Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Mělo by na něm být zezadu číslo 037 105 273CKindlik píše:a už můj snad poslední dotaznevíte jak poznám ten jednohm setrvák z toho tdi 1Z ? abych to koupil správně , ten určitě kupovat novej nebudu tak ať mě někdo nenapálí , kdyžtak zda na něm je něco vyraženo co ho označuje , počet děr atp... díky
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Re: Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní
cusa, ja mam ASV 81kw a spojku mam VR6 + 1Z setrvak - facha to uplne normalne a nic upravovat nemusis proste sundas seriovou spojku a prdnes tam ten setrvak + lamelu a pritlacak z VR6Kindlik píše:Jde mi o to , že chci dávat na G III spojkovou sadu z VR6 a mám TDI AFN a tam je prej už dvouhmot. setrvák a prej se to předělává na jednohmotnostní z TDI 1Z ? Jde to určitě ? Díky za rady , kdyžtak co je potřeba upravit a včem bude změna ? zda to něčemu vadí
a ta lamela - seriova spojka ma mekci oblozeni, kdyz to nakrmis budes mit velkej kroutak (ja mam kolem 350 Nm coz neni zas tak moc) a tu seriovou spojku zlikvidujes za pul roku, je to vozkouseny, ta VR6 je tvrdsi a mela by to vydrzet, jak rikam, ja ji tam mam a zatim nemam zadny problemy - neklouze vubec (najeto 13tis)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation

novej kupovat nebudu určitě