Zdravíčko, už jednou jsem se ptal ohledně zaslepení EGR u Golfa TDI PD AXR. Chybu to neháže,protože jsem zaslepil a následně odslepil hadičku 6mm ocelovou kuličkou. Nechal jsem to tak a chtěl bych se zeptat na FUNKCI samotného EGR. NE kdy a za jakých podmínek otvírá/zavírá,ale JAK ? otvírá nebo zavírá ? Mám verzi EGR kde je vlastně škrtící klapka a EGR zvlášt,tedy EGR kde je pouze uprostřed tyčinka a celý egr je vlastně na takové trubce která je napojená na chladič spalin. Jak vlastně ten EGR funguje ? Uvnitř tu tyčinku stlačí právě ty saze co jdou od chladiče spalin a nebo právě ten podtlak co jde do kloboučku ? EGR jsem vytáhl,vyčistil a chtěl jsem uvnitř rozhýbat to táhlo,ale bohužel musel jsem vydat velkou sílu šroubovákem abych s tím pohnul. Namazat nepomohlo. Předpokládám že je EGR KO,ale auto jede bez problémů. Má cenu zaslepit ten podtlak ? Rozdíl nevím jestli byl znatelný,měl jsem to jen na vyzkoušení. Děkuji
P.S. EGR je označený nebo psaný jako WAHLER
Zaslepení EGR ventilu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
Odpovědi: 0