Vysoká spotreba VW Sharan 2.0TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

DPF je zaplneny na 15%, volnobeh bez klimy 0,6 a s klimou 1,0.
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Klidně by to mohl být termostat. Pokud bude vykazovat nízkou teplotu, ŘJ bude dávat víc nafty = vyšší spotřeba

Zkontroluj, nebo si nech zkontrolovat předvstřik. Ovšem nespoléhej na měrky. Vím o několika případech, včetně mého, kdy rozvody postavené na měrkách měly špatný předvstřik. Srovnal jsem to pomocí VAGu a spotřeba klesla o 1 litr. Jak na to najdeš tady.

Pneu na spotřebu mají vliv, i když ne tak razantní. Tenhle rozměr osobně jsem foukal na 3,5 P a 3,2 Z. Pokud jsem dal míň, cítíl jsem, že to není ono. Zkrátka měly větší valivý odpor. Stačilo na známém úseku vyhodit kvalt a dojel jsem méně než na původních 15. A navíc se blbě sjížděly. Po návratu k původním 15 spotřeba klesla.

V každém případě nespoléhej na palubák, ale na klasiku z plné do plné nádrže.
VW Sharan
1.9 TDI PD
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Ako sa kontroluje predvstrik na PD???
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Motorová jednotka, měřené hodnoty, kanál 4, pole č. 4, ideálně aby tam bylo 0
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

A ak tam nula nebude? Treba pootocit cerpadlom, alebo ako?
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pootočit vačkou
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Takze je tam nula- predvstrik ok. DPF je na 15% zaplneny- takze asi tiez ok. Ale cez vag pise, ze teplota motora je vzdy medzi 85,5 a 86,5 C. Nie je to malo? Nebude to predsa termostatom?
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Oprava, ten predvstrik nie je ok. je tam zaporna hodnota a dosť vysoká, myslím že až -3,2.... Takže asi bude treba pootočiť vačku.... Ale vymením aj termostat- ta teplota 86 C sa mi nejako nezda......
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ten termostat nech, nebo kolik by jsi chtěl teplotu? 86 je naprosto ideální, jestli se zahřívá dobře tak není důvod ho měnit
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
scharan2000
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 08 čer 2009, 07:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od scharan2000 »

a ja mam zase hodnotu +2.9,je to moc??
Audi A3 sporback r.v.06, 1.9TDI,77KW,uprava profituning na 107KW 320NM uz len spomienky
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Asi ano, že vraj ma byť nula, max.0,5. Čím väčšia hodnota do mínusu, tým stúpa spotreba. Do plusu neviem....
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Přesně tak. Ideál je nula, ale je to moc citlivé, takže někde kolem nuly, co nejblíže. A protože se hodnota bude časem přesouvat do záporné hodnoty, nevadí, když se nastaví +0,3 - +0,5.
VW Sharan
1.9 TDI PD
Uživatelský avatar
scharan2000
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 08 čer 2009, 07:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od scharan2000 »

super chalani takze to treba posunut.Dakujem a spotrebu mam tiez vyssiu.a rozvody su na nule.
Audi A3 sporback r.v.06, 1.9TDI,77KW,uprava profituning na 107KW 320NM uz len spomienky
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Ešte jedna otázka. Po uvolnení tých 3 skrutiek a pootočení vačky (bez uvolnenia hlavnej matice vačkového kolesa) je potrebné urobiť aj nastavenie rozvodov alebo nie? Typujem že nie, len si chcem byť istý.... Ďakujem
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Haloooo
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“