Stránka 2 z 2

Napsal: 27 srp 2011, 21:15
od mich
Jasně. V servisu jsem byl a nic tam nezjistili. V peugeotu by to asi vyřešili ale to by byl ranec. Ja samozřejmě vím jak to funguje. Jde jen o to kde to čidlo je a jestli vůbec. Ale když vím že tam je (podle katalogu peugeot service) tak jen zbývá určit kde má být. Protože nejspíš má být v levo(u řidiče) u blatníku nahoře vedle palivového filtru jenže tam je jenom konektor a štefty a nic víc. takže když ho seženu a bude pasovat na konektor bude zbývat jen ho propojit s tlakem turba ale to taky nevím kde to hledat kam se ta hadička napojuje. Proto doufám že tady bude někdo kdo má toto auto a nejlépe pošle fotky. To by mi moc pomohlo.

Napsal: 28 srp 2011, 11:06
od dav55
pokud by chybelo cidlo, tak pochybuju, ze jednotka nevypise chyby. napis kod motoru kw, rok a ja se podivam jestli nemam nejake info.

Napsal: 28 srp 2011, 17:06
od mich
Jj to je fakt divne. Ale to čidlo tam určitě není. A v katalogu peugeot zase je. Tak je to divné. Každopádně jsem ani nenašel žádné přípojné místo na tu hadici co by k tomu vedla. Na diagnostice se měří tlak a je stále cca980. Jinak to foukání byla prasklá hadice přímo u turba. Taková malá cca 5cm. Nebylo to moc vidět ta prasklina ale nakonec je to opravené. Nicméně pořád trvá závada že se motor při otáčkách na neutrál 2700ot. a v záběru 2200ot. začne zadrhávat a kolísá to na o 300ot. a z výfuku se valí hustý bílý dým. Všechny hodnoty jako teploty atd. jsou na diag v pořádku. Váha ukazuje taky dobře. Při tom na vstřiky jde i při tom kolísání pořád signál změřený přes osciloskop a nevynechává. Takže to ta jednotka nějak řídí to kolísání.

Napsal: 28 srp 2011, 18:22
od dav55
tak si dej k cerpadlu pruhlednou hadicku a podivej se zda to neprisava vzduch.

Napsal: 01 zář 2011, 22:24
od mich
Tak už jsme přišli na to čím to je. Na potrubí mezi turbem a sáním je taková klapka. omezování turba. Tato klapka se z nějakého důvodu pomalu otevírala a když byla málo otevřená tak to prostě cukalo. Bohužel jsem vzal šroubovák a pokusil se jí otevřít natvrdo ale klapka se rázem asi utrhla a lítá jakoby navolno bez pérka. Nemá někdo zkušenosti s touto klapkou. (jde opravit nebo výměna?) a co riskuju když to nechám nefunkční ale plně otevřené takže to už neškube.

Napsal: 02 zář 2011, 07:25
od dhfool
To je zdechací klapka! Žádné omezování turba, šmarja kdo ti to dělá ?!?
Normáně tu klapku vykuchej. A fofrem, než ti ji sežere motor.

Napsal: 02 zář 2011, 07:32
od vladosr
na tej klapke sa zasekava hriadelka , ak to nie je velmi znicene , tak sa to da opravit....obmedzuje ti to vzduch a auto je lenive

Napsal: 02 zář 2011, 08:37
od dhfool
vladosr píše:na tej klapke sa zasekava hriadelka , ak to nie je velmi znicene , tak sa to da opravit....obmedzuje ti to vzduch a auto je lenive
Vyhoď ji ven. Už jsem kvůli tomu dělal 2 motory.

Napsal: 02 zář 2011, 11:08
od mich
ok kuchnu to

Napsal: 02 zář 2011, 11:14
od mich
Děkuju všem. Auto teda jede v pohodě. Ani nesyčí ani necuká. Každopádně bych chtěl všechny upozornit na tuto hlavní věc která mi dala zabrat.
Peugeot boxer 2.0hdi 62kw nemá nikde snímač tlaku sání. Vystačí si s váhou vzduchu asi pro to že nemá intercooler.

Napsal: 18 čer 2015, 20:46
od JARDA2
mám asi obdobnej problém, p.boxer 2,2hdi 74kw 2004 jede v poho žádný škubání ale syčí syčí syčí.hledám ale nemůžu najít kde syčí