
Proc nebrzdi rucni brzda?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Tlacil som a tocil som majzlik rukami, nič som nebuchal kladivom, da sa to dodrbat aj tak? Po zatočení sa samo nastavila iba jedna strana, tak z akeho materialu je ten zavit vo vnutri??? 

S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no nějaké gongy přes třista tisíc ztratí hlas a na přístrojovku si hodí zedník svačinu a pokud náhodou neuvidí v zrcátku vyšlehnout plamen od kola jede jak o závodroman1648 píše:Miloši - to snad tak na starých škodovkách ne![]()
Dneska to ručku signalizuje kontrolkou a gognge....no možná jsou i taci co to neslyší...



Je to celý ten machanizmus schovaný v pístku složený z různých pružinových podložek.
Opravit ne, ale viděl jsem už i pístky s tímto mechanizmem jako náhradní díl. Běžně se prodává jen samotný pístek.
Ušetřil jsem si práci a zklamání a koupil jsem raději celý nový třmeny, původní jsem opravoval mockrát než jsem si přiznal, že jen vyhazuji peníze oknem, celý ten mechanizmus je blbě vymyšlený a dokud není vše nové a ve 100% stavu, tak to pořádně nikdy nebude fungovat.
Opravit ne, ale viděl jsem už i pístky s tímto mechanizmem jako náhradní díl. Běžně se prodává jen samotný pístek.
Ušetřil jsem si práci a zklamání a koupil jsem raději celý nový třmeny, původní jsem opravoval mockrát než jsem si přiznal, že jen vyhazuji peníze oknem, celý ten mechanizmus je blbě vymyšlený a dokud není vše nové a ve 100% stavu, tak to pořádně nikdy nebude fungovat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
takže ne ten mechanismus v třmenu ale v pístku s vnitřním závitem... totiž takhle dělám go nápravy na galaxy a na jednom třmenu jsem měl rozervanou manžetu tak jsem koupil novou a že vyndám pístek (co jsem se dočetl tady) pákou ruční brzdy... no mačkám jí jak blbej a pořád nic pístek se vytáhl a zase zatáhl o stejný kus z5 (jsem si říkal že to bude fungovat s kapalinou) nakonec jsem to vydoloval ven jinak vyčistil vyměnil manžetu (na mechanismus v pístku jsem nešahal) složil namontoval odvzdušnil a pístek pořád to stejný nohou i ručkou pístek vyleze a zase zaleze zpátky... díval jsem se že pístek s tím mechanismem dělá frenkit asi za 440,- ale ten mechanismus v třmenu se samostatně koupit nedá(?) tak se ptám ať vím jestli mi stačí to a nebo celý třmen
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Když já mám radost když něco opravím
a jinak chtěl jsem v pondělí vyjet a momentálně se mi už nehodí dát přes 2000 za třmen (nechce se mi hrabat do matrace) v červeci mě to auto stálo hromadu peněz komplet zadní uložení brzdy ložiska k tomu alu a gumy na zimu a nová baterka tak holt počkám tejden než to riskovat 


Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Nejdřív bych vyměnil lanovody. Je to pár korun a i když se zdá být na pohled OK nemusí fungovat.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


V tomhle pripade radost mit budes jen chvili.....
.......opravdu vem bud funglace a nebo tovarni repas. Nabidka od jirky za 4000,- trmeny drzaky a jeste desky je nadherna cena rekl bych....

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.