audi A4 r.v.96 tdi 81 kW automatická převodovka KO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jak píšeš že to má malou přenosou rychlost tak to já žiju v tom že ty zařadíš, v bloku se ti ukáže co chceš a za ty tři vteřiny tam skočí ten kvalt nebo jiný a dostaneš odpověd

tak to je pode mě normání ;)
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

Ten kvalt tam skočí hned aj celá prevodovka reaguje rýchlo ako má,ale
komunikácia cez VAG v meraných hodnotách je na rozdiel od trebárs RJ motora
pomalšia.Proste musím mať otvorený len jeden riadok,ked otvorím druhý tak sa to spomalí a ked otvorím tretí že idú všetky tri naraz tá prenosová rýchlosť je fakt mizerná.Ty to máš tak isto alebo ti to normálne fičí.A aj dlho trvá kým otvorí RJ.Niekde som čítal(asi manuál Ross Tech) že tieto RJ Digifant používajú nejaký hybridný typ dát či ako??Proste je to otravné.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

peterA4 píše:Ten kvalt tam skočí hned aj celá prevodovka reaguje rýchlo ako má,ale
komunikácia cez VAG v meraných hodnotách je na rozdiel od trebárs RJ motora
pomalšia.Proste musím mať otvorený len jeden riadok,ked otvorím druhý tak sa to spomalí a ked otvorím tretí že idú všetky tri naraz tá prenosová rýchlosť je fakt mizerná.Ty to máš tak isto alebo ti to normálne fičí.A aj dlho trvá kým otvorí RJ.Niekde som čítal(asi manuál Ross Tech) že tieto RJ Digifant používajú nejaký hybridný typ dát či ako??Proste je to otravné.
mám to jak ty jede to pomu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

peterA4 píše:Ten kvalt tam skočí hned aj celá prevodovka reaguje rýchlo ako má,ale
komunikácia cez VAG v meraných hodnotách je na rozdiel od trebárs RJ motora
pomalšia.Proste musím mať otvorený len jeden riadok,ked otvorím druhý tak sa to spomalí a ked otvorím tretí že idú všetky tri naraz tá prenosová rýchlosť je fakt mizerná.Ty to máš tak isto alebo ti to normálne fičí.A aj dlho trvá kým otvorí RJ.Niekde som čítal(asi manuál Ross Tech) že tieto RJ Digifant používajú nejaký hybridný typ dát či ako??Proste je to otravné.
mám to jak ty jede to pomau
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

peterA4 píše:Ten kvalt tam skočí hned aj celá prevodovka reaguje rýchlo ako má,ale
komunikácia cez VAG v meraných hodnotách je na rozdiel od trebárs RJ motora
pomalšia.Proste musím mať otvorený len jeden riadok,ked otvorím druhý tak sa to spomalí a ked otvorím tretí že idú všetky tri naraz tá prenosová rýchlosť je fakt mizerná.Ty to máš tak isto alebo ti to normálne fičí.A aj dlho trvá kým otvorí RJ.Niekde som čítal(asi manuál Ross Tech) že tieto RJ Digifant používajú nejaký hybridný typ dát či ako??Proste je to otravné.
měřit ty ventily zvenku je asi pěkná blbost, z ěření jsem moc chytrý nebyl, převodovku jse skoro rozchodil, sem tam už to jelo i se čtverkou,

nakonec jsem ji rozhodil vytáhl kabeláž a zjistil že pin 3 na N88 se vyskytuje na několika pinech a jsme doma skratovaná kabeláž ;)
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

tou kabelážou myslíš vnútornú vodivú foliu čo je v prevodovke.Tam si mal skrat alebo na vedení mimo prevodovku?A čo ten ventil,ten skrat ho odfajčil či maká dalej.Máš to už hotové?Ja som sa dnes k tomu nedostal lebo ženský rozum usúdil že lepšie bude ked sa oprava prevodovky nechá na zajtra...
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

ešte som ti zabudol napísať že som stihol aspoň skontrolovať to osadenie pinou s ventilmi a sedí to....takže super lebo ja mám 1.8 20V ADR prevodovka DMU ale ventilboxy aj ostatné črevá sú tie isté.A samozrejme meral som aj ventily na starej šúpatkovej skrinke a tá trojka čo mi tak strašne šklbala tak ventil N94 ktorý ju riadi mali úplne vysoký odpor takže tie ventily tiež niesu výhra...každopádne zajtra zistím viac tak zatiaľ čau.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

peterA4 píše:tou kabelážou myslíš vnútornú vodivú foliu čo je v prevodovke.Tam si mal skrat alebo na vedení mimo prevodovku?A čo ten ventil,ten skrat ho odfajčil či maká dalej.Máš to už hotové?Ja som sa dnes k tomu nedostal lebo ženský rozum usúdil že lepšie bude ked sa oprava prevodovky nechá na zajtra...
je to ta vnůtorná foliová, N88 pravděpodobně řadí čtverku, při řazení čtverky to začalo jakoby brzdit a skočilo to do nouzáku trojka, ten skrat nebyl trvalý když jse stou folií hýbali tak skrat občas nebyl

kabeláž odjednávám novou, něco spravím pak se to vys a bude reklamace,

každopádně pokud je v paměti závad něco tak to neřadí, mi to jelo furt na trojku občas dvojka trojka,
při minulé poruše snímače otáček a rychlosti převodovka neřadila čtverku, v bloku měřených hodnot byla rychlost i otáčky, a přesto obje čidla byly vadné po jejich výměně to ujelo 3O.OOO km
peterA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 03 bře 2010, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-Prievidza

Příspěvek od peterA4 »

[quote="slovacek.milos"][quote="peterA4"]tou kabelážou myslíš vnútornú vodivú foliu čo je v prevodovke.Tam si mal skrat alebo na vedení mimo prevodovku?A čo ten ventil,ten skrat ho odfajčil či maká dalej.Máš to už hotové?Ja som sa dnes k tomu nedostal lebo ženský rozum usúdil že lepšie bude ked sa oprava prevodovky nechá na zajtra...[/quote]

je to ta vnůtorná foliová, N88 pravděpodobně řadí čtverku, při řazení čtverky to začalo jakoby brzdit a skočilo to do nouzáku trojka, ten skrat nebyl trvalý když jse stou folií hýbali tak skrat občas nebyl

kabeláž odjednávám novou, něco spravím pak se to vys a bude reklamace,

každopádně pokud je v paměti závad něco tak to neřadí, mi to jelo furt na trojku občas dvojka trojka,
při minulé poruše snímače otáček a rychlosti převodovka neřadila čtverku, v bloku měřených hodnot byla rychlost i otáčky, a přesto obje čidla byl y vadné po jejich výměně to ujelo 3O.OOO km[/quote]

niekedy sa stáva že vlastná diagnostika nedokáže rozoznať na nejakom snímači že pracuje s nesprávnymi hodnotami.Tým pádom diagnostika mlčí a myslí si že všetko je OK.Vtedy ti pomôže daný akčný člen iba premerať ručne.Samozrejme potom tomu hrabe zvlášt pri automate...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to bude asi ten G93, ten má hodnoty proměnlivé,
pozorval jsem jednu převodovku v havířově, autorizák sní pohl za tři měsíce a naúčtoval si 1OO.OOO kč :)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

To ides objednavat novu kabelaz mimo prevodovku? Foliu si dokazes premerat ci je dobra alebo zla. Kazdopadne sa poskodzuje hlavne teplom od oleja. Tie ventily kolkokrat klamu, darmo ich premerias, ak su zasvinene zvnutra, tak Ti pomoze iba vymena, ukazovat moze dobre.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lubomt píše:To ides objednavat novu kabelaz mimo prevodovku? Foliu si dokazes premerat ci je dobra alebo zla. Kazdopadne sa poskodzuje hlavne teplom od oleja. Tie ventily kolkokrat klamu, darmo ich premerias, ak su zasvinene zvnutra, tak Ti pomoze iba vymena, ukazovat moze dobre.
mám ko kabeláž foliu v převodovce hned za osmipinovým konektorem je to přelomené a zkratuje na pin 3 na pin 1, to je přívod k N88 na kostru

ventily jsou OK sem tam to zařadí pokud hýbeš folií zkrat není pořád miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“