Stránka 2 z 7
Napsal: 08 srp 2011, 16:42
od tomino
novy VB na leona 1M neco kolem 15k .... kdyz jsme u toho repas vs nove ...co se vsechno meni pri repasu? celej stred s loziskem a vrtulkama a zustane jen obal? obalu se muze neco stat? nejak se " vychodit" jako ze uz nedava takovou kompresi jako nove? protoze jestli ne

tak v podstate repas pri vymene celeho stredu = nove turbo

Napsal: 08 srp 2011, 16:46
od Smoke
ložiska i vrtule nové, ale asi už ne z orig dílů ale druhovýroba (?)
Napsal: 08 srp 2011, 16:46
od Vici
když pomineme ostatní, mám pocit že Garrett náhradní díly pro tato turba nedodává... (?)
Napsal: 08 srp 2011, 16:50
od Vici
tak to jsme pěkně stihli

Napsal: 08 srp 2011, 16:57
od tomino
druhovyroba je horsi jak od garrettu nebo je to kvalitou srovnatelny?
Napsal: 08 srp 2011, 18:16
od TDI tech
Ako je to jedno, odicialne garet nedodava ND na VGT turba. tot vsojo. Spustu veci sa da ale pouzit z obycajnych turb. A ta hadica sa moze lisit podla dtoho ci to VB je z Euro3 alebo Euro4. Euro4 ma ten ochladzovac spalin a bajonet ma vyvedeny dole. Euro3 nema chladic spalin a bajonet na vyvedeny na stranu. Takze je potrebne zohnat spravnu hadicu. Pouzitim redukcie sa ta obycajna hadica uz nejako prisposobit da.
Napsal: 09 srp 2011, 13:27
od Leon/kissiakos
takze je lepsie kupit ogiro VB ako davat repas ...dik..

Napsal: 10 srp 2011, 11:12
od TDI tech
Nerozumies ze nieje VB ako VB. Vsetko je rovnake no podla emisnej normy sa moze lisit vytlakom z kompresora. Bud ma bajonet do starny alebo dole. Iba tolko
Napsal: 10 srp 2011, 11:40
od subz3ro_tdi
netreba zabudat ze existuje aj V-B (ci uz nove, alebo repas)... tam uz je ta kvalita vskutku individualna

Napsal: 10 srp 2011, 12:41
od puci
subz3ro_tdi píše:netreba zabudat ze existuje aj V-B (ci uz nove, alebo repas)... tam uz je ta kvalita vskutku individualna

čo máš na mysli Stano, čínu????
Napsal: 10 srp 2011, 12:46
od puci
Ja osobne by som išiel do nového a dal prevážiť, pokiaľ sú na to financie. Repasi, čo som videl, stáli všetky za hovno, (možno som mal šťastie), zle ponastavované červíky, vybehané rýhy od vgt a pod.
proste raz je to stará súčiastka a často zle repasovaná.
Napsal: 10 srp 2011, 14:17
od Smoke
já si teda nestěžuju, repas od andreho, už asi 3rokem a stále v supr stavu.
nové prej už maj distnační kroužek (jako VA) a ten se časem zkroutí a zadrhne regulaci, prej. staré VB to neměli, jednolité
Napsal: 10 srp 2011, 15:06
od subz3ro_tdi
puci píše:čo máš na mysli Stano, čínu????
myslim VB diely vo V obale

Napsal: 10 srp 2011, 15:22
od VirusNo5
prosim vas a ked chcem do svojej octavy dat turbo z 96kw , tak je tam taka ista redukcia na tu hadicu ako z VB ? popripade kupil by som, kto ma na predaj? diik

Napsal: 10 srp 2011, 22:04
od 1pavel
pokud je v repasovaném turbu vše vyměněno , náležitě vyváženo , seřízená plechovka na mašině , funguje a má životnost min. jako nové