Stránka 2 z 2

Napsal: 01 lis 2011, 19:33
od Jake
hm...jsem z brna ...to asi nic

Napsal: 26 pro 2011, 10:28
od ROMIK
skymann píše:Netreba nikde jazdit ,da sa urobit aj na mieste ako vacsina novych commonrailov.
Jak,přez co?

Napsal: 13 led 2012, 12:04
od Darfen
Jake píše:hm...jsem z brna ...to asi nic
Pokud máte zájem, pomůžu Vám. Jsem z Vyškova. Napište kdyžtak SZ

Napsal: 13 led 2012, 14:15
od Jake
je to dost starej prispevek :-) ale dikec

Napsal: 15 led 2012, 17:43
od marhan
A jak se liší 75 kanal 3 pole od 68 kanalu 2 pole? Protože ta 75/3 mi ukazuje 0 a 68/2 mi ukazuje 48 a co vim, tak 68/2 by melo bejt množství popele v gramech a max. zaplnění je 60g, pak se s tim už musí něco dělat... Co tedy představuje ten 75 kanál za hodnoty?? Dík

Napsal: 06 kvě 2013, 09:57
od Pepa1111
Roman 101 píše:
Jake píše:ted se mi rozvitila kontrolka na Octavce III. 1.6 crdi ale nevim jak vynutit regeneraci funkce kodovaní II je šeda nejde použít a bezpečnostní přístup nebere ani 21295 ani 10016 ...neví někdo postup?dik
jestli se budeš pohybovat blízko Hranic na Moravě tak ti pomůžu
Taky by mě to zajímalo, funkce kodování je šedá nejde zadat žádné číslo.
Vag mám origo.

Napsal: 06 kvě 2013, 18:47
od Pepa1111
Tak jsem zkoušel i "bezpečnostní přístup-16" a login 27971 a pořád to píše že nemůže odeslat seed.
Auto má natankováno plnou nádrž.

Nikdo neřešil regeneraci na Superbu II 2010 2.0 CR .

Napsal: 08 kvě 2013, 22:20
od jurki888

Napsal: 10 kvě 2013, 09:49
od Pepa1111
Tak jsem to nakonec vyřešil, bylo špatné čerpadlo na vodu, a bez toho mi nešla spustit regenerace.
Po opravě proběhla regenerace bez problémů.
Kdyby s tím měl ještě někdo problém napište, poradím.

Napsal: 16 kvě 2013, 05:22
od volk
Ahoj! Vcera som riesil vynutenu regeneraciu 2.0 Tdi CR s filtrom zaplnenym nad 45 g,presnejsie 47 g.Existuje moznost ,ako to obist a vynutit regeneraciu aj v tomto pripade?

Napsal: 16 kvě 2013, 07:31
od origoš
Vymontovat a stlačený vzduchem vyfoukat část sazí. Napřed zezadu. Připrav se na pěknej bordel okolo, tak to nedělej tam, kde by to vadilo. Potom namontovat a zkusit regenerovat. Mně se to tak podařilo a maká.

Napsal: 16 kvě 2013, 13:55
od volk
Ok. Vdaka za radu,aj mna to napada ako riesenie aj ked asi najpracnejsie. ;) Apropo pozeral som 1.6 Tdi CR,ale moja orig. 11.11.2 CZ neponuka kod pre bezp.pristup,ani pre kodovanie/regeneracia jazdou/.Ma niekto uvedene kody,pripadne na ktorom kanali urobit zakladne nastavenie pre regeneraciu pocas statia? Dik za rady.

Napsal: 26 lis 2019, 16:38
od sf777
Cauko.
Vedeli by ste mi poradit ohladom DPF? Jedna sa mi o skupinu 75pole 3.
Ako rychlo to ma stupat. Mne sa zda ze mi tatao hodnota dost rychlo stupa. Ked dosiahne hodnotu 45% spusti sa reg. Ak treba poslem aj nejake logy.
Ma niekto popripade passat BMR 125kw a bol by ochotny urobit log?
Dakujem.