sebralo mi to podtlak na řízení turba . Neměl sem na to čas a ani prostory , abych to řešil ( a hlavně sem nevěděl , kde je chyba ) . Jezdil sem takhle celou zimu . Auto skoro nejelo ( hlavně odspodu ) a byla značná kouřivost přes 2000ot/min . Pak sem se k tomu dostal a pomocí vakumetru odhalil závadu . Odpojil sem vstup z vývěvy k ventilu , který ovládá EGR ventil . Kontrolka se nerozsvítila a auto konečně jede ( díky správně fungujícímu obtoku na turbu ) . Spotřeba šla dolů , ale to bude spíš fungujícím turbem . . .
To vše na Xantii 2.0HDI 80kW , r.v. 1999 , starší řídící jednotka ( nejde na ní aktivovat tempomat ) .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

kaslat na egr,je odstaveny tak problem nerobi.trapi ma ta spotreba
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

shark734 píše:pozri ja to mam od mechanika co robi len PSA, takze by mal vedet co hovori....skusal som EGR odpojit od hadicky a na vahe bol hned 2 nasobny prietok vzduchu...

na 2.0HDi 80kw to uz ECU hlasi na palubaku
škoda mluvit.
Opel Vivaro 2.5 dci
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

peter626x píše:kaslat na egr,je odstaveny tak problem nerobi.trapi ma ta spotreba
a máš ho zaslepený a nebo jen odpojenou hadičku. Ptám se jen z principu, ne že by to řešilo tu spotřebu. EGR je nutno zaslepit, ventil může být pořád otevřený-zaseklý-zanesený a pak to přisává pořád.
Opel Vivaro 2.5 dci
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

je to nejaky cistic vstrekov?tak to kupim.vstreky su vraj super.hodnoty vraj maju ako nove.tak to nechapem potom.ale tiez nemusi byt pravda to co ukazuje pc.lebo tu nespalenu naftu citit.nedymi ale je ju citit.dymi iba ked je studeny na bielo
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

egr je zaslepeny,hadicka tiez.ventil aj fungoval spravne ale pre istotu
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..skus STP diesel cleaner ten je dobry jesto ich dosť vyskušaj a uvidiš stojí par eur cca 7
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

tak hned zajtra to kupim
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

ale ještě udělej to, že načepuješ plnou nádrž a pak jí vyjezdíš a znova naplníš abys změřil opravdovou spotřebu. Pokud se orientuješ jen podle palubního pc, může ti zkreslovat. Kdyby ti tam šlo moc nafty a dobře ti ji motor spaloval, hulilo by ti to do černa. Co kat? Co tlaky ve válcích? Co rozvody? Neměnil si je? Můžou být špatně načasovány. Píšu jen jak bych postupoval já neservisman ;)
Opel Vivaro 2.5 dci
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

auto nedymi.len je citit palivy smrad z vyfuku.myslim ze za naftou.rozvody nove.pal.pc nemam tak to mam normalne odmerane.berie to 100% stale 10L na dialku,alebo po meste,autom som skusal jazdit do 2000ot.,2300ot.,2500ot.,3000ot.,a stale si to tolko berie
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

tak jestli to před rozvodama bylo v pohodě a po rozvodech ne, tak bude něco špatně tam. špatný předvstřik? či tak nějak. na rotačce když jsem potočil s čerpadlem tak motor buď třískal a nebo šel měkce. Když šel měkce, špatně startoval, čudil nespálenou naftou, ale zase se snadno vytáčel. No, neumím to přesně popsat, co ty rozvody?
Opel Vivaro 2.5 dci
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Registrován: 20 bře 2011, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter626x »

bolo to aj pred nimi tak.inac by som siel rovno na vec.ale nie.stve ma to naozaj
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

A co nechat zkontrolovat vstřikovače ? Aby to neskončilo propáleným pístem . . .
Kompresní tlaky jsi měřil ?
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“