Stránka 2 z 3

Napsal: 23 bře 2011, 17:09
od oldaf
Jakou spoustu šroubů , na čem? Rukou vytočím filtr, novej zaleju naftou a natočím ho zpět.

Napsal: 23 bře 2011, 17:33
od Onderr
filtr máš fakt vyměněný za 5 min a zvládnu i já a to jsem velllky neumětel :). O tom PL a filtrech jsem už přemýšlel asi tam sjedu :) a pak dám vědět.

Napsal: 23 bře 2011, 19:10
od sikin1987
oldaf píše:Jakou spoustu šroubů , na čem? Rukou vytočím filtr, novej zaleju naftou a natočím ho zpět.
mluvime o stejnym aute a hlavne motoru? asi tezko vysrubujes. musis celej drzak sundat a pak muzes neco srubovat. . Sam sem u toho byl kdyz mi menil mechanik rozvody a pak ten filtr pred 2 lety a to byl clovek co to delal aj na 2,4 JTD nekolikrat. Neda se to srovnat s 1,9 D a TD,protoze ja tam mam jeste blok s relatkama pro poridavne topeni a neda se tam strcit ruka ani abys odsruboval vypustak vody. a to mluvim o detske ruce

Napsal: 23 bře 2011, 20:39
od Onderr
dva šroubky ven, vyndáš palivák, odšroubuješ zaleješ nový, našroubuješ a dva šroubky zpět - 5 minut. V 1.9D se nemusel ani šroubovat držák, TD a jtd už musí ven ale je to hnedka...

Napsal: 26 bře 2011, 18:30
od sikin1987
Tak sem ty filtry studoval poradne a parametry prumeru a zavitu jsou opravdu totozne krom te vysky s jendim dulezitym rozdilem u ktereho sem fakt uplne nejisty co to udela v praxi. ja mam ted filtron PP 954 viz obrazek http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp=-102&id=pp954 ten je pro JTD do roku 2000 dle katalogu coz je spravne
chtel bych tam dat levnejsi variantu filtron PP 837 http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp=-102&id=pp837 nebo 864 viz. foto-http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp=-102&id=pp864 ale jde o to osazeni co je u zavitu. ja ho tam mam a ta 864 treba ne. A
Na druhou stranu ostatni znacky jako jsou: http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... uct=128204 se s tim absolutne neserou a 1 filtr pry ma byt na vic jak 50 motoru vcetne fiatu od una D pres TD az k JTD. Bud to je chyba a nebo to proste sedne tesnenim a hotovka pokud je to tak jednoduche,tak opravdu muzu koupit jakejkoliv,ale bez vyzkouseni to proste nezjistim a jetsli tesni zjistim jen kdyz nastartuju a ten filtr uz tim nemuzu nikdy vratit.
Co rikate? risknout to? kazdopadne ja mam na tom filtru najeto jen 8 tis km a doporucena vymena je 20 tis a menit po 10 tis ho hodlam jen tehdy kdzy bude stat do 150 kc,ale ten muj filtron stoji 250-600 jak kde za 250 ho nesezenu tady v krame abych nemusel platit postovne.
Prave kdybych si overil,ze tam bude pasovat ten nejlevnejsi,tak zvesela tankuju olej a menim klidne po 7500. takhle menim olej.

Napsal: 26 bře 2011, 18:54
od Onderr
Dá se tam dát skoro cokoliv. určitě to pujde :). já ho dneska měnil a mám tam zase nějaký jiný, ani nevím jaký nějaký made in germany... ale byl dražší a je asi moc good protože ten oil tím špatně protíká. Příště koupím made in PL :).

Napsal: 26 bře 2011, 19:17
od sikin1987
no a ty mas jeste predehrev. Me nefunguje predehrev ani co je original.
Davkuju 1:1 a jeste k tomu mi auto nekdy stoji aj tyden,takze ten filtr to asi tezko dobre propousti. ale startuje to porad stejne dobre. akorat rikam potom co sem zacal olej lit uz mam velky problem aby to jelo lip jak fabie RS. Takze ja si zariskuju a vyhodim kdyztak 130 kc oknem,ale zkusim nejlevnejsi filtr co sme nasle na UNO,TIPO 1,7 D atd mela by to byt nahrada filtronu PP 837..pri moji smule to samozrejme pasovat nebude,ale ja musim riskovat vzdy:D

Napsal: 26 bře 2011, 19:59
od Onderr

Napsal: 26 bře 2011, 20:01
od Onderr
předehřev tam má jestli funguje ani nevím. teť mám ale problém protože mě začlo nějak pištět čerpadlo ve vyšších otáčkách a méně to jede i po výměně filtru...jako by čerpadlo nějak ztrácelo sílu tlačit...nevím co to čím to...

Napsal: 26 bře 2011, 20:08
od sikin1987
Onderr píše:jukni sem je tam jeden ve slevě

http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... h[]=932716
a zes ho nekoupil ty:D kdyz je primo na tvoje. no musis pocitat s tim,ze s eplati postovne a ja si nemuzu dovolit jich koupit 5 kdyz nemam ani z procenata jistotu jestli to pasne.

Napsal: 26 bře 2011, 20:11
od sikin1987
cetl sem no. Ja mam cerpadlo chytle urcite taky,ale snad netece. dle diagnostiky mi jeste 1350 zatlaci,ale ta hodnota tam byla velice vyjmecne.
Ja pocitam s tim,ze odelam celou palivovou soustavu. me treba zastudena nejak zabzuci na ten olej podavaci cerpadlo.

Napsal: 26 bře 2011, 20:26
od Onderr
Dá se nějak změřit kolik to čerpadlo tlačí a kolik má...? a jo já si ten filtřík koupím a tobě tam sedne na 95 procent taky

Napsal: 26 bře 2011, 20:30
od sikin1987
Tvoje? podle me jen na stolici. nevim jestli jde nejak napojit na nejaky pristroj namontovane v aute ,ale docela pochybuju. Jo urcite si kup

Napsal: 27 bře 2011, 13:14
od sikin1987
Jeste chci dodat k te vymene na JTD! Samozrejme ze to je tak jak sem rikal. Vymena netrva ani 2 ani 5 min! Kdo to vymeni za 5 min tomu dam
kilo. protoze je to holej nesmysl. Taprve jsou tam 3 srouby drzaku a k tomu spodnimu se kurevsky blbe dostava kdyz nemas vercajk. Zadruhe se musi odmontovat vsechny hadice a bez specialnich klesti na tu sponu asi prd ze?

Napsal: 27 bře 2011, 15:54
od Onderr
já to měnil včera a cca 4 min...