Zkus kontaktovat prověřené dodavatele typu Laďas, BugsBunny, JendaT4...
občas se namanou díly známého původu a stavu, např. u Laďasa servisované auto po totálce apod.
Tak tady můžu dát reference, na firmu milana straky, Noví malín, opravy motorů. Motor mi zgenerálkovali asi za necelích 14 dní. Dali všechny nové ventily, udělali sedla. vyměnili hydroštely, vššechny gufera, nové rozvodové kolo.. ostatní díly přemeřily a vše ok. klikovku opravily.. celková cena 14000 i s rozvodama. Od opravy najeto 6000 km a všechno šlape skvěle... Mohu jen a jen doporučit
mě dělali páni v brně GO na zadřenýho opla 1.7 td, cena byla 16000,-, taky jsem byl ze začátku spokojenej, ale po chvíli (těsnění pod hlavou - replika - šunt)...když jsem si ho doma měnil, tak písty staré, každý jinak vysoko, ventily taky staré...pak začal téct simerink na klice replika, potom začla téct vana...těsnění replika ...vše během prvních tisíc km... příště takhle
doufám že nebudeš stejný případ
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
snad to něco takového nebude. Dali mi krybici se starejma dílama, kde byli simeringy, ventily, šrouby z hlavy, veškerá těsnění atd. rozvodovej řemen novej je continental... jinak mi taky krásně všechno vyčistili nejspíš ultrazvukem, nastříkali blok a dokonce i řemeničky. u zabaleného motoru bylo i přibalené veškeré nové těsnění( pod sání, výfuk, o kroužky pro příruby).. teď jsem udělal i novej vejfuk nerez 70mm průměr, dal filtr green a hopla, spotřeba mi spadla na krásnejch 5,5 litrtu a to je asi u šharana zázrak.. .o))
já bych navštívil kovošrot tan nechal holej motor a koupil jinej!!! takhle tě to bude stát jednou tolik a dvakrát tolik času!! takhle koupíš přehodíš a druhej den jezdíš!!!!
s těma generálkama je to zlý, pokud bude blok vypraskanej, stejně bys měl dát o řád nebo dva větší písty a na ty to pak vyhonovat nebo mít dobrý písty a nechat vyvložkovat blok a vyhonovat, je to ale úplně za jiné peníze pak....
generálka za 14000 memůže pokrýt nové písty nebo vyvložkování, ono když se to jen "přepráší" na honovačce a dají se nový kruhy taky dobrý, ale nikdy už to tolik nevydrží
těch motorů jsme dělali svýho času mraky ( uno 1.3D, VW Golf 1.5D,1,6D/TD), většinou to mělo půl milionu a bez vložek ani rana
naposled jsem dělal ve válci zadřenou mazdu DiTD nebo co to bylo a vložka s uděláním stála 6tis. + píst + dalších x věcí okolo, oprava 35tis. komplet ( včetně demontáže.montáže,olejů atd. )
u toho AFN se tohle nemůže nikdy vyplatit, sehnat spodek, udělat hlavu a jezdit
Trošku jsem si to přečetl od začátku. Tak jen opravím, že s písty nebylo nakonec nic, jen jeden byl trochu poprskanej, ale prý to ničemu nevadí, stačilo je jen zaleštit. honovat nebyl důvod, olej mi nebral před potkáním, po opravě byly tlaky ok, tak nebyl důvod honovat a kroužkovat. kliku jen opravili uložení, jestli navářeli a frézovali nevím. mám na to záruku, motor frčí, alej nepapá, spotřoba ok, tak do toho vrtat nebudu. No a motor z vrakáče, 12 000 + rozvody 5000 + hydra 1200 olej, filtr a ještě nevím, jestli budu jezdid den, rok, nebo vůbec. Nechci se dohadovat, ale radši sem nechal svůj motor opravit, vyšlo to levněji. na tuto firmu z nového malína jsem dostal spoustu pozitivních doporučení a já jsem zatím také velice spokojen. S přístupem firmy také, takže já za sebe mohu jen a jen doporučit.
Cože, oni vyndali písty , něco zaleštili a nechali staré kruhy..?Co to je? Potěmkinova vesnice? A jak zajistili, že se kruhy nepootočili..?Copak si taky myslí, jako vědátoři v hospodě, že se kruhy točí..?Spíš řekni, co ti vůbec dělali? Natřeli blok?
Poslední zmiňované se mi zdá je běžná praxe. Jakým způsobem lze zajisit, aby při rozborce motoru a následné montáži byly kroužky ve stejné poloze? Respektive, co je potřeba udělat, aby byla opětovná montáž "košér"? Za předpokladu, že nebylo potřeba vložkovat/honovat/ měnit písty...