motor afn - jak jej dát do kupy?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Zkus kontaktovat prověřené dodavatele typu Laďas, BugsBunny, JendaT4...
občas se namanou díly známého původu a stavu, např. u Laďasa servisované auto po totálce apod. 8)
GIV Variant TDi ???kW
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

motor afn - jak jej dát do kupy?

Příspěvek od vynecht »

mirabarkas na www.vw-club.cz prodával nějaký spodek z AFN taky měl nějaký AHU a mívá díly hlavy ...
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je pro jistotu dobré starší píst dát na vařič a prohlédnout jej ohřátý...sichr je sichr :)
nepropadat panice...
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

tak asi nakonec vyřešeno, motor jde k panu strakovi do nového malína, kde udělají generálku.. až budu mít motor v autě, tak napíšu refarence na firmu
rejfik
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 kvě 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnice

Příspěvek od rejfik »

jedna hlava se mi doma valí z AFNka chtěla by nechat zkontrolovat jestli není prasklá pač mi to tlačilo do vody
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

Tak tady můžu dát reference, na firmu milana straky, Noví malín, opravy motorů. Motor mi zgenerálkovali asi za necelích 14 dní. Dali všechny nové ventily, udělali sedla. vyměnili hydroštely, vššechny gufera, nové rozvodové kolo.. ostatní díly přemeřily a vše ok. klikovku opravily.. celková cena 14000 i s rozvodama. Od opravy najeto 6000 km a všechno šlape skvěle... Mohu jen a jen doporučit
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 728
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Tak to je hezká cena, pokud je i kvalita na správné úrovni, moc hezký.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

mě dělali páni v brně GO na zadřenýho opla 1.7 td, cena byla 16000,-, taky jsem byl ze začátku spokojenej, ale po chvíli (těsnění pod hlavou - replika - šunt)...když jsem si ho doma měnil, tak písty staré, každý jinak vysoko, ventily taky staré...pak začal téct simerink na klice (LOL) replika, potom začla téct vana...těsnění replika (LOL) ...vše během prvních tisíc km... příště takhle (rofl)

doufám že nebudeš stejný případ :)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

snad to něco takového nebude. Dali mi krybici se starejma dílama, kde byli simeringy, ventily, šrouby z hlavy, veškerá těsnění atd. rozvodovej řemen novej je continental... jinak mi taky krásně všechno vyčistili nejspíš ultrazvukem, nastříkali blok a dokonce i řemeničky. u zabaleného motoru bylo i přibalené veškeré nové těsnění( pod sání, výfuk, o kroužky pro příruby).. teď jsem udělal i novej vejfuk nerez 70mm průměr, dal filtr green a hopla, spotřeba mi spadla na krásnejch 5,5 litrtu a to je asi u šharana zázrak.. .o))
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

já bych navštívil kovošrot tan nechal holej motor a koupil jinej!!! takhle tě to bude stát jednou tolik a dvakrát tolik času!! takhle koupíš přehodíš a druhej den jezdíš!!!!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20405
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

s těma generálkama je to zlý, pokud bude blok vypraskanej, stejně bys měl dát o řád nebo dva větší písty a na ty to pak vyhonovat nebo mít dobrý písty a nechat vyvložkovat blok a vyhonovat, je to ale úplně za jiné peníze pak....
generálka za 14000 memůže pokrýt nové písty nebo vyvložkování, ono když se to jen "přepráší" na honovačce a dají se nový kruhy taky dobrý, ale nikdy už to tolik nevydrží
těch motorů jsme dělali svýho času mraky ( uno 1.3D, VW Golf 1.5D,1,6D/TD), většinou to mělo půl milionu a bez vložek ani rana

naposled jsem dělal ve válci zadřenou mazdu DiTD nebo co to bylo a vložka s uděláním stála 6tis. + píst + dalších x věcí okolo, oprava 35tis. komplet ( včetně demontáže.montáže,olejů atd. )

u toho AFN se tohle nemůže nikdy vyplatit, sehnat spodek, udělat hlavu a jezdit
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tam šlo taky o to,např. 1,6 TD, že byl pronešený blok, závity vaklaly apod. , ale 400000 km vydržel bez vložek, ale pak vyhodit... :o
nepropadat panice...
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

Trošku jsem si to přečetl od začátku. Tak jen opravím, že s písty nebylo nakonec nic, jen jeden byl trochu poprskanej, ale prý to ničemu nevadí, stačilo je jen zaleštit. honovat nebyl důvod, olej mi nebral před potkáním, po opravě byly tlaky ok, tak nebyl důvod honovat a kroužkovat. kliku jen opravili uložení, jestli navářeli a frézovali nevím. mám na to záruku, motor frčí, alej nepapá, spotřoba ok, tak do toho vrtat nebudu. No a motor z vrakáče, 12 000 + rozvody 5000 + hydra 1200 olej, filtr a ještě nevím, jestli budu jezdid den, rok, nebo vůbec. Nechci se dohadovat, ale radši sem nechal svůj motor opravit, vyšlo to levněji. na tuto firmu z nového malína jsem dostal spoustu pozitivních doporučení a já jsem zatím také velice spokojen. S přístupem firmy také, takže já za sebe mohu jen a jen doporučit.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Cože, oni vyndali písty , něco zaleštili a nechali staré kruhy..?Co to je? Potěmkinova vesnice? A jak zajistili, že se kruhy nepootočili..?Copak si taky myslí, jako vědátoři v hospodě, že se kruhy točí..?Spíš řekni, co ti vůbec dělali? Natřeli blok? :o
nepropadat panice...
Ada_CZ
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 06 pro 2011, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ada_CZ »

Poslední zmiňované se mi zdá je běžná praxe. Jakým způsobem lze zajisit, aby při rozborce motoru a následné montáži byly kroužky ve stejné poloze? Respektive, co je potřeba udělat, aby byla opětovná montáž "košér"? Za předpokladu, že nebylo potřeba vložkovat/honovat/ měnit písty...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“