turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

i ALH ma 11 lopatek
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

njn nemám rád když někdo dezinformuje a jinak dávaly se 9 i 11 lopaty ale nikdo neví proč a kdy tam 11 dávaly jedná se o obj. čísla 019C 019N
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kůřa
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 26 úno 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Skuteč (Pardubický kraj)

Příspěvek od kůřa »

takže potom se teda liší motor ALH od AFN jen vstřikama a jinak nastaveným softem v řj. ???
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

ne , ALH a AFN jsou konstrukcne uplne jine motory ... AFN plechove viko ventilu , plechova vana , vodni pumpa pohanena drazkovym remenem, vzdy sroubovane turbo VNT15 atd ... ALH hlinikove viko ventilu , hlinikova vana , vodni pumpa na rozvodech , vyveva pohanena vackou , turbo ve svodech 1749V
kůřa
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 26 úno 2009, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Skuteč (Pardubický kraj)

Příspěvek od kůřa »

jj to vím,ja jsem napsal spatnej kod AFN je ten starší motor...mel jsem namysli ten novější motor 81kw třeba ASV...me jde spíš o věci které ovlivnují výkon motoru, čím s těch 66kw ALH zvedli výkon na 81kw...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

vstreky a soft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“