ford transit 2,5 D a ted MB sprinter
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34084
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mi se hodně stalo že byl sekklý a otevřený egr, rozdělat zatlačít a hadičku odpojit, ucpat,
nebo navždy zaslepit, motor netáhne a jak píšeš jede max devadesát,
pak turbo, rozpoj hadici od turba ucpi díru rukou a přidej musí ti tlak odtláčet ruku jinak nemaká,
a taky vyměn palivák ten tomu plížení napomáhá

nebo navždy zaslepit, motor netáhne a jak píšeš jede max devadesát,
pak turbo, rozpoj hadici od turba ucpi díru rukou a přidej musí ti tlak odtláčet ruku jinak nemaká,
a taky vyměn palivák ten tomu plížení napomáhá
-
speedy800
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25 čer 2009, 20:45
- Bydliště: Vysočina, Pelhřimov
Egr jsem zaslepil plechovou podložkou - seklej nebyl. Jestli tlačí turbo vyzkouším až dnes večer a ten palivák určitě vyměním. No a pak se uvidí:-). Každopádně díky za tipy. Po včerejší příhodě, když jsem potřeboval odjet z chaty a nešlo to, stejně nevím, jestli si ho nechám. Od chaty potřebuju cca 30 metrů do kopečka po nezpevněný lesní cestě a jak bylo trochu vlhko, tak jsem se nemohl hnout - prostě leštička na parkety hadr:-). Po asi pátém pokusu jsem to vzdal a ze zoufalství nanosil dovnitř nad zadní nápravu asi 3 metráky šutrů....a pak jsem jel jak král, ale nechce se mi vozit zbytečně sem a tam 3 metráky šutrů....a v zimě bude asi úplně vymalováno.