Stránka 2 z 4

Napsal: 03 lis 2011, 20:08
od Super
zhavice su v poriadku a zhavenie tiez nebehne ako ma, potom preco to blika ?

Napsal: 03 lis 2011, 20:38
od Jaromir592
Jó to já nevím. Musel bych tvoje auto vidět.Ale už jsem se setkal s tím že byla v háji jednotka žhavení.Nicméně dobu žhavení a vůbec žhavení určujue ŘJ podle teploty motoru.Takže možnosti máme relé žhavení,čidlo teploty motoru(chladící kapaliny) nebo řj žhavení.teď už je vhodné zajet na diag.Jedna z těchle věcí by měla nahlásit chybu.Avšak pozor někdy jednotka píše vadné relé žhavení a je to jednotka.Alespoň starší fiaty to tak mely.

Pokud ti žhaviče fungují tak že jsi je zkusil přes kabel kterým jsou standartně připojený nebude to ani relé.Pokud jsi je však zkoužel jeden po druhým-vyzkoušej jestli ti jde v dobu žhavení napětí na žhaviče.

Nebo a s tím jsem se ještě nikdy nesetkal to chce vymazzat chybu z ŘJ.Nicméně netrvrdím že to není možný.

Takže to shrneme:
-Změř napětí na žhavičích v době žhavení.
-Funkčně vyzkoušej žhaviče(připoj každý žhavič kusem drátu na baterii.Neměř jen odpor jaký mají.
-pokud to nepomůže zajeď na diag
-pokud ti to napíše relé žhavení zkus si ho někde půjčit a zkusit.

Napsal: 03 lis 2011, 20:45
od STRUNA
Musíš na diagnostiku máš zapísanú nejakú chybu v RJ a nemusí súvisiečť zo žhavením tak ako ti radil uchoTD

Napsal: 03 lis 2011, 20:48
od Jaromir592
no tak tam zajeď a rozlouskni to :-) Jenom musím všechny upozornit ŽE TO NENÍ VW.

Napsal: 03 lis 2011, 22:49
od UchoTD
Super píše:zhavice su v poriadku a zhavenie tiez nebehne ako ma, potom preco to blika ?
teraz vieš aj bezomňa,že to niesu žhaviče....je jasné,že to nesignalizuje to isté čo u VWgroup..ale keďže žhaviče sú OK a auto žhaví,tak treba zbehnúť na tú diagnostiku a pozrieť sa čo to je.. :? Super..ak by si mal cestu okolo BB viem ti to napichnúť..zadarmo.

Napsal: 03 lis 2011, 23:22
od Jaromir592
UchoTD píše:
Super píše:zhavice su v poriadku a zhavenie tiez nebehne ako ma, potom preco to blika ?
teraz vieš aj bezomňa,že to niesu žhaviče....je jasné,že to nesignalizuje to isté čo u VWgroup..ale keďže žhaviče sú OK a auto žhaví,tak treba zbehnúť na tú diagnostiku a pozrieť sa čo to je.. :? Super..ak by si mal cestu okolo BB viem ti to napichnúť..zadarmo.
Jj s tím souhlasím pokud žhaviče žhaví je třeba diagnostika.
Jen říkám pokud vyzkoušel žhaviče jeden po druhým a ne na kabelu od žhavičů je třeba prověřit i to relé co to spouští.A to jde udělat pouhým voltmetrem.


Všichni jsou posedlí diagnostikou a já už měl několik aut co diag nic nehlásila a auto nejelo.A taky několik aut co auto v pohodě jelo a hlásilo deset poruch.nejdřív(pokud nemám diag)zkusím to co mě nic nestojí.
Někdy trochu logickýho přemýšlení vydá za celej examiner.

Grr věta bliká mi žhavení- tak zajeď na diagnostiku.

Napsal: 04 lis 2011, 00:36
od Miki2t
Peete píše:ikdyz si vymenis zhavice, stejne na diagnostiku pojedes...blikat to bude, dokud se zavada nesmaze
nesouhlas.
vymenic zhavic(e) a kontrolka neblika.
A jaky proud ti tece do zhavicu ?. ( za predpokladu ze odpojis cidlo teploty aby to vubec zhavilo )

Napsal: 04 lis 2011, 05:06
od Super
blika to stale aj cez den ked je auto teple, aky prud ? musim zmerat kliestovym ampremetrom

Napsal: 04 lis 2011, 06:51
od STRUNA
Pred týždňom som robil punto188 JTD žhavenie blikalo diagnostika zistila dva žhaviče zlé sporadická chyba snímač otáčiek,ešte niečo s EGR tiež sporadická po výmene žhavičov žhavenie blikalo ďalej prestalo až vymazaní chým v RJ.

Napsal: 04 lis 2011, 09:51
od jurki888
skontroluj zhavice stalo sa mi ze mi nove raz nazhavili a zhoreli a este zapni kluc a nestartuj a nechaj zhavenie same doblikat potom vypni a zapni ak su dobre zhavice prestane to blikat

Napsal: 04 lis 2011, 12:09
od Super
je to cudne , lebo po zapnuti klucika a pockani az cerpadlo natlaci naftu tak zhavenie nesieti ani neblika, rozblika sa az cca 3 sekundy po nastartovani a zhasne do cca 30 sekund

Napsal: 05 lis 2011, 18:18
od Jaroslav1
Super píše:je to cudne , lebo po zapnuti klucika a pockani az cerpadlo natlaci naftu tak zhavenie nesieti ani neblika, rozblika sa az cca 3 sekundy po nastartovani a zhasne do cca 30 sekund
Přesně toto jsem nyní řešil, PUNTO 1,9 JTD žhavící svíčka ,vadná po výměně žhavící svíčkya nastartování to ještě asi půl min.blikalo žhavení . Po druhém nastartování asi za hodinu už to neblikalo je vše v pořádku bez diagnostiky.

Napsal: 13 lis 2011, 16:53
od Super
bol som na diagnostike, zavady vymazane a teraz to rano toci cca 30 sekund az to chytne a potom dym jak s parneho stroja

Napsal: 16 lis 2011, 19:34
od Jaroslav1
Dým jak z parního stroje? Tedy bílý-tak to je asi voda ve válci,ubývá ti chladící kapalina? Jestli ubývá, tak těsnění pod hlavou. Klasika.

Napsal: 16 lis 2011, 20:35
od Super
kvapalina sa netrati