O II probržďuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Honza Kolář
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se neseklDOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)
ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
slovacek.milos píše:ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se neseklDOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)
ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
a nebo ucpaný odvzdušňovák
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no tak když ti nekape tak ho vyšroubuju pokud to děláš to je už normálníDOLPH píše:slovacek.milos píše:ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se neseklDOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)
ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
a nebo ucpaný odvzdušňovák
-
Honza Kolář
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
Tak jak to dopadlo mám ten samí problém. Jen s tím rozdílem že jsem vyměnil celý třmen.Honza Kolář píše:mam koupenou opravnou sadu, v sobotu na to vletim, dnes jsem zkoušel jak na čepech chodí třměn ajestli se neseká a bylo to ok. Dam vedet o vikendu jak to dopadlo. Asi jeste pořídím i tu hadičku...
Díky
-
Honza Kolář
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
třmeny jsem pomocí opravné sady zrepasoval a je po problému. Nakonec jsem i našel, v čem to bylo. Ovládací páčka ručky se nevracela úplně zpět, ale od dorazu zůstala asi 2 mm. Ačkoliv je to neznatelné, ručka byla přitažená a tím to probržďovalo. Hlavní problém byl v tom čepu ovladače ručky. Ten nechodil úplně lehounce. Asi koroze hliníku, ten nabyl a čep v díře přitáhl. Bylo to opravdu neznatelné, ale bylo to tak. Zkoušel jsem ještě jezdit s vypřaženou ručkou naklepanou na doraz (před opravou) a problém byl pryč.
Kolca
Sakra, tak to bude jiný problém, mě ručka jde až na doraz, pro jistotu jsem jí odpojil a opravdu je pořád páka na doraz. Třmen je nový originál. Starý třmen jsem zkoušel a funguje, takže nemyslím že by byl problém v třmenu, Zítra zkusím ještě hadičku k třmenu.Honza Kolář píše:třmeny jsem pomocí opravné sady zrepasoval a je po problému. Nakonec jsem i našel, v čem to bylo. Ovládací páčka ručky se nevracela úplně zpět, ale od dorazu zůstala asi 2 mm. Ačkoliv je to neznatelné, ručka byla přitažená a tím to probržďovalo. Hlavní problém byl v tom čepu ovladače ručky. Ten nechodil úplně lehounce. Asi koroze hliníku, ten nabyl a čep v díře přitáhl. Bylo to opravdu neznatelné, ale bylo to tak. Zkoušel jsem ještě jezdit s vypřaženou ručkou naklepanou na doraz (před opravou) a problém byl pryč.
Díky
-
losfazeros
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
mně na caddy II loni pořád brzdilo přední pravý kolo, třmen sem rozebral vyčistil, poté šla nová hadice, potom i trubka a nakonec, světe div se byl vhajzlu hlavní brzdovej válec
od tý doby pokoj,ale to je stará vrána-1997 bez abs
od tý doby pokoj,ale to je stará vrána-1997 bez absVW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Tak vcera jsme vsechno vzadu na levem rozdelali, zkontrolovali, vycistili, proste vsechno chodi ... Jen jsem si pak vsimnul ze desticky ( zimmerman ) jsou do cca 1/3 odlepene od sveho kovoveho zakladu a ten kraj se mirne odchlipuje ( mezera cca 0,5-0,7 mm), zajeli jsme rychle pro nove - Ferodo Premier, jine nemeli... Vymena, pak jsem s tim jel a vse se zdalo OK, dnes rano take, odpoledne take to kolo extremne nehralo ... Drive se na tom nedala udrzet ruka, ted to je vlahe ...
Jen proste to lefve kolo - kotouc je teplejsi nez to prave, i ted ... opravdu uz nevim co s tim muze byt...
Muze byt zavdusnene ESP ?
Mam ho totiz nedavno dodelavane, nicmene dle diag bez chyby a test funkcni ...
A hlavne to auto pribrzdovalo i bez zapnuteho zapalovani a tlak v systemu nedrzelo ...
Mohl se tim prehrivanim ( 2x se z toho az hulilo ) poskodit nejak trmen?
Jinak je vzdadu na brzde vse mimo drzaku trmenu nove, drzak je vycisten a poradne namazan ...
Nemuze se ted ten kotoux hrat, protoze uz je prepaleny a zmenila se jeho vnitrni struktura ?
Diky moc za rady, fakt uz jsem z toho nestastny ...
Dan
PS : Nemuze to delat ten hlavni brzdovy valec ?
Jen proste to lefve kolo - kotouc je teplejsi nez to prave, i ted ... opravdu uz nevim co s tim muze byt...
Muze byt zavdusnene ESP ?
Mam ho totiz nedavno dodelavane, nicmene dle diag bez chyby a test funkcni ...
A hlavne to auto pribrzdovalo i bez zapnuteho zapalovani a tlak v systemu nedrzelo ...
Mohl se tim prehrivanim ( 2x se z toho az hulilo ) poskodit nejak trmen?
Jinak je vzdadu na brzde vse mimo drzaku trmenu nove, drzak je vycisten a poradne namazan ...
Nemuze se ted ten kotoux hrat, protoze uz je prepaleny a zmenila se jeho vnitrni struktura ?
Diky moc za rady, fakt uz jsem z toho nestastny ...
Dan
PS : Nemuze to delat ten hlavni brzdovy valec ?
Co všechno tam máš nové. Konkrétně.danikd píše:Tak vcera jsme vsechno vzadu na levem rozdelali, zkontrolovali, vycistili, proste vsechno chodi ... Jen jsem si pak vsimnul ze desticky ( zimmerman ) jsou do cca 1/3 odlepene od sveho kovoveho zakladu a ten kraj se mirne odchlipuje ( mezera cca 0,5-0,7 mm), zajeli jsme rychle pro nove - Ferodo Premier, jine nemeli... Vymena, pak jsem s tim jel a vse se zdalo OK, dnes rano take, odpoledne take to kolo extremne nehralo ... Drive se na tom nedala udrzet ruka, ted to je vlahe ...
Jen proste to lefve kolo - kotouc je teplejsi nez to prave, i ted ... opravdu uz nevim co s tim muze byt...
Muze byt zavdusnene ESP ?
Mam ho totiz nedavno dodelavane, nicmene dle diag bez chyby a test funkcni ...
A hlavne to auto pribrzdovalo i bez zapnuteho zapalovani a tlak v systemu nedrzelo ...
Mohl se tim prehrivanim ( 2x se z toho az hulilo ) poskodit nejak trmen?
Jinak je vzdadu na brzde vse mimo drzaku trmenu nove, drzak je vycisten a poradne namazan ...
Nemuze se ted ten kotoux hrat, protoze uz je prepaleny a zmenila se jeho vnitrni struktura ?
Diky moc za rady, fakt uz jsem z toho nestastny ...
Dan
PS : Nemuze to delat ten hlavni brzdovy valec ?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D