Stránka 2 z 5
Napsal: 29 bře 2011, 10:25
od kodajz
[quote="shark734"]egr by som na HDi nezaslepoval, ECU s tym hovn*m rata a potom hadze blbe hodnoty na vahe vzduchu aj ked dia chybu nevyhodi...od spodu sice motor ide lepsie, ale pri vyssich otackach je lenivejsi...kamarat ma EGR na 206 2.0HDi zaslepeny, ale ide to jak zdochlina...
Větší kravinu jsem neslyšel a ani nečetl. Asi neznáš princip EGR, HDi 66 kw a nebo vůbec diesel motorů.
Napsal: 29 bře 2011, 10:29
od shark734
pozri ja to mam od mechanika co robi len PSA, takze by mal vedet co hovori....skusal som EGR odpojit od hadicky a na vahe bol hned 2 nasobny prietok vzduchu...
na 2.0HDi 80kw to uz ECU hlasi na palubaku
Napsal: 29 bře 2011, 11:00
od PavelTDi
Moje zkušenost . . . :
Odešla mi membrána na EGR ventilu . Sebralo mi to podtlak na řízení turba . Neměl sem na to čas a ani prostory , abych to řešil ( a hlavně sem nevěděl , kde je chyba ) . Jezdil sem takhle celou zimu . Auto skoro nejelo ( hlavně odspodu ) a byla značná kouřivost přes 2000ot/min . Pak sem se k tomu dostal a pomocí vakumetru odhalil závadu . Odpojil sem vstup z vývěvy k ventilu , který ovládá EGR ventil . Kontrolka se nerozsvítila a auto konečně jede ( díky správně fungujícímu obtoku na turbu ) . Spotřeba šla dolů , ale to bude spíš fungujícím turbem . . .
To vše na Xantii 2.0HDI 80kW , r.v. 1999 , starší řídící jednotka ( nejde na ní aktivovat tempomat ) .
Napsal: 30 bře 2011, 15:57
od peter626x
kaslat na egr,je odstaveny tak problem nerobi.trapi ma ta spotreba
Napsal: 31 bře 2011, 06:57
od kodajz
shark734 píše:pozri ja to mam od mechanika co robi len PSA, takze by mal vedet co hovori....skusal som EGR odpojit od hadicky a na vahe bol hned 2 nasobny prietok vzduchu...
na 2.0HDi 80kw to uz ECU hlasi na palubaku
škoda mluvit.
Napsal: 31 bře 2011, 07:01
od kodajz
peter626x píše:kaslat na egr,je odstaveny tak problem nerobi.trapi ma ta spotreba
a máš ho zaslepený a nebo jen odpojenou hadičku. Ptám se jen z principu, ne že by to řešilo tu spotřebu. EGR je nutno zaslepit, ventil může být pořád otevřený-zaseklý-zanesený a pak to přisává pořád.
Napsal: 31 bře 2011, 16:45
od peter626x
je to nejaky cistic vstrekov?tak to kupim.vstreky su vraj super.hodnoty vraj maju ako nove.tak to nechapem potom.ale tiez nemusi byt pravda to co ukazuje pc.lebo tu nespalenu naftu citit.nedymi ale je ju citit.dymi iba ked je studeny na bielo
Napsal: 31 bře 2011, 16:48
od peter626x
egr je zaslepeny,hadicka tiez.ventil aj fungoval spravne ale pre istotu
Napsal: 01 dub 2011, 17:30
od bjukemen
..skus STP diesel cleaner ten je dobry jesto ich dosť vyskušaj a uvidiš stojí par eur cca 7
Napsal: 01 dub 2011, 18:54
od peter626x
tak hned zajtra to kupim
Napsal: 04 dub 2011, 07:38
od kodajz
ale ještě udělej to, že načepuješ plnou nádrž a pak jí vyjezdíš a znova naplníš abys změřil opravdovou spotřebu. Pokud se orientuješ jen podle palubního pc, může ti zkreslovat. Kdyby ti tam šlo moc nafty a dobře ti ji motor spaloval, hulilo by ti to do černa. Co kat? Co tlaky ve válcích? Co rozvody? Neměnil si je? Můžou být špatně načasovány. Píšu jen jak bych postupoval já neservisman

Napsal: 04 dub 2011, 20:24
od peter626x
auto nedymi.len je citit palivy smrad z vyfuku.myslim ze za naftou.rozvody nove.pal.pc nemam tak to mam normalne odmerane.berie to 100% stale 10L na dialku,alebo po meste,autom som skusal jazdit do 2000ot.,2300ot.,2500ot.,3000ot.,a stale si to tolko berie
Napsal: 05 dub 2011, 13:57
od kodajz
tak jestli to před rozvodama bylo v pohodě a po rozvodech ne, tak bude něco špatně tam. špatný předvstřik? či tak nějak. na rotačce když jsem potočil s čerpadlem tak motor buď třískal a nebo šel měkce. Když šel měkce, špatně startoval, čudil nespálenou naftou, ale zase se snadno vytáčel. No, neumím to přesně popsat, co ty rozvody?
Napsal: 05 dub 2011, 17:25
od peter626x
bolo to aj pred nimi tak.inac by som siel rovno na vec.ale nie.stve ma to naozaj
Napsal: 06 dub 2011, 05:53
od PavelTDi
A co nechat zkontrolovat vstřikovače ? Aby to neskončilo propáleným pístem . . .
Kompresní tlaky jsi měřil ?