Stránka 2 z 5

Napsal: 19 čer 2011, 20:56
od DOLPH
to co radí huml má logiku,už jsem se něčím podobným taky setkal.tím,že o kousek vysuneš ten doraz nic nepokazíš,kdyžtak ho vrátíš zase zpátky..

Napsal: 20 čer 2011, 06:41
od marhan
U me ma na to vliv teplota.. V patek pri 25 to delalo celkem dost a vcera pri 13 vubec, auto vzdy ohrate.... Ono to prave neni jedno cuknuti, ale vic mensich za sebou, auto jakoby na chvilicku prestane tahnout. Ten zvuk se tezce popisuje, prirovnal bych to k tomu, kdyz pracka vypousti vodu a kdyz voda dochazi, tak to vydava takove prerusovane zvuky (proste zachrochta :) .. Jinak turbo tam mam pul roku stare, ze zacatku zadnej problem... Zkusim neco s tou regulaci, protoze kdyby to bylo neco se vstrikama, nevim, kde by se braly ty pazvuky.. Ma cenu treba pak jeste zkusit flashnout jednotku??

Napsal: 12 črc 2011, 21:23
od bafikk
V mém případě pomohl servis turba, dnes bylo na diagnostice a byla špatná regulace, nyní po opravě a čištění. Po cca 100 km žádný problém.. Doufám, že tomu bude tak nadále.. Děkuji ještě zpětně Humlovi za tip a zaměření na turbo.

Napsal: 13 črc 2011, 10:03
od marhan
Takze se cistilo turbo nebo byla spatna podtlakova banka?

Napsal: 13 črc 2011, 10:24
od toefuk
mas tam turbodieru jak svina, dva najnizsie body slabomodrej krivky, klikny kurzorom v grave neh ti tam ukaze na akych je to otackach a porovnaj s jazdnymi vlastnostami, ale vyzera to na turbo.
Skusal si radialnu a axialnu volu lopatiek?

Napsal: 13 črc 2011, 11:58
od marhan
Turbo je stary pul roku (kupovany novy), vule jsou v pohode. Ta turbodira v logu byla pri plnym plynu a vubec se to v akceleraci neprojevilo. Skube to jen pri mirnym pridani plynu kolem 2000ot (auto musi bejt zahraty, u studenyho to nedela) nebo kdyz se preradi na vyssi nebo nizsi rychlostni stupen a otacky spadnou nebo vylitnou prave k tem 2000 pak po pridani plynu to chvilicku blbne.. Ty prvni okamziky po prerazeni to pravdepodobne nezvlada regulace a proto to jakoby chvilkama prestane trosku tahnout a vyda to pri tom ty pazvuky. Bohuzel se mi to nedari nalogovat.. Zejtra jdu to servisu, tak uvidim.. :roll:

Napsal: 13 črc 2011, 15:30
od bafikk
Jelikož je pro mě turbo z odborného hlediska větší neznámá, jen tlumočím co mi bylo řečeno, turbo jako takové v pořádku, lopatky, žádná vůle. Ale regulace byla zarezlá, takže ta se čistila, něco se vyměnilo.

Napsal: 14 črc 2011, 06:20
od marhan
Jeste me napadlo, kdyz to ma spojitost s teplotou (dneska rano to zaclo cukat o hodne dyl a min nez kdyz bylo horko) nemuze to delat nejaky teplotni cidlo? Kdyz je totiz auto studeny, tak zadnej problem.. Nebo ze by to byla ta regulace, ktera po zahrati prestane spravne pracovat?

Napsal: 14 črc 2011, 16:17
od marhan
Tak jsem byl v autorizovanym servisu.. Diagnostika, aktualizace SW RJ, kontrola podtlakoveho vedeni motoru, zkusebni jizda. Pry po ty aktualizaci vsechno v pohode.. Ja pak ujedu 8km, auto se zahreje a zas skube a 1500,- v pr...

Napsal: 15 črc 2011, 15:30
od bafikk
Návrat do autorizáku a zeptat se co k tomu řeknou? Jinak když si měnil turbo, regulace zůstala původní? Pokud ano, co ji vyndat a poslat na zkouknutí odborníkům?

Napsal: 31 srp 2011, 18:41
od marhan
Vyřešeno :) Už měsíc ani škubnutí...Myslel jsem, že když jsem vyčistil EGR, takže ten to snad způsobovat nemůže a byly mi divný ty pazvuky, ale po zaslepení žádnej problém (snad DPFko nebude moc trpět...) Ještě jednou díky 12skvarka (nasměrování), chiptuning (soft) :)

Napsal: 29 zář 2011, 16:16
od dalas
tak ja mam stejny problem, od predesleho majitele tam byl chip, ten se dal pryc, nahran origo sw, zlepseni tak o 80%, jeden den to nedela vubec, druhy den to treba dvakrat cukne, dela to hlavne na dvojku kolem 1900 otacek v zaberu, jako kdyz se otevre obtok turba - turbo vypina a zapina a cuka to jak blazen, vse provazeno takovym chrcivym zvukem, kdyz jedu plynule na trojku 40 a 1500 otacek, tak nekdy zacne poskubavat sem a tam, ve skudce to bylo, pamet cista, hadice v poradku, regulace u turba chodi lehce, do nouzaku nepada, je pravda ze pri rozjezdu s malo plynem trosku zachrasti setrvak, ten na to pry nema vliv, auto ma najeto opravdu poctivych 69tkm, od mechanika mam radu hledat problem bud nekde v nafte nebo vzduchu, auto je v plne zaruce - ale kdyz nic neukazuje vag a vizuelne jsou hadice v poradku, tak na me servis kadi, bohuzel se zavada neprojevuje porad, je to 2.0tdi BMP DPF

Napsal: 29 zář 2011, 20:12
od jericho-3
Marhane, EGR se něčistí, ale zaslepuje...nevěřím na čištění tohoto vynálezu..Potrápil už tolik lidí.... :)

Napsal: 30 zář 2011, 05:48
od marhan
jericho-3 píše:Marhane, EGR se něčistí, ale zaslepuje...nevěřím na čištění tohoto vynálezu..Potrápil už tolik lidí.... :)
Ja prave myslel, ze kdyz vag nic nehlasi a egr je cistej, tak ze to delat nemuze.. A to byla chyba.. :) Jeste jsem mel strach o DPFko (ikdyz pokud vim, tak egr snizuje predevsim CO a nechtel bych ho zbytecne kuchat), ale zaneseni se drzi na stejnych % takze parada..

Napsal: 30 zář 2011, 07:16
od dalas
Takze mas na 100% potvrzeno, ze je to egr? Nerad bych je prudil a pak mi to bude delat porad. Co se stane, kdyz mu odpojim stekr, vyjma kontrolky na palubovce a zapis v pameti zavad?