Stránka 2 z 3
Napsal: 14 zář 2011, 09:31
od Cupra.TDI
Taky se přidám k diskuzi, taky PD ale podélná 96kW. mám podobnej problém po studeném startu a následném rozjezdu vyletí z výfuku šílenej bílej dým. (Později můžu přidat i video). Na oleji mám najeto 8 tisíc a zmizely tak 3 dcl. Voda taky nemizí. Je to bez KATU a EGRU , koukal jsme na zahřáty vstřiky a na prvním byla hodnota lehce přes 1 jinak kolem nuly. Něco jak má kolega na leonu.
Napsal: 14 zář 2011, 10:27
od mgbiker
tak u teba by to mohol byt aj ten vstrek... inak treba pretesnit vstreky (nove gumicky) alebo moze byt aj vymackana hlava a vstreky netesnia, nafta stecie , to sa tiez stava u PD. Je to vsetko len metoda pokusu a omylu. no ja by som urcite odporucil kazdemu ako prve zmerat tlaky a potom nieco riesit. Nieje to az taka draha zalezitost ani v origo servise
Napsal: 14 zář 2011, 10:42
od netopier
este kanal 23 sem daj , za studena aj za tepla
Napsal: 14 zář 2011, 12:05
od Cupra.TDI
mgbiker píše:tak u teba by to mohol byt aj ten vstrek... inak treba pretesnit vstreky (nove gumicky) alebo moze byt aj vymackana hlava a vstreky netesnia, nafta stecie , to sa tiez stava u PD. Je to vsetko len metoda pokusu a omylu. no ja by som urcite odporucil kazdemu ako prve zmerat tlaky a potom nieco riesit. Nieje to az taka draha zalezitost ani v origo servise
ještě jsem zapoměl dodat, gumičky byly měněný v únoru i s guferama na ventilech, auto má cca 220 000 km, jak nejlíp zjistím že to netěsní, je to možný že to bude hlava že se to po zahřátí tepelnou roztažností pak dotěsní, jak to jde co nejlíp a nejrychleji zjistit??
Napsal: 15 zář 2011, 18:51
od krejča
co znázorňuje ten kanál 23?já naměřil za tepla(cca 70stupňů) na volnoběh -celkem to skákalo:10-20 4-10 16-21 17-21 sou to údaje cca.celkem se to mění

za chvíly to zas bylo jinak
Napsal: 16 zář 2011, 06:36
od netopier
hodnoty v pohode

Napsal: 17 zář 2011, 11:11
od krejča
Napsal: 17 zář 2011, 14:33
od Marek_A4
netopier píše:hodnoty v pohode

A co poviete na tieto hodnoty..? Kanál 13: 0,8 / -2,6 / 1,0 / 0,8 ; Kanál 23: 12 / -20 / 24 / 15
Napsal: 17 zář 2011, 16:15
od mgbiker
druhy vstrek dost v prdeli
Napsal: 17 zář 2011, 20:56
od Marek_A4
To áno, ale zaujimave je, ze sa to nijako neprejavuje...co môže sposobovat tú minusovu hodnotu..?
Napsal: 18 zář 2011, 16:48
od krejča
kámoš měl A4 s blbým ajm a taky mu to nic nedělalo a najednou díra v pístu

Napsal: 18 zář 2011, 17:37
od machal22
Ahoj. Možná hloupá otázka,možná to tu někde je,ale když se tu už o tom bavíte proč jsou hodnoty v poli 23 takové jaké mám, když v poli 13 jsou v pohodě. Proč je odchylka casu vstriku tak rozdílná. Předem díky za odpověď. OII 1.9 TDI.
12:17:35 Skupina 023: odchylka casu vstriku
-20.0 odchylka casu valec 1
-20.0 odchylka casu valec 2
1.0 odchylka casu valec 3
1.0 odchylka casu valec 4
12:17:35 Skupina 013: volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
0.00 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
-0.02 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.00 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
0.02 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4
Napsal: 18 zář 2011, 18:40
od Marek_A4
krejča píše:kámoš měl A4 s blbým ajm a taky mu to nic nedělalo a najednou díra v pístu

A ake mal hodnoty vstrekov..?
Napsal: 18 zář 2011, 19:34
od krejča
pamatuju si že ten třetí měl kolem 2.4
Napsal: 18 zář 2011, 19:46
od Marek_A4
A + alebo - hodnotu..?