Stránka 2 z 2

Napsal: 04 úno 2007, 00:37
od Radim205D
MirekX píše: když se občas utrhne nějakej kus usazenýho bordelu,tak vám to to měření ovlivní a nevyjde to.
asi takhle E320CDi (rofl)
Obrázek

červená linka RO
modrá linka Nafta

Napsal: 11 úno 2007, 18:55
od JanCI
MirekX píše:jo a kdo jezdíte laxně,tak cestou na emise tomu dejte kouř, ať z vejfuku vylítají saze,jinak vás tam budou trápit dlouho.Musí vyjít 3 měření za sebou v nějaké toleranci, jinak se zkouší znova. a když se občas utrhne nějakej kus usazenýho bordelu,tak vám to to měření ovlivní a nevyjde to.
zaujima rada:D
:D

Napsal: 11 úno 2007, 19:22
od SLÁDEK
Ahoj,
tak už mám doma Almeru 2,2 TDi a začnu s přestavbou.
Mám tam katalyzátor - nebude mu olej vadit?

Napsal: 30 led 2014, 08:17
od 103kuba
Je to sice staré téma, ale chtěl jsem se podělit a nezakládat nové. Pro ty co na fóru hledají se to bude hodit. Zkušenost z emisí. Motor 1.9D z feldy se vstřikovací soustavou Bosch v passatu. Emise na směs asi 10% nafta, 10% benzín a 80% rostliný olej z kauflandu. Limit na akceleraci (dle TP pro motor aaz, turbodiesel) 2,9 a výsledek 0,5, volnoběh limit 0,5 a výsledek 0,0x už nevím, ale o řád nižší. Motor je teda v top kondici - po rozvodech, seřízení, nové trisky, dobré tlaky, nežere olej.... Takže kdo má pochybnosti že to projde a budou mu to tam trápit dlouho tak doporučuju před tím klidně ten olej dát, zahřát to a trošku protáhnout pod plynem...