tlaky přeplňování a životnost turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

agb

Příspěvek od lapsho »

Bavime sa o tom,ze vsetko ostalo povodne zo 66kW Octavie jedine co nejaky picus vlozil RJ do auta. Pri kupe vravel, ze je chipovane a kedze som nemal pri sebe VAG tak som nemal moznost zistit oznacenie RJ a softwaru a,ze len bola vymenena jednotka.Po zisteni mi tvrdil,ze je to kvoli zvyseniu vykonu. No to sotva. Takze jednoznacne vravis,ze tento 66kW s 81kW RJ nema vykon ani ako 66kW ??? takze davkovanie nafty, casovanie,regulacia tam vobec nemaju optimalny chod ako 66kW motor s povodnou RJ? Lebo skutocne to auto ide mizerne rovina alebo stupanie.
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Přesně tak, hoď tam origo jednotku a bude to OK. Z hlavy nevím, ve kterém roce se tyto motory, co máš ty dělaly, ale tuším, že je to ještě stará neflashovací jednotka, ty se hůř sháněj a jsou dražší. Takže se možná oplatí si nechat dát do té co máš teď origo soft k motoru a nebo, což by bylo asi nejefektivnější, rovnou udělat chip.
lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od lapsho »

Kornout píše:Přesně tak, hoď tam origo jednotku a bude to OK. Z hlavy nevím, ve kterém roce se tyto motory, co máš ty dělaly, ale tuším, že je to ještě stará neflashovací jednotka, ty se hůř sháněj a jsou dražší. Takže se možná oplatí si nechat dát do té co máš teď origo soft k motoru a nebo, což by bylo asi nejefektivnější, rovnou udělat chip.
r.v.je 2003-2004 takze by tam mali byt 038906012HA podla jedneho udaju sa od 08/04 montuju do octavii .................HA. HC je pre 81kW tu mam ja v aute.
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak k tomu dej nový trysky a je to, se sprint 764, budeš mít asi 125k, trysky ze 66kW motoru na jednotce z 81kW, to je utrpení, už jsem s takovým autem taky přišel do styku
lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

alofv

Příspěvek od lapsho »

vymenou trysiek sa to zlepsi alebo ako sa zlepsi cely proces v motore? pozeram ze 764 su pre 110kW a 520 pre 81kW.
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Úplně optimální by bylo osadit trysky Sprint764 jak píše Huml a následně odladit SW podle konkrétního chování motoru.

Máš bohužel problém, že máš na mašině jednotku z 81kW v kombinaci s tryskami 66kW - to k sobě nejde.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ten soft by ani řešit nemusel, opravdu by stačily jen ty sprint 764 a proti tomu jak to asi teď nejede to bude po výměně raketa
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

[quote="scream"]BHmotor: nechci rejpat, ale ty soutěžís o nejvetší počet příspěvků za nejkratší čas? když opomenu hodnotu tech příspěvků, která vetšinou neni valná.

No prave som si pozrel príspevky BH motor a tvoje-SCREAM. Myslim ze si trochu strelil capa,pozri sa na historiu tvojich a jeho a zamysli sa,kto dal viac odbornejsich prispevkov. NO COMENT
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

abc

Příspěvek od lapsho »

Je asi blbe sa pytat ci spotreba klesne ked tam vlozim trysky. Turbu to moze nejako ukratit zivostnost?
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

může to být s podivem, ale je možný, že spotřeba klesne, turbu výměna trysek nijak neublíží, bude tlačit pořád stejnej tlak
lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od lapsho »

Ja mam spotrebu v meste 8l a kamos so Superbom 96kW o malo mensiu. Rozdiel vo vykone sa je asi zbytocne popisovat. Ide to proste hruza. Furt tlacim a tlacim do pedalu...
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

lapsho píše:Ja mam spotrebu v meste 8l a kamos so Superbom 96kW o malo mensiu. Rozdiel vo vykone sa je asi zbytocne popisovat. Ide to proste hruza. Furt tlacim a tlacim do pedalu...
tak spotreba Ti urcite klesne z tych 8. zalezi jak budes jazdit.
lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od lapsho »

Vie mi nikto zo Slovenska povedat kde sa daju zohnat PP764 trysky? Skusal som hladal a nenaslo nic len v Cechach powerdiesel.cz .
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Myslím si, že BH motor (zde na fóru) by mohl mít. :)
Nebo pokud to máš blíž do Brna, tak Huml.
GIV Variant TDi ???kW
lapsho
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28 říj 2007, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od lapsho »

Zdravim Vas. Ako som uz pisal rozmyslam nad tymi tryskami Sprint 764 alebo PP764. Nahodne som si prezeral stranku diesepower.cz konktretne
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 4&setup=10
a pise,ze Cena od : 6000 Kč (7140 včetně DPH)

Úprava pro 90hp tdi motor koncernu VW. Výměna turbodmychadla s regulací obtokem za turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek.

Úprava vhodná pro vozidla, která mají instalován "starší" systém regulace turbodmychadla obtokem. Jedná se o TDI motory 66kW/90hp.

Některé novější modely těchto motorů, především novější platforma Golf4/Octavia, již mají instalována turba s variabilní geometrií (Motory s kódem ALH). Ja mam motor s oznacenim ALH č.m. 926992 a mam 66kW r.v.2003 takze mam turbo s variabilnymi lopatkami? Teraz som uplne asi mimo
kupim nove auto a mam to vsetko v pici....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“