Stránka 2 z 6
Napsal: 29 srp 2011, 18:12
od kybosdieselpower
MirekX píše:zkusil bych se podívat do sání a na EGRventil, jestli jsi jezdil 150 tis se spotřebou 4,2 , tak tam asi bude slušnej humáč
EGR ventil kontrolovali a jak jsem jim koukal přes rameno, tak se mi i to potrubí za ním jevilo jako docela čisté.
Napsal: 29 srp 2011, 18:15
od kybosdieselpower
dhfool píše:Napiš odkud jsi, a třeba se tady na foru někdo ozve, kdo to alespoň normálně naloguje. Takhle je to vaření z vody.
Jsem ze Šternberka (Ecce homo).
Napsal: 29 srp 2011, 18:20
od dibarbora
Garaznici, zase na rozdiel od mechanikov v autorizaku dokazu pouzit sedu mozgovu koru a poruchu diagnostikovat na zaklade uskutocnenych merani.
Takze ked chces opravit tak zajdi do autorizaku a nech ti z tej stodoly vyberu novy EGR ventil, nove sanie, novy katalyzator, nove turbo, vahu vzduchu, elektro ventily podtlaku.............. a mozu zacat vymienat a skusat, ked nevedia spravit poriadnu diagnostiku a merania.
Vyssie mas napisane ktore veci to mozu sposobovat, pokial to nebude mat seriozne nalogovane, tak mozes zacat postupne od najlacnjesich veci.
Vycistit sanie + EGR, poriadne pozriet turbo.........
Napsal: 29 srp 2011, 18:27
od kybosdieselpower
mir77 píše:Vím, že to sem moc nepatří, ale stejně bych doporučil radši auto svěřit právě nějakýmu garážmistrovi, než takovýmuhle molochu. Tratíš na tom velký peníze a výsledek je nejistý. Když si zde na f´´oru pročteš pár témat, tak zjistíš, že v autorizovanjech servisech se jim většinou odstraˇˇnování špíčků moc nedaří

Mám s garážmistry špatné zkušenosti. Dřív jsem jejich služeb využíval. Ale potom, co mi při generálce motoru na Favoritu 136l namontovali do motoru písty ze 135 (s deflektorem) a půl roku mi tvrdili, že se motor musí zajet a Favorit nechtěl překročit 90km/hod ani po 5000km a přitom měl spotřebu 12l/100km, jsem se zařekl, že s garážmistry končím. Rozdíl ceny opravy mezi značkovým servisem a garážmistry jsem útrpně projel v benzínu navíc.
Napsal: 29 srp 2011, 18:36
od kybosdieselpower
dibarbora píše:Garaznici, zase na rozdiel od mechanikov v autorizaku dokazu pouzit sedu mozgovu koru a poruchu diagnostikovat na zaklade uskutocnenych merani.
Takze ked chces opravit tak zajdi do autorizaku a nech ti z tej stodoly vyberu novy EGR ventil, nove sanie, novy katalyzator, nove turbo, vahu vzduchu, elektro ventily podtlaku.............. a mozu zacat vymienat a skusat, ked nevedia spravit poriadnu diagnostiku a merania.
Vyssie mas napisane ktore veci to mozu sposobovat, pokial to nebude mat seriozne nalogovane, tak mozes zacat postupne od najlacnjesich veci.
Vycistit sanie + EGR, poriadne pozriet turbo.........
Vyměnit na zkoušku váhu je legrace, ale kdyby někdo šáhl do katalyzátoru, tak to u desetiletýho negarážovanýho auta, co vyjíždí v každým počasí skončí výměnou celýho výfukovýho systému od motoru až po koncovku. A to možná zbytečně, protože nikdo neví čím to vlastně je.
Napsal: 29 srp 2011, 18:39
od fenix85
a co vstřiky?po 300 000km by už si mohly zasloužit kontrolu
Napsal: 29 srp 2011, 18:41
od kybosdieselpower
fenix85 píše:a co vstřiky?po 300 000km by už si mohly zasloužit kontrolu
Jakým způsobem se kontrolují?
Napsal: 29 srp 2011, 18:46
od dibarbora
to:kybosdieselpower
Vsetky veci co pises su pravdive, ze na starom aute taketo riziko hrozi. Ale pokial nebudes mat spraveny seriozny analyzovaný LOG tak iny sposob ti nezostava len menit a skusat od lacnejsieho k drahsiemu. Nie je umenie vymenit, ale vediet co vymenit, zatial sa tu vari z vody.
Napsal: 29 srp 2011, 18:47
od fenix85
se vstřikama chdim do bosch servisu
Napsal: 29 srp 2011, 18:57
od kybosdieselpower
fenix85 píše:se vstřikama chdim do bosch servisu
Kolik chtějí za kontrolu?
Napsal: 29 srp 2011, 19:01
od kybosdieselpower
dibarbora píše:to:kybosdieselpower
Vsetky veci co pises su pravdive, ze na starom aute taketo riziko hrozi. Ale pokial nebudes mat spraveny seriozny analyzovaný LOG tak iny sposob ti nezostava len menit a skusat od lacnejsieho k drahsiemu. Nie je umenie vymenit, ale vediet co vymenit, zatial sa tu vari z vody.
Co představuje seriózní log? Pokud je to jen otázka kablíku za 1000, tak to bych asi byl ochoten investovat, abych si to mohl nezávisle nalogovat.
Stačí tohle?
http://www.vag-com.cz/zbozi/3593/Adapter-OBD-SUB.htm
Napsal: 29 srp 2011, 19:02
od fenix85
u PD nevim.to auto ti kouři z vyfuku?a když tak jaka barva kouře?
Napsal: 29 srp 2011, 19:04
od fenix85
tan kabel mam doma a mně nefunguje
Napsal: 29 srp 2011, 19:10
od kybosdieselpower
fenix85 píše:u PD nevim.to auto ti kouři z vyfuku?a když tak jaka barva kouře?
Je to nečipovaný nekuřák. Na nedávno dělaných emisích se tvářil, jako by právě sjel z výrobní linky.
Napsal: 29 srp 2011, 19:12
od kybosdieselpower
fenix85 píše:tan kabel mam doma a mně nefunguje
S jakým autem a jakým PC?
Byl by k mání alespoň na zkoušku?